@ Jada1984: Zou morgen mijn ei hebben dus als ik morgen ochtend klus zou het genoeg moeten zijn? Heb al vanaf do. steken voel nu echt duidelijk mijn linkerkant. Heb woe en vr. geklust. Endan morgen vroeg nog maar. Zou dat genoeg zijn???
Ja het zou genoeg kunnen zijn, voor meer zekerheid zou je eventueel vanavond nog kunnen klussen. Maar wanneer je je eispong morgen hebt en morgenvroeg klust, dan zou het genoeg moeten zijn.
Klus je dan niet te veel als je vrijdag avond en vanavond en morgen vroeg klust? Vorige cyclus had ik echt felle steken die een paar uur aanhielden dat heb ik nu nog niet gehad. Dus ga er van uit dat mijn ei nog moet komen. Het steekt/ prikt nu wel maar niet vervelend ofzo.
De één klust dagen achter elkaar, de ander om de dag. Wanneer je goed zaad hebt, kan het geen kwaad om het elke dag te doen. Maar ik zou het dan niet vanavond en morgenvroeg doen, bv vanavond en eventueel morgenavond. Of alleen morgenvroeg.
Ach ja ga maar voor morgen vroeg. Al dat geklets over je ei dat maakt dat je weer gaat twijfelen. Zie net aan je banner dat je zwanger bent Gefeliciteerd sorry zie het nu pas.
hallo dames eerste klachten gesingnaleerd: rondom de innestelingsdatum had ik vlagen van misselijkheid. daarna heb ik veel heldere afscheiding en een klein beetje ongi gevoel maar wel heel minimaal. en ik slaap onrustiger. herkent iemand dit? het is natuurlijk nog vroeg voor symptomen maar je weet maar nooit...
Geeft niet, dankje. Kan me voorstellen dat je gaat twijfelen, je moet doen waar je je goed bij voelt.
@ lalalamanon, ik weet pas sinds een uurtje of zo dat ik zwanger ben. Maar slaap al een aantal nachten onrustig, veel wakker, veel plassen en dat ongi gevoel heb ik nu ook een klein beetje. De afgelopen maanden had ik het wat erger en wat betreft afscheiding, ik heb veel creme kleurige afscheiding, eigenlijk net zoals vorige maand, toen ik gewoon ongi werd. En misselijkheid, daar heb ik iets last van.
Ach ja we klussen al een week om de dag en gaan hier gewoon mee door. Meer kun je toch niet doen. Anders gaan we gewoon door naar Juni. We zijn pas begonnen dus er staat nog niet zo'n druk op. Hoe voel jij je? Geen kwaaltjes etc. Wat waren jouw tekenen dat je zwanger was
Susan er staan er een aantal boven jouw ber. Een ander teken is dat mijn temperatuur mooi hoog bleef, zo had ik dat andere maanden nooit. Ik wilde eigenlijk pas maandag of zo testen, maar had een ovulatietest geprobeerd en deze was positief. Dus daarna maar een zwangerschapstest geprobeerd. Was trouwens één ding vergeten heb als sinds een aantal dagen krampen in mijn buik, niet de hele dag door maar af en toe.
hey jada las je kwaaltjes en ze zijn wel heel herkenbaar!! ik heb regelmatig krampachtig iets in mijn buik (links) maar het is wel heel anders als ongikramp.. blijft spannend he? ik ga morgen vroeg mijn "vergelijkings"test doen ben heel benieuwd hoe die er morgen uit ziet.. hihi mijn mannetje noemt em wokkel whahaha gister met naar bed gaan kreeg ik (we) een kus op me buik en zei ie "truste wokkeltje" hihi echt leuk susan om de dag moet genoeg zijn toch? ik heb om afgelopen periode lekker eigenwijs er tussen in gedaan, om de 36uur en ohja ik heb al een mail eruit gedaan naar moeders voor moeders
Je we houden gewoon om de dag aan. MaaikYb jij ook gefeliciteerd. Hoop dat ik jullie snel mag volgens ook al zit ik in de Mei Hummer.
dankje wel susan, gaat vast goed komen vooral uit liefde en met plezier klussen dan komt het vanzelf goed!!
Klopt het is heel anders dan een ongikramp. Jij bent denk ik in december uitgerekend he? Ik net niet, dus zit in januari 2010 mama's
ohw wat jammer jada..anders hadden we samen de december mama's kunnen versterken.. ik zat net op verschillende site's uit te rekenen en komen allemaal op 29december uit dus net op het einde..knallend het jaar uit hahahaha zag op 1 site zelfs dat het dan een steenbok wordt hihi
Trouwens het staat overal anders. De één geeft aan 1 januari de ander 1 de andere weer 5. Maar goed dat is voor later.
je hebt trouwens wel een supe leuke vrolijke banner!! blijf voor je duimen dat alles goed mag gaan en je knallend het jaar gaat beginnen!!