Ik heb mijn foto in het album gezet. Willen jullie ook eens kijken??? Omdat ik helaas al 3 x een miskraam heb gehad durf ik ook nu nog niet te vroeg te juichen maar ga zo in de stad een handjevol tests halen..... Over 2 dagen nog een om te kijken of het streepje donkerder wordt... Oh meiden waar zijn jullie toch?? x
Ik kwam ff vanuit mei koekeloeren. 5 dagen voor NOD?????? Ziet er erg zwanger uit. Wat een dikke streep zeg. Ik duim voor je dat deze hummel wel mag blijven zitten!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje TESTMARATHON 22 april: *Happy79 25 april: * Sweetcandie * Mermaid 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * Danif * love child 159 dames voor de ROZE AUDI 30 Zwanger, 77 Ongesteld, 6 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes Ik sta voor nu op groen.. vanmiddag getest en "niet zwanger" wachten op de rode duivels dus
Vorige cyclus was ik 5 dagen over tijd en ben toen uiteindelijk (na 2 negatieve testen) toch weer ongesteld geworden. en heb meestal een cyclus van 31 dagen en soms 29 dagen dus kan ook 2 dagen tussen zitten. Ik was nl net aan het klussen met mijn man en toen was het heel erg gevoelig.. een beetje een beurs gevoel. Ohhhhhhhh.... ik hoop ook zo dat deze zwangerschap goed gaat.
weet iemand hier trouwens hoe dat `mijn kalender.net´ werkt? in zoverre.. hoe kan ik de te verwachten menstruatie weghalen als deze niet klopt? Dat staat er vast in of zo..
AAaaahhh,noname, wat super!! Echt een duidelijke tweede streep! Helemaal hardstikke zwanger joh! Gefeliciteerd hoor!! Al snap ik dat je voorzichtig blij bent na drie keer mis. Ik duim voor je dat het dit keer helemaal goed gaat!! Geniet ervan! Dingetje, sorry daar weet ik niks van. Ik kan je niet helpen.
NoName: Ja hoor, dat is duidelijk een vette streep..wat goed...ik heb ook zin om tet etsten..waar is de NOD Politie???
Jeetje Noname wat een vette streep zo vijf dagen voor! gefeliciteerd!!!! Ik moet ook nog vijf dagen wachten, maar ik voel me zo niet zwanger dat ik nog lekker wacht
Liedel, ja leuk he van die positesten! Dan krijg je inderdaad ook zin! Maar ik zou nog echt even wachten hoor! Of heb je echt duidelijke tekens van een naderende zwangerschap? Dan is het wel extra moeilijk! Succes meis! Nog 8 dagen..
ANinishka: Ja, ik wacht ook nog wel hoor, maar ik vind het gewoon zo spannend. En inderdaad van al die posi-testen krijg ik ineens zelf ook zin om te testen. Jij hoeft ook niet zo lang meer te wachten voor je mag testen zie ik..spannend! Ik ga gelukkig morgen op vakantie en misschien als ik dan terug kom.. Nee, niet echt tekens van naderende zwangerschap. Hoewel, als ik er op ga letten heb ik ineens overal last van Gek hoe het menselijk lichaam werkt he? Met mijn dochtertje had ik een paar dagen voor NoD erg zere borsten, en krampjes, dus ik zie wel. Eerst nog maar es wachten..en wachten...en wachten...
Ja dat wachten..zucht.. Wel goed voor de afleiding; even op vakantie! Dan gaat de tijd wel sneller. Hier niet echt tekens, heb m'n testdrang (vooralsnog) in de hand. Alleen krampen maar dat is op zich wel normaal bij mij vlak voor nod. Al kan het natuurlijk best nog alle kanten uitgaan... inderdaad heel spannend!!
Ik dacht laat ik ff in april kijken, want het is zo rustig in mei en wat zie ik voor iets supers: Justfem en Maaikyb ZWANGER!!! Van harte meiden. Ga er lekker van genieten op jullie roze wolkjes! zag verder even snel ergens dat Mermaid morgen gaat testen! Spannend meis, ik ben hier hard voor je aan het duimen! Go Mermaid, go mermaid, go mermaid! Heb verder niet echts gelezen, sjorrie . Houd het al een tijdje niet meer bij hier en jullie kletsen wat af. Alle nog resterende april-dames heeeeeeel veel succes, ik duim voor jullie allemaal. Maak de laatste regels op de lijst maar mooi roze!
@noname spannend meis, ik duim dat je hummeltje zich goed vast houd!! @ nana wat lief dat je even kwam kijken!! tnhxxx **tuda tuda tuu** komt de NOD police aangesjeest, pakt de brandslang en spuit iedereen vast op de achterbank!!! volhouden tot NOD dames!!! lfs
Wow Noname die hartstikke positief. Gefeliciteerd meid Ik heb net voor de gein een ovulatietest geprobeerd, zit waarschijnlijk vandaag op mijn NOD en deze is zo positief als het maar kan. Dus ga waarschijnlijk vanavond testen met Sensitest en eventeel morgenvroeg met Kruidvat.
Noname, die is hartstikke positief hoor.... Helemaal super ! Alvast een gefeliciteerd voor jou (omdat je zelf nog een beetje twijfelt, doe ik een voorzichtige )