oh jazy wat balen!! ook voor de andere ongi's balen meiden..even tijd voor jezelf en dan vol goede moed naar mei!! Suekes nu een heeel licht streeppie kan goed teken zijn!! zeker zo ver voor nod! nog eventjes geduld meis! **geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld geduld, hcg hcg hcg, geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld geduld, hcg hcg hcg, geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld geduld, hcg hcg hcg, geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld geduld, hcg hcg hcg, geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld geduld, hcg hcg hcg, geduld, geduld, hcg hcg hcg, geduld**
hey tante jij nog wakker ja? dankje wel Hoe gaat het nu met je? ik hoop dat een aantal dingetjes heel voorzichtig al een plekje aan het krijgen zijn... en hoe is het op school? knuff
Ja hoor, wel met Ups en Downs maar we moeten door! Ik geniet nu van de raarste dingen afgelopen vrijdag verblijd met een veulen. Die huppelde vandaag zo mooi door de wei dat k moest janken , zo dom.. Alle puzzelstukkies vallen op een plekje, en het word alleen maar beter! Morgen bloeduitslagen van het bloedprikken van vorige week en afgelopen maandag.. Zal wel niks zijn, want heb nu sinds maandag 'eipijn' zal wel ff overleggen met dr of dat wel normaal is want het is niet echt prettig .. Zo en nu duik ik denk ik me bed in.. Ow op school tsjah, ze vonden het vreemd dat ik na al die ellende gewoon was verschenen vorige week meteen de dag na de begravenis weer heen gegaan. Heb 8 mei een gesprek, of het nodig is om niv 2 af te maken of me zonder diploma maar met certificaat door laten stromen naar niv 3. Als dat zo is zal ik waarschijnlijk naar de maatschappelijk werkster van de school moeten, om dit alles een plekje te geven (ook van 7 jaar terug nog) toen is de vriend van me zus verongelukt, en daar ben ik nog steeds niet overheen.. Maar goed ,, we wachten wel af
Heeeeey Maaiky! Thanks! Kan het gebruiken! Hoe gaat het met je? Ik verwacht ergens wel gewoon ongi vanwege puistjes (als het er niet meer worden) maar mijn borsten zijn echt maat meloen, heb er gewoon last van! Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*Vang*vang*vang*vang*vang xxxx
Hey Tante! Wat fijn dat je er weer bent! Hoe gaat het met je? Ik lees net je verhaal, wat een ellende maar heel sterk van je dat je doorgaat! Dikke knuffel! Lekker slapen! xxx Sue
alle ongipijntjes zijn weg maar nog geen druppel rood. ......mh als ik zondag nog niet ongi ben gooi ik er nog een testje tegenaan.
@suekes: oh wat spannend!!! Ik hoop dat ik je kan meenemen naar de januari 2009 mama's!!! Ik strooi zo wat HCG-tjes voor jou en de anderen En als je in mijn fotoalbum kijkt zie je dat mijn eerste test ook heel vaag was, die kreeg ik ook bijna niet op de foto. En wat betreft de puistjes die heb ik nu ook gewoon gekregen, dus dat zegt niet zo veel. @bramtim: spannend ik duim voor je @alle ongi dames: wat balen voor jullie, ik ga duimen dat jullie allemaal op roze mogen in de volgende ronde @jazy: oh meis wat vervelend voor je, een dikke knuffel en ik duim dat de streep in de volgende ronde blijft staan. @Maaikyb: Gefelicteerd met je huwelijksaanzoek!!! Wat romantisch @Gemke: ik duim voor je dat je op roze mag @Tante Mars: goed te horen dat het weer iets beter met je gaat en gewoon rustig de tijd nemen om alles een plekje te kunnen geven. Een hoop negatieve gebeurtenissen heeft een grote impact, hopelijk krijgen jullie, net als wij hier thuis na een hoop ellende ook binnen kort een positief bericht. Zo hier vandaag eindelijk de digitale van CB durven gebruiken, na die ene keer niet zwanger durfde ik niet meer zo, maar het resultaat mag er zijn (zie mijn fotoalbum), dus voel me nu een stukje zekerder. Heb me vandaag aangemeld bij MvM, met de verloskundige wacht ik nog tot het begin van wk 6 van mijn zw-schap.
Goedemorgen dames, ik wilde even doorgeven dat ik vandaag positief heb getest! (ben hier maandenlang actief geweest op 't NOD forum, alleen de laatste tijd niet meer zo) Kan 't bijna niet geloven, zo lang op gehoopt en nu is het eindelijk zover, ik hoop dat alles insha'allah goed zal blijven gaan en wens jullie allen een gezonde zwangerschap!
En dan hierbij de HCG-tjes HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, , HCG, @NourElHouda: Gefelicteerd en geniet er van!!!!!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje& jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy &ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Janis & XX79 & Brabants meisje & Klusser1980 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel & Gemke 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & Suekes & Muurtje & Clowntje & Iva & Senna04 TESTMARATHON 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * love child * Gemke 159 dames voor de ROZE AUDI 36 Zwanger, 85 Ongesteld, 4 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 21 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 3 vlindertjes Mogge, Dames. Heb mezelf op rood gezet. Baal ik van, ook al verwachtte ik 't. Gister nog heel even een klein sprankje hoop tegen beter weten in. Ik verhuis naar mei, de paashaas bracht me geen geluk helaas.
@ Maaiky: Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek meid!! Wat gaaf zeg, dubbel geluk!!!! Geniet heerlijk van zowel je zwangerschap als van de voorbereidingen van je bruiloft. Ik ben vorig jaar sept getrouwd en ik vond t echt super! @ Ninoshka: Gatverdarrie, balen dat je op rood moet!! Kom je gezellig in mei? Dan gaan we volgende maand samen op roze!! @ alle zwangere: Gefeliciteerd! @ alle ongi dames: Balen meiden!
goede smorgens! bedankt voor jullie felicitaties!! nourelhouda gefeliciteerd!!! ninoshka balen meis..bah, mei gaat gewoon wat moois brengen!! @hier echt erge kwaaltjes valt wel mee, de ergste is dat ik niet meer kan uitslapen!! ik wordt sochtends rond 7uur wakker ben ik helemaal niet gewend! zometeen komt moeders voor moeders ben benieuwd hoe dat zal gaan.. enne mijn pendel van justfem en bootsy is uitgekomen!! bedankt meiden!! (nu nog afwachten of het idd ook een meisje wordt)
Nourelhouda gefeliciteerd meid, wat fijn dat je eindelijk een positieve test hebt, Maaiky ik heb dat ook, normaal kan ik wel uitslapen. Maar vanmorgen ook weer vroeg wakker, moet ook wel werken straks.
Goedemorgen meiden, ik zie dat er weer zwangeren bij zijn gekomen!! Gefeliciteerd!! Voor degenen die toch ongi zijn geworden....een hele dikke knuffel!