Hai dames. Had 2 dagen geleden vruchtbaar slijm en gisteren was het een beetje vrichtbaar slijm, maar niet heel erg. Vandaag is het wateriger (staat op inet dat waterig ook vruchtbaar is). Dacht dus dat mn ei eraan kwam, maar nog geen posi ovutest gehad. Hmm, hopelijk morgen of overmorgen dan! We hebben in ieder geval een extra klusdag erbij hihi. Mn ovutestjes zijn de laatste 4 dagen wel ietsie donkerder dan normaal, maar laaaang nog niet posi. Naja, afwachten maar. Moest erg lachen om dat receptje voor een baby hihi. Ik had m ooit al eens eerder gelezen, maar blijft leuk haha. succes allemaal nog met klussen of wachten
@Lotte, Ik heb vorige x ook met ovutesten gewerkt en bij mij hebben ze nooit vruchtbaar aangegeven. Terwijl ik dat wel was, ik was zelfs zwanger. Je hoeft dus niet helemaal een donkere streep te hebben! Succes of eh eigenlijk...veel plezier!
ow dat kan, maar ik kende al wel zoiets. zal dan misschien net iets anders zijn geweest dan die van jou! Maar goed verzonnen dan hihi
ik heb altijd wel een duidelijke donkere streep voor mn ei, dus dat zal nu ook wel komen. Dacht alleen dat ik die streep nu eerder zou gaan zien ivm vruchtbaar slijm en heb ook al de hele dag lichte ovupijn. maar jij was dus lekker aan het doortesten en toen bleek je zwanger te zijn?
hallo meiden! @alle nieuwkomers: welkom, we gaan voor een mooie december beeb! @elegance: hahahaha, nouja zeg, wat toevallig! Dit moet wel weer raak zijn deze maand!
@ Lotte: Ach ja, er zullen wel meer mutsen als mij zich soms vervelen, hihi... Ik had trouwens ook geen enkele super positieve ovutest, maar wel lekker veel geklust en ben ook zwwanger geworden. Dus bij mij hebben ze niet echt veel geholpen. Gewoon om de 2, soms 3 dagen sex hebben... Dan eens 's morgens, dan eens 's avonds... Dat ging nu het beste...
Ik heb de calculator ook maar eens ingevuld met een cyclus van 34 (ivm Clomid) heb ergens gelezen dat de cyclus dan langer word en het volgende komt er uit 9 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 26 Maart 2009 Een beetje vruchtbaar 27 Maart 2009 Vruchtbaar 28 Maart 2009 Erg vruchtbaar 29 Maart 2009 Eisprong 3 April 2009 Innesteldag 12 April 2009 Vanaf hier kun je testen 20 December 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Gezellig dan tegelijk met Elegance als het zo mag wezen
hmmm was het maar alvast april dan hoefde ik niet meer zolang te wachten..... ik ben echt een stuk ongeduld haha. en dat recept, ga dat vanavond eens uitproberen, als hij tenminste thuiskomt, is nog steeds aan het overwerken. mannen
hallo dames Zit er in het dashboardkastje nog een portie geduld....? En ik zit nog niet eens op het wachtbankje..pff Iedereen om me heen is zwanger Sorry heb gewoon een baaldag! Ik ga maar effe in bad liggen, mannetje is toch niet thuis.
vorige ronde heb ik die van de kruidvat gebruikt en was 6 dagen positief volgens die testen. ga maar lekker in bad, en morgen is dat gebaal waarschijnlijk over. ik had gister die baaldag hier op bezoek, heb hem savonds maar gauw de deur weer gewezen en dat protie geduld, haha, die kan ik ook wel gebruiken, als je hem hebt gevonden, mag ik dan ook wat
Ik heb wel 148 op zolder staan neem er 5 mee de audi in , Oe Oe Oe morgen eieren zoeken bij de gyn spannend ... Beste dinnetje is vannacht bevallen van een kleine man Jarno 4 weken te vroeg en 4 weken achterstand op groei maar toch nog 2450 gram Morgen middag meteen na de gyn naar de kraamafdeling om te kijken.. Die clomid doet ze werk jank om alles bluhhh
Ik ken dat soort dagen, schuif het nu maar op mijn ongesteldheid, beetje tranendagje... Maar over een paar dagen kunnen we weer klussen en dan maar hopen op een enthousiast eitje dat innesteld en vooral blijft zitten...
ola! Ik kom es neuzen in april...Alles bijlezen gaat me te lang duren, sooorrryyyy! hoe staan de zaken hier?
Hoi iedereen! Ik had ff een vraagje, hoe lang duurt het ongeveer dat je lijf ontpilt? Ben op het moment snel boos (echt niet leuk hoor) huil om alles, echt waanzinnig moe en me buik is opgezet en rare waterige bruine afscheiding, leek wel of ik in mijn broek stond te plassen niet normaal! Sorry voor de ego, maar ben gewoon benieuwd of iemand dit herkent. X
Herken dit heel goed.... bah.... Volgens mij heeft het bij mij van juni 2008 tot (hoop ik) de ongi van nu geduurd!
Mariska: wat vervelend dat je mannetje ziek is! Kan hij natuurlijk ook helemaal niks aan doen maar toch wel een beetje balen als jullie deze maand niet kunnen klussen in je vruchtbare periode. Tante Mars en elegance, wat leuk als jullie samen zwanger zouden zijn en op dezelfde dag dan zijn uitgeteld! Einneh: ik heb een hekel aan was opvouwen, sorry! Dicky: ik slik vanaf november niet meer de pil (na 12 jaar slikken) en ik heb nog steeds ontpil verschijnselen. Ik heb echt geen idee wanneer dat minder wordt... Het is wel lastig want af en toe lijkt het net of ik zwanger ben maar dat kan helemaal niet, mijn eitje moet nog komen.... Het wordt wel gezellig druk in onze roze audi!