NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Roosje en eneuh bedankt voor jullie reactie! Dat ik nog niet zo snel zwanger word is niet zo erg maar die buien.......voel me wel schuldig hoor, hun kunnen er ook niks aan doen. Ben benieuwd tante mars en elegance, zou leuk zijn!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @tante mars: ik herken dat janken ook hoor! zo emo op t moment. moet ook af en toe wat kwijt van de mk. Alles gaat maar door, tewijl de pijn nog niet weg is...Maar spannend eitjes kijken morgen! Ik hoop dat ze mooi zijn en op knappen staan!
    @eineh: was opvouwen? kom maar op! Kom jij dan bij mij stofzuigen?
    @dicky: vervelend joh, dat ontpillen! Komt allemaal goed!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ doortje79 waar moet ik heen komen?

4. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Er is veel geschreven maar heb geen zin om het allemaal te lezen. Ben moe van het werken. Merk dat de clomid echt weer in mijn lichaam is. Sneller aangebrand ben ik. Ik ga zo ook lekk naar bed toe, want moet morgenochtend even de tandarts een bezoekje brengen. Gelukkig alleen controle. Nou, ik hoor wel van jullie hoe het gaat.

Groetjes en een fijne avond verder.

5. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi! Misschien een stomme vraag, ik lees dat clomid word gebruikt als het op de 'normale' manier niet goed lukt om zwanger te worden. Maar ben nu toch nieuwsgierig hoe dat nou precies werkt! Dan begrijp ik jullie wat meer, snap je? En ik leer er ook nog eens wat van! ;)

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hellow ladies....
    Wachtbankje.. bleeehhhh, een van de eerste in april... spannend!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Effe ego-berichie:

Vandaag een ontzettende baaldag......Voel me totaal *** (mega-hoofdpijn en mega-misselijk!), heb te horen gekregen dat voor de 4e x op rij een huis verkocht is waar ik interesse in had en heb een joekel van een brandblaar op mijn handpalm (lekker handig plekkie) tgv aanstippen blaar.

BLEHHHHHHHHHH! Zo, dat lucht op......

Ga naar mijn bedje toe, ff zien of het klussen gaat lukken en dat me misschien wat vrolijker stemt!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, alhoewel....Sla maar ff over.....toch nie zo handig als ik me zo rot voel.....Wordt het niet gezelliger op! hihi!

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Is goed meis... rustig aan!

10. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0

bannecheck

11. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0
    Ik snap er echt helemaal niks van de banner zegt nog 4 dgn tot de eisprong maar gister ovu test gedaan en die knalde erover...

dat is overigens de eerste keer dat ik dat heb gedaan en nu meende ik net mijn eisprong te hebben gevoeld..
    Denk dat ik al die tijd al verkeerd bezig ben...

snapt iemand hoe dat kan?

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goedemorgen dames heb nog geen ei gespot dus zit nog rustig af te wachten voel soms wel net of als iets wil knappen aan de linkerkant maar zet niet door hnmmmmm kijk het nog effe aan

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mijn baaldag is zojuist officieel begonnen..

Bah heb voor het eerst et gevoel dat ik baal.. heb gewoon de eerste echte ongi baaldag allertijden..
    Heb gisteren de vakanties op mijn werk doorgegegven... in mei een week en in de zomer 3 weken..
    En nog steeds stemt het me niet happy :( Ik wilde eigenlijk stiekem het verlof sparen, voor toen ik zwanger was en daarna voor als ik zwanger zou worden.. en toen werd ik ongi.. wat zou betekenen dat de beeb pas als ik zwanger word eind dec geboren zou worden.. waarom dan een jaar verlof sparen he.. over 10 weken dus een weekje vrij XD en heb nu zo het gevoel dat ik het nu al nodig heb...
    meestal word ik super vrolijk van het idee dat de lente in de lucht zit... ik had me denk ik de lente iets anders voorgesteld dit jaar..
    Zo nog genoeg geklaaggd, over naar de orde van de dag.. ben echt al veel te laat... afleiding! ik kom eraan!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    soo hey dat lucht op.. nu ik het kwijt ben, baal ik al minder :) ik denk dat ik toch eens een beetje lente ga opsnuiven en maar eens goed moet nadenken of ik lang sippig wil blijven of dat ik ondanks het niet zwanger zijn van deze prachtige lente dag ga genieten... dan is de keuze toch weer snel gemaakt he.. :)

Waar gaan we vandaag naartoe met de audi?

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Tante mars, hoe was het bij je vriendin? heb je hem al kunnen vasthouden?
    En hoe was het in het ziekenhuis?

Pearl, hoe was het bij de tandarts?

@Doortje, kom je bij mij oook de was doen? :):)
    Ik lees dat je ook je ups en downs hebt.. hier ook.. Denk dat het normaal is niet? er ligt toch een bepaalde druk op de ketel heb ik het gevoel als je zwanger bent geweest.. je weet dat het kan en wilt dan ook niet meer wachten.. genoeg ellende ervan gehad, mag nu de roze wolk wel komen idee... herken je dat?

Dicky ik zou niet weten wat clomid precies doet.

Annie en breezer heerlijk he die ongeduld.. pff.. iedere dag op heten kolen zitten :) nou we hebben nog even.. ik kom gezellig erbij ongeduldig zitten doen :)

@knorretje, hoe is het nu met je baaldag? beter dan gisteren of heb je hem gewon aan mij gegeven vandaag? :):)

@demi, misschien is je ei eerder, en heb je een iets langere lf na je ei? of deze maand gewoon een kortere cuclus? heb je wel het idee dat je goed geklust hebt?

@1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 gaan jullie echt allemaal op 1 april testen? :D:D:D:D:D:D

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goeiemorgen ladies!

Ff een vraagje; hoe lang hebben jullie meestal je vruchtbare slijm? Ik spotte het gisterochtend toen ik onder de douche stond en ook 's morgens op mijn werk nog (bij het afvegen na het plassen), maar daarna helemaal niet meer. Nu heb ik het idee dat ik gistermiddag mijn eisprong gehad heb (ik voel m altijd goed), maar weet t niet zeker. Ik voelde wel de steekjes die ik altijd voel, maar minder hevig en korter. Als ik idd mijn eisprong gehad heb zou dat betekenen dat mijn cyclus weer 2 dgn korter is dan de vorige. Dan zou ik dus een cyclus van 25 dgn hebben deze x, is dat niet een btje erg kort? En waarom wordt ie steeds korter. Aaarrggghh, ik snap soms niks van mijn eigen lijf :(

Zo, da's een behoorlijk ego-bericht zo op de vroege morgen ;) :oops:

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @lumea ongeveer 2 dagen.. en wat betreft ego bericht... ik kan er ook wat van! :)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Is je berichtje bedoelt voor mij, of bedoel je echt Lumea?

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit is toevallig!
    ik dacht hoeveel berichten zit ik ongeveer op, ik moet wel in de gaten houden dat ik niet zomaar de 1000 grens bereik.. sinds vorige week niet meer opgelet nml.. en ik kijk zie ik staan 999... whahhaah ik lig zelf in een deuk :):) wat een timing en toeval.. ik zit nu dus met dit vage beircht op 1000 :):) goh dat is toch echt toevallig.. ben gelijk helemaal verlost van het baaldag gevoel! :)

nooit gedacht dat ik zo'n miep zou zijn! :):)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    owhahahaha nee, jehebt dezelfde avatar (toch:S)^^ hij is voor jou bedoeld :):) vergeef je me? :)

Deel Deze Pagina