@Mermaid, ik kom zeker gezellig mee naar mei. en ga deze maand ook rustig aan doen. Mij niet laten gek maken, maar dat zei ik vorige maand ook.. (hihihi) Voor alle dames die zwanger zijn geworden gefeliciteerd, @wachtenden: ik duim voor jullie @De ongie,s balen en kom met mee naar mei...............
erg lang dus... voor de afgelopen ongi was me laatste ongi in november... was 66 dagen overtijd...dat was echt niet leuk, maar toen was er niks te zien op de echo... nu zien ze een cyste... het is echt niet leuk meer, alsof het ons niet gegund is een kindje te krijgen had vannacht trouwens een mooie droom.. ik droomde dat ik zw was, en daarna ging bevallen van een meisje.. ik wist eerst niet hoe ik moest reageren maar zodra ons kindje was nagekeken enz en bij me gelegd werd kreeg ik (in me droom) tranen van blijdschap... daarna werd ik wakker met tranen in me ogen (maar niet van blijdschap maar van verdriet) dromen maken het nog moeilijker dan het al is... maar over 3 weken (18 mei) krijg ik weer een echo om te kijken of de cyste weg is... het moet uit zich zelf weggaan... de cyste is tussen feb en april gekomen... want op de echo in feb was er niks te zien en die maand werd ik ongesteld... maar gaat het niet uit zich zelf weg krijg ik medicijnen of in het ergste geval een operatie.. pff soms denk ik van ben ik op de wereld om ergens voor te boeten?? me opa, oma, oom kwijt geraakt aan de ziekte k.. me andere oom kwijt geraakt aan een bloeding (was onverwachts overleden want ze dachten eerst dat hij iets anders had waar hij medicijnen voor kreeg en de volgende dag was hij er niet meer)... en me opa die al jaren vecht met de ziekte k... en nu in het ziekenhuis ligt door vocht in zijn longen.. en ik met cyste en we zijn al anderhalf jaar bezig voor een beebje... ik zou het erg leuk vinden om een beebje te hebben die mijn opa nog vast kan houden.. hij vecht zo voor zijn leven dat ik het hem gun om zijn achterklein kind ?? (zo heet dat toch) nog vast te mogen houden.. daar droomde ik trouwens ook nog over... dat ik dan bevallen was (wat ik net vertelde) en dat mijn opa er helaas niet meer was, maar als geest kwam en de kleine vast hield... heel raar maar dat was een heel mooi moment... sorry voor het geklaag maar de emoties lopen nu een beetje op...
ik werd eerst om 6 uur ofzo wakker gemaakt door me ventje want hij ging werken.. daarna werd ik om half 11 wakker maar was nog moe dus ben weer gaan slapen tot iets van 12 uur...toen nog ff met me pup geknuffeld want die lag te slapen bij me... en rond half 1 ben ik eruit gegaan... moet nog steeds t huishouden doen maar de pijn wordt steeds erger...
Zie dat er 3 zwangeren bij zijn.. Van harte gefeliciteerd !! Ik zit ondertussen in mei... en mijn gevoel zegt dat het dit keer gaat lukken !!!!
Kan iemand mij op rood zetten? Na een twijfeltest toch ongi gworden vandaag helaas! @alle zwangeren gefeliciteerd!
Nee idd dromen maken maken het er echt niet makkelijker op hoor Weet wat je bedoelt...wij zijn ook al een tijdje bezig en ik had mijn oma ook zo graag een achterkleinkind gegund...maar het mocht niet zo zijn En daar baal ik echt van...stel dat ik nou zwanger ben...heb ik het haar nooit kunnen vertellen en daar word ik echt verdrietig van Maar moet me wel sterk blijven houden...anders weet straks iedereen dat we er mee bezig zijn...als ik vertel waarom ik zo verdrietig ben Heel veel sterkte hoor...dikke knuffel
Hoi dames, Senna, Fijn dat het een mooie begravenis was en dat je nog wat foto`s er van hebt kunnen maken..... Naliey, Pff het zit je niet echt mee heh!! Dikke knuf van mij!! Ik ben dus vanmorgen naar de gyn geweest. Wat een leuk begripvol mens was dat zeg!! Beter dan de vorige die ik had iedere keer. Heb op mijn schiltklier laten prikken wederom, is al vaker gedaan en ook mijn HCG is geprikt aangezien me temp zo hoog blijft. Me temp is nu nog niet onder de basale lijn geweest of hoe je dat ook noemt. Hij blijft schommelen tussen de 36.9 en de 37.1 En toch was ik de 23ste begonnen met vloeien... Woesndag kan ik bellen voor de uitslag. Verder gaat ze het 1 cyclus bijhouden qua progesteron prikken. Dat moet ik 2 keer laten doen. Verder mocht ik zwanger raken dan mag ik gelijk naar het ziekenhuis bellen. Dan houden ze me extra in de gaten. Dus dat is wel fijn!! Ze kunnen verder niets doen aan prille miskramen. En tja...ik moet ook wat gewiacht kwijt zien te raken en ik was al stevig aan het minderen met roken...maar dat moet dus helemaal geen eentje meer worden.(jaaa weet dat het helemaal niet goed is voor je en zeker als je zwanger probeerd te raken...maar was al flink aan het afbouwen!!)
we weten niet hoelang me opa nog heeft. want volgens de artsen was hij er nu niet meer. maar me opa is zo sterk en hij wil nog niet gaan, vandaar dat hij er nog steeds is. het ene moment gaat het heel slecht met hem en het andere moment kan hij weer bijna alles... vroeger fietsten ze elke week een eindje weg van huis... nu kan hij dat niet meer... ook liepen ze elke dag even in de stad om ergens wat te drinken maar dat red me opa niet meer.... maar er zijn dagen bij dat hij weer lekker fit is en hij t wil proberen... ook al moet hij tussendoor gaan zitten hij is zo sterk dat hij het echt red..
dank je mamatje... haha ik heb ook heel vaak zitten denken, het lijkt wel alsof ik boet voor de dingen die hitler gedaan heeft (hij was namelijk 20 april jarig en ik ook) ik weet t het is een rare gedachten maar soms moet je je even laten gaan met je fantasie...
maar laten we het even over leuke dingen hebben, hier wordt niemand vrolijk van... WIE WIL VOOR MIJ STOFZUIGEN EN DE WAS OPVOUWEN heb er geen zin in haha... ga zo wel ff doen...nog ff wat drinken en dan begin ik echt...
ik heb trouwens wel wat leuks te vertellen ... gister hebben me ventje en ik waarschijnlijk de politie geholpen... we waren bij me schoonzus en we reden rond half 11 weer naar huis... ('s avonds) toen we bijna thuis waren stonden er 2 gozers erg verdacht rond te kijken... ach kan gebeuren weet je wel... maar toen keken we even om en zagen we 3 gozers een gebouw binnen lopen heel sneaky... thuis aangekomen hebben we toch maar de politie gebeld van we vermoeden een inbraak.. nou je wil niet weten hoe snel de politie arriveerde.. maar ze hadden niemand gevonden (het gebouw is groot dus ze kunnen overal verstopt zitten) daarna reden ze door onze wijk heen om ze te zoeken... we hadden zoveel mogelijk kenmerken opgenoemd.. wij stonden uiteraard te kijken wat er gebeurde...maar ze wisten niet dat wij hadden gebeld.. toen ze rond gingen rijden keken ze zelfs naar ons of wij verdachten waren... maar ze reden al gauw verder... we hebben niks meer gehoord dus ben benieuwd whahaha
hahahah wil hety wel voor je doen maar moet zelf ook nog hihiiih Stofzuigen...moet nog wassen...afwassen en ook nog dweilen ..pffffffffff En de slaapkamer opruimen...want het is overal een grote chaos
Ik ga zo even bijlezen... Maar eerst ff dit. Ik heb net weer een test gedaan (officieel 3 dagen voor mijn NOD) En zie mijn fotoalbum..... Is het wel normaal dat het nu al zo'n streep is of zal het een drieling worden.. hihi?
jha bij mij moet dat ook allemaal gedaan worden whahaha.. ach is zo gebeurd... en morgen weer een dag... ga het grootste gedeelte zo doen en de rest doe ik morgen wel hoor pff... heb nu tijd zat nu ik werkloos ben...
Hey Ladies, wow ik zie nog meer zwangeren. Volgens mij best een vruchtbaar maandje of niet? Hier blijft het rommelen, maar doorbreken ho maar.. twee negatieve testen, dus het zal wel zo zijn vermoed ik..
Ja, maar heb test gedaan met Clear Blue, en ik vertrouw daar toch best op eigenlijk.. er ston duidelijk "niet zwanger" dus ja.. hoop alleen dat ik niet te lang in onzekerheid zit.. maar goed, we zullen zien.. zijn er dames waarbij CB ook wel eens fout heeft aangegeven hier?