NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Pam:
    Dikke knuffel...

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Pam... je zit nog steeds twee dagen voor je NOD, zo te zien aan je onderschrift zit er wat dagen verschil en de cycluslengte, weet je heel zeker wanneer je ei was? En dan nog, de innesteling kan soms zelfs een paar dagen voor je NOD pas plaatsvinden waardoor je pas laat hcg aanmaakt.

Wat eigenlijk wil zeggen... geen paniek nog?!

Enne... vervelend dat je ziek bent... mag ik vragen waar het om gaat? Gewoon onbeschaamde nieuwsgierigheid hoor, je hoeft er echt geen antwoord op te geven ;)

3. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    ik kan geen streepje zien... maar komt vast dat de foto onduidelijker is dan in het echt..
    Toch wel erg spannend!

4. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    hee Iva...wanneer ga jij testen? Ik op 30-4... dit omdat ik dan weet of ik wel of niet aan de borrel kan! hihi

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    pam ik zie wel een streepje!! al is het heel licht ik zie em toch echt wel en heb me eigen test ernaast gehouden en dan zou ik zeggen dat ie op de juiste plek zit hoor!! oftewel, over 48uurtjes nog een keer proberen!! hou je haaks meis, knuff

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    maarre ik ben eventjes weg, tot laterssss XxX

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Maar als de test negatief is dan weet je nog niks zeker toch?

Ik wil aan de ene kant liever pas 1 mei testen, omdat ik 30 april naar een vriendin ga die ook zwanger wil worden, en als ik posi test voel ik me rot (voor haar, want ze gaat zeker vragen en dan kan ik het toch niet voor me houden) en als ik nega test ook (voor mezelf, want rothumeur ook) :D

Dan kan ik beter niks weten :D Dus als ik mezelf kan inhouden test ik vrijdag.
    Maar goed, ik heb een test liggen, dus ik vrees dat ik misschien woensdag al test :oops: ik hoop dat ik me kan inhouden want ik heb niet zoveel zin om naar de winkel te gaan voor nieuwe testen.

8. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Goede morgen meiden,
    Ik wil ook testen op 30-4 maar verwacht eigenlijk eerder duivels dit keer. Dat zei ik vanochtend ook tegen m'n lief en die zei opeens dat hij dacht dat ik wel zwanger zou zijn dit keer...? Hij wist niet waarom maar het was een gevoel.
    Nou, ik weer toch een beetje in de twijfel natuurlijk. Maar behalve wat ongikrampen niks bijzonders.

9. @ Mermaid balen meis, hopen dat je te vroeg hebt getest
    @ Pam, ik zie helaas niets op de foto, denk dat je het zelf beter kunt zien. Hopen dat het over een dag of 2 beter te zien is.
    @ Alle ongi's balen meid, succes in de volgende ronde

10. jesje08

jesje08 Niet meer actief

mermaid heb hoop hoor!!
    ik testte op mijn nod ook helemaal negatief en gisteren dus vet positief met 8 dagen na nod!!
    dus heb hoop!!

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi dames,

Mermaid, balen meid.

Hier nog geen ongie te bekennen wel bruinverlies gehad en is ook gestopt..

Wie heeft dit ook gehad dat die bruinverlies heeft gehad en gewoon zwanger was.

Oh ik ben weer aan het dromen en hopen.

Maar denk dat ik gewoon ongie word. Maar ik vooel geen ongie pijn..

12. jesje08

jesje08 Niet meer actief

sweetcandie ik had geen bruine vloed maar wel een drupje roze vloed op mijn nod.
    dat was de innestelling denk ik.
    spannend hoor!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Bedankt allemaal voor de lieve woorden! en ach.. ik zie een streepje maar of t wat betekend geen idee.. zal morgenochten kijken of ik er nog 1 over heb ;)

Ennuhm, ik heb ME en er is duidelijk iets niet goed in mn bloedsomloop (heeft met de ME te maken) en daar willen ze verder naar kijken.. maar in een zwangerschap kan er zoveel veranderen dat er dan geen touw aan vast te knopen is, en voor zover ik begreep is de test ook schadelijk voor t vruchtje.. dusja..

we hadden gezegd is t nu raak, dan wachten de onderzoeken maar, is t niet raak wordt dat even hard nadenken en gaat de wens waarschijnlijk op pauze..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jeetje, wat vervelend zeg...je was zwanger toch? Jammer dat je toch op geel moet dan nu :( Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!!! kus

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Pam, ik heb net ook even gekeken en ik zie toch wel een licht tweede streepje! Ik duim dat hij er morgen of overmorgen vanaf knalt.
    Zou wel super zijn zeg voor je met onderzoeken gaat beginnen en alles eventueel even moet uitstellen.

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen (euhmmm middag :D )!

zo net ff een pagina of 20 moeten bijlezen... ivm een bruiloft gisteren niet online geweest! Twas beregezellig gisteren en vrij laat thuis!! dus nu ook net wakker :D

@ zwangeren: gefeliciteerd!!
    @ ongi: op naar mei! *KNUFF*
    @ lichte streepjes: ik duim voor jullie!!!!

@ hier: snotverkouden en last van hooikoorts! gaat heerlijk samen maar goed! nog steeds geen ongi te bekennen, darmen rommelen nog steeds, af en toe steekjes in mijn onderbuik, af en toe last van mijn (.)(.), kweet het niet.... ga morgen geloof ik nog maar eens testen dan is het al weer een week geleden dat ik voor het laatst heb gestest!

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeeeeeeeh! zag alweer nieuwe zwangeren!!! Komen jullie gezellig naar december? :)

18. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Wat goed dat je zo lang kunt wachten met testen zeg! Zeker met zo'n twijfeltest!

Overigens heb ik zelf ook vreselijk last van hooikoorts, echt niks aan :|

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @einneh oh lastig als alles zo vol zit..ik ga voor je duimen morgen vroeg!!!! ben heel benieuwd!!

@doortje eerst nog even morgenvroeg afwachten, dan doe ik nog een test en als het goed is kom ik me dan melden bij de december mama's..maar blijf ook lekker hier! vind het zo spannend en duim heel hard voor de meiden hier..

XO

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    help...............ik zit hier te stuiteren....
    Ik moet zo naar de verjaardag van mijn zusje en kreeg door al dat roze wel heel erg veel zin om te testen (ik hield mezelf voor omdat ik dat misschien een wijntje kon drinken) en nu is de test binnen 1 minuut positief. 5 dagen voor mijn NOD..... Hij is nog niet zo roze als die andere streep maar echt super duidelijk. Ik ben er helemaal misselijk van.

Is daar iemand online???

Deel Deze Pagina