NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Waaaah ik kijk een paar daagjes niet op het forum en ik zie zoooooooveel roze!!
    Van harte gefeliciteerd justfem, maaikyb, jesje, XX79, noname, jada, nicole 82... Ben ik nu nog iemand vergeten? Wat een heerlijke roze waslijst!
    @maaikyb, haha je mannetje met zijn wokkeltje, zo schattig! En wat een heerlijk verjaardagskado voor je. Fantastisch, geniet ervan!
    @nicole82 en dat noem je geen kwaaltjes? Hihi, hoort allemaal bij het zwanger zijn hoor!

@Pampapilio... ik zie ook wat vaags op je testje staan... Ohhh meid, wat hoop ik het voor je... En vandaag dus weer iets vaags. Je ventje had al zo'n goed gevoel (en ik heb eenzelfde ervaring. Zeiden we samen, dit was 'm schat en dat was ook zo...) En je klachtjes klinken behoorlijk zwanger. Dat zou wel heel bijzonder zijn he. Hopelijk heeft het geen effect op je ME dat je de onderzoeken nu niet kan doen. Sterkte meid met de spanning, maar ik denk toch echt dat het raak is meid...

@bolle buik, wat een enorme teleurstelling van je ongi na je vage testje.. Sterkte meid.

@de wachters, april is bijna voorbij!!! Succes nog hier!

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @einneh, hoe kan dat nou?????? Jemig. Dat hadden we niet aan zien komen, lijkt me idd tijd om de HA/gyn maar eens in te schakelen, want dit is niet te houden voor je die spanning!! Sterkte met deze onzekerheid meis, hopelijk is het gewoon raak en is je HCG fabriekje niet op volle sterkte.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks nienke!

Maar ik denk zomaar dat t toch niet raak is.. net wat bloed gespot.. dus ga maar uit van duivels :(

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nicole & Jada: Gefeliciteerd meiden! Echt super!

Ik heb verder niet alles doorgelezen, met mijn trage laptop kost dat me veels te veel tijd, ben ik veels te ongeduldig voor.

*ego-berichtje*
    Na het slechte begin van mijn dag gisteren (ik had nega getest) is t toch nog een super leuke dag geworden. Ik had een vrijgezellenfeestje van mijn beste vriendin. Ik had het samen met nog een andere vriendin georganiseerd en het was echt een succes. We waren vanmorgen om 05.00 uur thuis. Ik ben nu een net een half uurtje uit bed. Helaas ben ik wel echt ongi geworden, dus da's weer wat minder, alhoewel ik al niet gedacht had dat ik nog posi zou gaan testen. Mijn cyclus is nu dus wel weer een dag minder dan de vorige. Wel apart vind ik dat dat mijn cyclus elke x een dag korter wordt....Nou ja, op naar mei dus. Helaas ga ik jullie nu dus verlaten, maar ik ga t nog wel ff in de gaten houden hier, de laatste paar dagen van april.
    *einde ego*

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @Pam, ik begrijp hoe je je moet voelen meid. Ga voor de zekerheid maar uit van duivels idd. Maar ik blijf voor je duimen dat het toch raak is!

@mermaid, helaas wat balen voor je, welkom in mei...

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hey! Nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd Jada en Nicole!! geniet ervan!

@Rapoenzel, ik hoop voor je dat je roze bent deze maand!

@Pampapilio, getver toch geen bloed nu? Ik hoop zo voor je dat het bij je zwangerschap hoort en niet bij de duivels! Ik duim voor je!

@ Mermaid, balen voor jou joh! Wel leuk dat je zo'n leuke avond hebt gehad, daar vrolijk je altijd van op! Ik ga je vergezellen naar mei trouwens.

Ik had vanochtend bruinverlies en voel de duivels in m'n nek hijgen (al zijn ze nog niet daadwerkelijk gearriveerd). Bah ondanks dat ik 't helemaal niet verwachtte dit keer, is het toch een teleurstelling. Voor de tweede keer deze maand, grrr!
    Mijn lief is vooral teleurgesteld want hij had er zo'n positief gevoel over dit keer. Hij wil het ook zo graag, we hebben niet zo'n vrolijke ochtend samen...

@ Einneh, wat rot voor je dat je negatief hebt getest weer! Wat een onzekerheid vor jou zeg! Ik hoop dat je huisarts/gynaecoloog je snel meer kan vertellen! Succes!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ***EGO****
    Aangezien hier nog geen :evil: ga ik de tampons maar voor mijn neus gebruiken..... die stroomt wel leeg :) :)
    ***EINDE EGO****

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
  9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    hoi aprilmeiden!

Wauw wat gaat het hier goed, al weer 2 zwangeren erbij!
    Jada & Nicole van harte gefeli!!!! :D :D :D

@Jada: weet je zeker dat je banner klopt? Je zit nu toch al op dag 16 of 17 na je ei? Dat zou dan betekenen dat je respectievelijk 4 wkm en 2 dgn of 4wkn en 3 dagen zwanger zou zijn. 14 dagen na je ei ben je namelijk precies 4 weken en dat is onafhankelijk van wanneer de eerste dag van je ongi was. Wsl gaan die zw-banners uit van de eerste dag van je laatste ongi, dus als je je banner wilt laten kloppen zou ik doen alsof je een paar dagen (5 geloof ik?) eerder ongi was dan je echt was. Sorry voor de bemoeienis hoor, kan me alleen je FF kaartje nog herinneren en als je de datum van je ei hebt, kun je hier veel beter vanuit gaan dan van je laatste ongi. En het lijkt me toch veel prettiger en veiliger om verder te zijn :D

@Mermaid: Och meid, wat balen van je nega test :( , maar wie weet was je gewoon nog te vroeg... Ik ben heel hard ana het duimen dat die verrekte duivels wegblijven en je alsnog snel op roze mag!

EDIT: schaam schaam schaam :oops: . Ik zie dta ik alweer achter d efeiten aanloop... Mermaid wat ontzettend #$%! van je duivels. Mei moet echt een hele goede maand voor je gaan worden en mijn duimpjes verhuizen gewoon met je mee naar mei ;)

@de duivels die alle meiden met ongitekenen onzeker maken: GRRRRRRRRRRRRRRr :x wegblijven jullie! Ga maar iemand die echt ongi wil worden lastigvallen. April kan nog veel meer roze gebruiken!

10. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Thanks Iva ga gelijk even een kijkje nemen!

11. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    @ Nienke Thanks meid volgende ronde gaan we er gewoon weer voor.
    @Pampillio Oh nee dat kan niet laat die duveltjes niet uit de doos komen ahaha succes meid.
    @ Mermaid jammer meid dan zie ik je weer in mei want ik zit nu ook in mei.

Dikke Knuffel Bolle Buik

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou meiden, toch geen roze voor mij.. ZWARE ongi buikpijnen nu.. word gek denk k!

Zelfs als ik die testen niet gezien had had ik nu geweten dat t niet klopt.. zo erg heb ik t nooit! :confused:

dat wordt overleggen of we toch door proberen of niet (overlegd met de arts en die reageerde vrij positief op toch doorgaan)

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    goede middag dames...

ten eerste even voor alle nieuwe zwangere gefeliciteerd...

en ik moet even klagen...

me opa heeft al een paar jaar kk... en het ene moment gaat het goed en het andere moment niet...
    nu heeft hij ook nog eens vocht in zijn longen, en werd er net over gebeld door me vader..
    me opa ligt nu een paar dagen in het ziekenhuis..
    het gaat al iets beter en het is niks om echt zorgen over te maken want meestal gaat het weer weg...
    maar me vader liet me echt schrikken...
    me tel staat dag en nacht aan zodat ze kunnen bellen als er iets met opa is...
    en jha dan word je gebeld en dan schrik je al..
    maar ik kan er helaas niet heen, me opa en oma wonen in 's hertogenbosch en ik in delft, dus we kunnen niet zomaar op en neer reizen..
    als hij erom vraagt of als het zijn laatste dagen zouden kunnen zijn ga ik er uiteraard wel heen maar gelukkig is het nog niet zover...

heb ze net wel even een kaart gestuurd...
    maar ik zit er gewoon heel erg mee omdat ik ze bijna nooit zie en straks als het zijn tijd is kan ik geen afscheid nemen...

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Naliey: kan me voorstellen dat je daar mee zit... is een hele moeilijke situatie! heel veel sterkte toegewenst!!!

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dank je meid...
    sorry voor t geklaag maar moest t ff kwijt...

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Helaas geen roze.... Ik kan op rood. Vanmiddag ongesteld geworden :( Ik ga jullie dus verlaten en ga in mei babbelen !

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik vind dit absoluut niet onder geklaag vallen hoor!

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Vandaag met vrienden naar de dierentuin geweest, vannacht slecht geslapen...
    Lag steeds te woelen na mijn positieve test gisteren... ik ben erg blij maar ook erg bang dat het weer mis gaat. Al heb ik nog nooit zo'n positieve test gehad voor mijn NOD dus dat is wel een goed teken denk ik...

Verder beginnen de 'kwaaltjes' ook weer te komen...

Over 2 dagen test ik weer om te kijken of de streep nog donkerder is.

x

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    oke, ja ik weet niet waar het onder valt, maar moest het eventjes kwijt...
    ik wil je wel bedanken voor je reactie...

20. gemke

gemke Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe&
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: alina21 & Saz667
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08
    17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16
    18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze
    19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik
    20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34
    23:Susan27 & nadeke & Mamatje77
    24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980
    26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio
    28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy
    29: Todavia & Koeky & Liedel & Gemke
    30: Ladypink &Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje

TESTMARATHON

22 april:
    *Happy79

25 april:
    * Sweetcandie
    * Mermaid

28 april:
    * Jazy
    * Justfem
    * Tetje 0885
    * Danif
    * love child
    * Gemke

160 dames voor de ROZE AUDI
    31 Zwanger, 77 Ongesteld, 6 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes

Deel Deze Pagina