NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata 17: Line77 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 74 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Line77: welkom en ik heb je toegevoegd!
Dank je JustFem, ik hoop ook erg dat ik mee mag in de roze wolk. Het is altijd weer een teleurstelling om ongesteld te worden... Ik hoop dat dit voorlopig de laatste keer is
JAAAA! daar ben ik dan ik zou jullie advies wel willen krijgen ik weet mnl niet goed wat mijn cyclus nu is.. dit zijn ze 24-26-25(denk ik, had posi test op dag 22)mk-32... moet ik nu het gemiddelde nemen of gewoon zoals voor de mk 25 dagen nemen?
@line77: de eerste dagen van je ongi zijn altijd het zwaarste, gelukkig kun je voor je het weet weer aan de klus tijdens je vruchtbare dagen. En we gaan gewoon voor ROZE in april. In wleke ronde zit je nu als ik vragen mag?
@Elegance: zou voor je vruchtbare dagen uitgaan van je kortste cyclus en door klussen tot de vruchtbaarste dagen van je langste cyclus, wat betreft het testen daar zou ik van minimaal het gemiddelde uitgaan, maar als je niet te vroeg wil testen dan van de langste cyclus. 'T is altijd lastig om in te schatten na een mk wat je cyclus doet.
Het zonnetje schijnt de lucht is blauw lief klein babytje kom maar gauw.... Nouja eerst maar eens zwanger worden
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata 17: Line77 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 75 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! sta op de lijst en euhh doortje... lol als dat niet raak moet zijn!
17 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 26 Maart 2009 Een beetje vruchtbaar 27 Maart 2009 Vruchtbaar 28 Maart 2009 Erg vruchtbaar 29 Maart 2009 Eisprong 3 April 2009 Innesteldag 12 April 2009 Vanaf hier kun je testen 20 December 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Ajajajaj... 20 dec.. :S risicogroep
En ook maar even voor april: De zon die schijnt in m'n gezicht ik dacht ineens, hé een gedicht! Hei elei wat ben ik blij want ik heb vandaag m'n ei sorry dames...meligheid slaat toe....
Recept: Beebje Benodigdheden: 1 man 1 vrouw 1 set lakens flinke dosis liefde 250 gr. zaadjes 1 ei (in wachtstand) vloeibaar slijm Bereidingswijze: Zorg ervoor dat je voor de tijd 1 man en 1 vrouw glad gepeld hebt en alles met lauw/warm water gewassen is en leg 1 man en 1 vrouw op een bedje van lakens neer. (maakt niet uit wat voor lakens, wat je maar lekker vind) Voeg hierbij een flinke dosis liefde. Je zult merken dat het lekker begint te stomen. Laat dit zo'n 10 minuten doorstomen. Zorg voor een warme kom, gevuld met vloeibaar slijm maar wacht nog even met het toevoegen van het ei. Doe eerst de zaadjes in de kom en daarna het ei. Kluts dit tot een mooi resultaat en laat het vervolgens 9 maanden zitten. Na de 9 maanden zal uw beebje klaar zijn en kunt u er heerlijk van genieten. Veel succes!
Hihi... Ik ben gaan rollen, van links naar rechts over het bed. En zie het resultaat... Zo kan je dus klutsen, whahaha!
whaaa ik kom niet meer bij ! Dat rollen gaan wij dan zeker deze maand proberen! Mijn man heeft wel al een keertje voorgesteld om mij na het klussen op mijn kop te houden, dan kon het goed zakken, ha ha ha maar over rollen hadden we nog niet nagedacht! Goeie tip!
Ik was in september zwanger na het verwijderen van mijn mirenasipraaltje. Na 8 weken eindigde dat in een curretage omdat het vruchtje met 6 weken was gestopt met groeien. Uiteindelijk heeft het een kleine 3 maanden geduurt voordat het Hcg uit mijn lijf was. Nu voor de derde keer ongesteld na de curretage... Uiteindelijk dus wel even onderweg maar nog weinig kansen gehad om zwanger te worden. En voor jou? Dan gaan we deze maand allemaal voor een decemberkindje!
Zo hier weer een drukke dag werken erop zitten. Er zijn geloof ik weer een paar nieuwe meiden bijgekomen, heel veel succes deze ronde. Wat betreft dat recept, die ga ik gauw maken Wou anders vanavond beginnen, maar mijn vriend is ziek uit het werk gekomen en is gelijk op bed gegaan Dat wordt hem vanavond denk ik niet Hoop dat hij morgen weer wat beter is anders wordt hem het niet deze ronde ben ik bang. Nou ja we zullen zien. Krijg straks eerst mijn vriendin op bezoek, ff lekker bijkletsen.