NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    babylove1: heel veel sterkte met je zusje! Zo dat is schrikken als zoiets gebeurd! Laten we hopen dat de litekens meevallen.

De zon is ook hier in brabant aan het schijnen. Gisteren al lekker in de tuin gewerkt, krijg al helemaal lentekriebels! Laat het mooie voorjaarsweer maar komen!

2. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Het is hier inderdaad schitterend weer. Weinig wind en een lekker zonnetje. Ga zo even 10 minuutjes genieten tussen de werkzaamheden door.

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo iedereen!

kom ff aanwaaien, eigenlijk geen tijd om alles na te lezen, hoe is het hier?

ego: zag dat er gesproken werd over gevoel rond je ei, maar wat voel je dan precies? (dit is de '1e' echt cyclus na mijn pilstop) voel wel vanalles, maar weet niet waar ik dat aan kan koppelen zeg maar hihi :(: :D

kus

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    steken en buikpijn, drukkend gevoel, vanalels dus!
    en dus van dat rauweiwit achtig slijm ;)

5. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @ joyce:
    nou dat van dat eiwit slijm wist ik al, maar heb sinds 2 dagen echt zo'n raar opgeblazen gevoel in de buurt van mijn baarmoeder, net alsof mijn blaas vol zit, alleen zit er niks in, ja heel moeilijk om uit te leggen. Een beetje gespannen gevoel zeg maar. Had gister na een klusuurtje ;) roze/bruine afscheiding. Wat kan dit dan zijn?

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zou je ei kunnen zijn denk ik..
    En beetje rood/roze kan zijn van een geraakt adertje, klein wondje, zoiets.. of dat je bmm wat heeft losgelaten..

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    misschien handig om gevoel bij te houden.. Als je dan volgende maand weer hebt, dan weet je meer

8. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Dicky: ik zou ook niet precies weten wat die afscheiding kan zijn... ik heb wel ooit een gesprongen adertje in mijn vagina gehad. Ik was toen nog een stuk jonger en niet bezig om zwanger te worden en dacht dat ik iets engs had maar dat was gelukkig dus niet zo. De dokter had me toen geadviseerd om een paar dagen niet te vrijen. Als je zwanger wil worden wil je dat natuurlijk niet horen! Als ik jou was zou ik het gewoon even afwachten... misschien anders toch even langs de dokter?

BabyLove1: ik voel me'n eisprong niet... Ik wil het deze maand nog een keer afwachten / voelen. Ik denk dat ik anders volgende maand ovutesten ga halen om het precies te zien. Ik heb namelijk ook geen flauw idee wanneer mijn eisprong is.

9. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi hoi!

bedankt voor jullie advies! Ja ik had het gevoel vorige maand ook, alleen toen had ik positieve testen, en na die afscheiding niet meer (kijk maar in het album) !

Ik kan nu niet zwanger zijn, te weinig geklust.

Ik heb volgens mij ook mijn ei nog niet, het is veel te kort na de menstruatie.

groetjes!

10. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Meiden.. enig idee?

Ik heb last van steken in mijn onderbuik (tegen mijn schaambeen aan). Ook voelen mijn borsten zwaar en beurs aan (weet het niet anders te verwoorden). Zou dat iets met mijn eisprong te maken kunnen hebben?

11. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Geen idee............

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

De steken in de onderbuik herken ik wel als "ei-pijn", van mijn borsten heb ik zelf geen last rond mijn eisprong, maar goed, dat zegt natuurlijk niets, want het verschilt bij iedereen. Ik denk dus idd dat het gewoon met je eisprong te maken heeft. Heb je ook al vruchtbaar slijm gesignaleerd?

13. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    niet echt op gelet eigenlijk.
    Dat is dus blijkbaar anders dan normale afscheiding?

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Jep.. volledige uitleg kun je vinden in mijn album ;)

15. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    haha ok ga ik ff kijken :)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja is idd anders. In het kort komt het erop neer dat t rekbaar is (je kunt er als het ware draden van trekken) en er uitziet als rauw ei-wit (doorzichtig dus).

17. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Heb het even gechecked..
    Zo te zien nog geen vruchtbaar slijm.

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gisteren ongesteld geworden, dus ik hoop op 17 april niet ongesteld te worden, mag ik mee in de roze Audi?

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ik heb die klachten rond mijn ei-sprong, de ene cyclus meer last van dan de andere. Begint meestal een paar dagen ervoor.

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Jippie had vanochtend mijn eerste knalpositieve ovu-test van deze ronde ik heb er altijd 2 per ronde, dus ws weer een iets kortere cyclus deze maand. Gelukkig voorgaande dagen al regelmatig geklust. Temp is nog niet gestegen dus nog ff flink aan de klus aankomende 3 dagen.

Hou wel de 7de aan voor het testen (ga ik proberen iig) :rolleyes:

@de nieuwe dames: [​IMG] en we gaan met zijn allen deze maand voor een roze golf in de lijst ;)

Deel Deze Pagina