hij is gelukkig lekker duidelijk ,is ook wel eens fijn! ik had ook meteen een knaltest bij de eerste, een dag voor nod een streep net zo donker als de controlestreep, en het was er maar eentje... maar wie weet krijg je er 2 of 3... of je ei is eerder geweest dan je denkt, zou dat kunnen? wel super hoor! gefeliciteerd!
wauw gefeliciteerd!!! oooow heb ook zo'n testdrang nu jullie allemaal zo mooi posi testen voor je nod...
gemke, gemke, gemke, ben je hier??? heb je al getest vanmiddag?? ben zooooooooooooo benieuwd... ik duim nog steeds voor je! *duimduimduimduimduimduimduimduim*
@hier Wil ook testen...maar weet zeker dat het te vroeg is Maar aan de andere kant...ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben Ga nou weer verder met de kledingkasten leeghalen...krijgen een andere...want heb nou 2 verschillende op elkaar staan @surf ik ga voor je duimen!!
ooow hou de moed erin Senna, zolang je nog niet ongie bent, kan er nog van alles gebeuren... had steeds het gevoel dat het raak is, maar vanaf vanmiddag voel ik niets meer.. hopelijk betekent dat niets...)
Mijn klachtenlijstje: * Steeds krampen en steken * Af en toe roze/bruinverlies * Had zere (.)(.)... nu alleen linker tepel * Veel plassen * Vroeg wakker * Wit slijm * 's Avonds meer trek in eten... * 's Ochtends niks naar binnen krijgen * Duizelig bij het opstaan Zo dat was mijn klachten lijstje...en ben benieuwd hoe lang deze cyclus duurt...
Dat is inderdaad supernieuws!! @Senna, het klinkt, behalve het slijm wel als mijn eigen lijstje... spannend hoor! Ik was vanochtend niet duizelig maar had wel gummybenen. En ik ruik dus heel goed. Er staat hier een bos seringen, maar die geur is gewoon bedwelmend :sick:, net als wasgoed... daarom heb ik ook getest, dat zijn voor mij zulke herkenbare verschijnselen!
dat is toch een hele mooie lijst senna! ik hoop het echt voor je! *duimduimduimduimduimduim* oeps 2x...
@Iva en Jada: Heel voorzichtig gefeliciteerd, hoop dat de laatste dagen voor jullie nod snel voorbij zijn