Ik ook!!!! Het concert waar ik vanavond aan mee moest werken is afgelast ivm de gebeurtenis in Apeldoorn...... aan de ene kant wel jammer natuurlijk omdat we er voor geoefend hebben maar aan de andere kant is het natuurlijk erg begrijpelijk!
Sueskes meid wat een goed nieuws, gefeliciteerd Ik heb vandaag helaas alles van dichtbij in Apeldoorn meegemaakt, gelukkig niet zien gebeuren. Stond er iets meer dan 300 meter vanaf. Echt een enorme domper op deze mooie dag vandaag.
ik heb alles via de horizon mee mogen maken..heb de heli's zien komen en gaan en de ambulances kwamen hier langs sjezen, kon ze zo over horen gaan van het eggie naar op tv..heel bizar.. ben je de schrik een beetje te boven? het blijft heel onwerkelijk... **knuff**
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje& jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy &ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Janis & XX79 & Brabants meisje & Klusser1980 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel & Gemke 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & Suekes & Muurtje & Clowntje & Iva & Senna04 TESTMARATHON 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * love child * Gemke 159 dames voor de ROZE AUDI 37 Zwanger, 85 Ongesteld, 4 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 21 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 3 vlindertjes
Jawel ben de schrik wel te boven, maar zoals je zegt het is heel onwerkelijk. Net alsof je in een film zit. Las trouwens net dat er een 5e dode is, nog niet bekend of het de dader is. Woon jij ook in Apeldoorn, of wil je dat niet op het forum vertellen?
ja ik woon in apeldoorn, nog geen 5min vandaar.. oh echt, nog 1tje erbij.. het wordt alleen maar onwerkelijker..
Leuk dat je ook in Apeldoorn woont, ik ben zo blij dat ik het niet gezien heb. Het was net om de bocht om, stond in de buurt van de Grote Kerk. Heb jij er niets van gezien? Behalve op TV dan?
ja kan me voorstellen dat je daar blij om bent.. ik was nog thuis en had de tv aan staan (kijken of ik nog bekenden kon spotten) en heb het daarop gezien. Verder alleen wat ik net al schreef..de ambulances komen op hun weg naar daar hier langs dus die heb ik allemaal gezien en gehoord en de trauma heli's kon ik vanaf hier goed zien. als ze hier de straat uit waren kwamen ze op tv in beeld.. echt heel vreemd..
meiden goed nieuws ...ben eindelijk ongi is de cyste nu weg?? of kan hij kleiner zijn of verplaatst zijn??
@naliey wat fijn!! (dat we dat hier ooit zouden zeggen over een ongi..hihi) ik hoop dat hij nu weg is en dat jullie er weer voor kunnen gaan meis!!!
jha het klinkt erg raar he, nu hopen dat hij snel weer weg is kunnen we weer lekker aan de klus hihi.. maar heb jij er een beetje verstand van of het nu weg is, kleiner is of verplaatst is?? ik weet niet veel van cyste... ben op i-net aan het zoeken maar daar lees ik niks over, ik lees alle bijwerkingen enz maar niet dat als je weer ongi bent wat er dan met de cyste is zeg maar...
nailey..dat is goed nieuws... Ik heb geen ervaring met cystes dus kan je helaas niet vertellen of ie nu weg is maar dat je nu weer ongesteld bent is wel een goed teken!!! x
@naliey oh sorry meis ik had gister niet meer gezien dat je geschreven had. Helaas kan ik er ook niets over zeggen.. en idd er is niet veel over te vinden op het web. Misschien kan je de HA bellen met deze vraag? of de gyn. misschien dat ze je telefonisch meer kunnen vertellen. **duim duim** goede morgen allemaal!! en hoe staat het met testers vandaag??? de maand april is nu voorbij, maar volgens mij wachten somigen nog op duidelijkheid?! sterkte voor jullie!! lfs
Hallo meiden, ik dnek kom nog even spieken hoe het hier gaat aan het einde van april en ik zie nog een aantal zwangeren!! gefeliciteerd meiden! geniet van jullie roze wolk!!
Elegance meid.. wat zie ik nu?????? nee toch he....och meid.. zit helemaal in shock.... Ontzettend veel sterkte....intense knuffffff (bruisje)
Hey bruisje! Daarom zag ik jou nergens meer! je was undercover! ja belen he.. opeens behoor je ook tot de groep van meiden die niet weet of ze het ooit mogen worden.. ik heb in iedergeval besloten positief te blijven. Van de week zag ik het even niet zitten, maar daar voelde ik me alleen maar rotter bij.. nu wordt het zomer en moeten we de bloemetjes gaan buiten zetten toch Alleen zie ik nog erg tegenop of het vruchtje er wel vanzelf uitkomt.. maar ook dat zie ik over 2 weken weer veel positiever! hoe gaat het met jou? al rond en lekker gezond? je bent al dik over de 12 weken heen.. wat gaat dat snel zeg!!! nog steeds onvoorspelbaar hoe snel jij zwanger kunt worden! geniet ervan he meiss *hug*
Hi, Even voor de statistieken ik mag op rood. Ik hoop dat ik gauw net zo positief kan worden als Elegance. In mei zullen jullie mij niet zien wat heb pas op 20 mei een evaluatie in het zkh en hopelijk mogen we dan op de wachtlijst voor IVF. Voor iedereen die nog niks weet bljf ik gewoon duimen maar daar ben ik bljbaar niet zo goed in.
Hier nog steeds niks aan de hand....de temp is wel wat naar beneden gegaan...en daar baal ik wel van Maar verders ook niks aan te doen... Af en toe nog wat rose verlies En ik was gister haast de hele dag missellijk...en nu gaat het wel weer even... @naliey Dat is zeker goed nieuws Hopelijk is die cyste nou weg!! @Elegance Heel veel sterte meis...