Ik heb het verteld... en hij is helemaal blij... Nu duimen we dat het deze keer goed za gaan. We zijn wel alletwee erg verbaasd over de duidelijke test want kan er echt maar max. 2 dagen naast zitten.. hihi... Fijne avond allemaal. x
Goeie smorgens allemaal.. Ik weet t, ik ben VROEG wakker.. maar moest zoooo nodig plassen had nog zon "vroeg testen" testje liggen.. dus die toch maar ff gedaan... vrij snel na t in t bakje houden dacht ik al een tweede streepje te zien komen, maar nu ik ernaar kijk lijkt ie net zo vaag als die van gister met een "misdrukje" in de bovenkant van t streepje.. dat is een stuk donkerder.. of ik dat roze vind is ook vraag 2.. dus deze is zeer vaag, als je niet zou turen gewoon negatief zelfs.. Als ik nu op de testen van gister kijk zie ik op de dipstick ook echt heeeeeeeee licht iets denk ik toch.. en op de kv moet je wel ff kijken maar duidelijk een licht tweede streepje en die is naar mijn mening iets rozig, de test is nu helemaal opgedroogd (aan de controle streep te zien) Vanmiddag of vanavond denk ik dat ik nog een KV testje ga doen, want die heb ik nu ff niet in huis.. ik begin er ergens een beetje van overtuigd te raken nu, maar er dringt nog niks door..enige waar ik nu op wacht is die knaltest! want die ene veeg roze van vrijdag bleef t bij, en gister nog iets afscheiding en die was ook iets licht gekleurd maar verder niks.. en vanmorgen dus ook niks.. hoop zo dat t geen vals positieve test is! [-o<
Thanks!! en net weer ff gekeken op mn test van net.. en zie daar nu ook ipv een stipje echt een heeel licht streepje.. en wel duidelijker als die van gister.. t knalt nog absoluut niet.. maar ik zie nu op 3 testjes streepjes.. zouden ze op mn netvlies gebrand zijn!?
Hahaha ik hoop dat je snel een wat donkere test krijgt... Ik test zelf niet, want mijn gevoel zegt NEE.... ik wacht het dus rustig af. Ga mezelf niet meer de kriebels aanpraten.
@pam wauw nou dan moet het toch raak zijn???? @rapoenzel vol houden dan, dan duimen wij dat het mss toch nog nodig is @hier de vergelijkingstest is in de maak, ben wel benieuwd oja goede morgen!!!
Ik duim ook voor je rapoenzel!! en ook nog een beetje voor mezelf dat ik morgen niet gewoon heel erg ongi word.. Al voel ik me dus wel heel erg zwanger.. mn vriend roept al sinds de eisprong dat t gewoon raak is.. en heb nog NOOIT streepjes gehad op een test.. iig niet een KV test.. zeker nu die testjes van gister en nu een betje verschil hebben in duidelijkheid ga ik toch echt wel hopen! ben nu al zenuwachtig voor morgen!
haha herken jegevoel pam mijn vergelijking van de kv testen staat in me album nu kan ik er echt niet meer onderuit!! morgen ben ik jarig, ga op me verjaardag de huisarts op de hoogte brengen en mijn dichtsbijstaande vrienden en fam.. hihi helemaal leuk
Zo wat zijn jullie allemaal vroeg wakker. Ik ook, kon niet meer slapen. Rapoenzel en PamPapilio ik ga voor jullie duimen
goeiemorgen heb vanochtend getest, 1 dag te vroeg, maar er kwam een +!!!! Nog niet heeel duidelijk, maar volgens mijn man wel echt een een tweede streepje! Heel onwerkelijk nog.....voel ook niet echt wat....alleen wat weeig, en reuzehonger/misselijk tegelijk als ik een tijd niet heb gegeten! Vreemd... nou, duimen voor jullie dames voor eind april! groetjes nicole heb nog een test, doe die over een paar dagen, ter bevestiging .....
Dat gevoel herken ik zo! Ik ben nu weeig, misselijk van t niet eten noem ik dat.. dus iets in me wilt gaan eten.. maar als ik aan eten denk.. bah!
Mijn test van gister lijkt op die eerste van jou.. ik hoop dat die van vanmiddag net zo knalt als jouw tweede!!! [-o< Alle streepjes zieners, GEFELICITEEEEEERD! =D>
Oh, wat spannend hier! Ik duim wel even mee! Het begint bij mij nu ook te kriebelen, voornamelijk van onzekerheid, maar ik heb maar één test in huis dus ik ga niet te vroeg testen, dat vind ik zonde van die test. Als ik vroeger test haal ik eerste nieuwe testen op voorraad, maar ik denk dat ik mij gewoon bedwing want ik voel mij totaal niet zwanger. Heb genoeg symptomen maar die kunnen net zo goed bij een nadere ongesteldheid horen
Goedemorgen!!! @ zwangeren: gefeliciteerd!!! geniet er van!!! @ hier: testje gedaan.... negatief.. ???? snap er nu nix meer van! morgen toch maar es met de ha of met de gyn bellen en dan maar es ff horen.....