NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    dat slijm heb ik 7 dagen voor mn ei al, kan niet zeggen dat het op bv dag 6 erger is als op dag 1. dus daar kan ik je niet mee helpen. maar een cyclus van 25 dagen is toch prima? dan heb je je ei bv op dag 12 , luteale fase is dan 13dagen, perfect toch?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja natuurlijk vergeef ik j! Wat een verwarring zo in de ochtend :)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Cyclus van 25 dgn is wat mij betreft ook prima idd :D , maar ik vraag me meer af hoe het komt dat ie dan elke x korter wordt (als ie ook echt 25 dgn is deze keer). Nou ja, ik maak me waarschijnlijk weer veels te druk. Stom is dat, vlak na mijn menstruatie ben ik er helemaal niet zo mee bezig, maar als dan mijn ei eraan zit te komen word ik helemaal onrustig :( en ik ga ik me van alles afvragen.

4. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ja dat herken ik wel. met mn menstruatie ben ik ook heel rustig maar daarna ben ik hard op zoek naar iets wat aanduid dat mn ei eraan komt. en tja een cyclus van 25 dagen, ik wil wel ruilen haha.
    denk trouwens niet dat hij korter gaat worden anders wordt hij wel te kort he... maar dan heb je wel meer kansen in een jaar als ik. ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Altijd fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben. En ja, met een kortere cyclus heb je meer kansen in een jaar, dat is natuurlijk zo. Een pluspunt zeg ik.

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ok.. ik ga zo teruglezen maar zeg iets over ontpillen: dames het bestaat niet!
    Lees de bijsluiter maar! binnen 2 dagen zijn de hormonen weg!
    Waarom voel je je dan zo raar?
    Dat zijn opstartproblemen van je eigen hormonen!
    Na jaren van nep hormonen die netjes elke dag in dezelfde hoeveelheid kwamen moet je lichaam het nu ineens zelf gaan doen!
    Net als dat als je veel lactacyd gebruikt je meer last gaat krijgen van schimmels (lactacyd vervangt dan je eigen bacterien en je eigen vocht weet niet meer wat ze meoten doen dus doen niks meer!)

Dan ff EGO:
    Ik snap er niks van! mijn bmm zit nog steeds laag.. nog steeds zacht en open.. en ben al week niet meer ongi!.
    Aan andere kant heb ik wel al meer zin en loopt er ook minder van hem weg (heb ik het idee)...
    Iemand dit ook ooit gehad?
    soms issie wel hoog, maar niet zoals vorige maand dus snap er niks van..

Einde EGO

ZO.. nu ga ik teruglezen..

7. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik las dit en ik weet precies hoe je je voelt.
    Het is zo fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben. Ik weet vaak niet hoe ik me voel. Het is niet uit te leggen, maar als je hetzelfde heb meegemaakt, of mee maakt begrijp je het juist wel.

Ik ben door de pil heen zwanger geraakt en was er eigenlijk nog niet echt mee bezig. Maar nu ik zwanger bent geweest, moet en zal ik zo snel mogelijk weer zwanger willen worden. De redenen die ik had om nog even te wachten (o.a. druk met verbouwen) lijken nu niet meer belangrijk. Ik zou zo graag dit jaar nog een kindje in mijn armen willen houden en het slaat helemaal nergens op, maar deze maand voelt als een laatste kans. Ik kan het niet helemaal goed uitleggen wat ik bedoel, maar misschien begrijpen jullie het zo zonder al te veel uitleg.
    Met oud en nieuw hebben we getoast op een super jaar waarin we met zijn 3en zouden zijn en ik zou zo graag willen dat we alsnog met zijn 3en zijn op oudjaarsnacht 2009.

Sorry voor het onsamenhangende verhaal, weet mezelf nog niet zo goed te verwoorden.

8. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Haha ook dit herken ik. Ik was ook al bezig om al mijn dagen op te sparen zodat ik tot eind december vrij kon nemen na mijn verlof. Ik zou op 20 augustus uitgerekent zijn dus de zomer had ik toch al lekker verlof. Maar ja als ik nu zwanger zou raken, zou ik begin december zijn uitgerekent dus hoef ik mijn dagen van dit jaar niet op te sparen.
    Dan neem ik maar lekker in de zomer wat meer vrij.
    Maar als ik deze maand en volgende maand nog niet zwanger ben, dan heb ik geen verlof in december en ik vind het altijd wel lekker om rond de feestdagen wat vrije dagen op te nemen dus dan moet ik mijn dagen wel weer bewaren..... pfffffffff wordt gewoon moe van mezelf :)

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ verlof einde jaar: ach ja, zien we dan wel toch! haha... ik ga voor zwanger zijn die periode! ;)

@ baaldag: had ik zaterdag.. dat ik dacht wat nou als het niet lukt! ken 19 zwangren/net bevallenen.. hallo! :O

@ slijm: 7 dagen voor ei kan volgens niet hoor.. (max 2) Let op: je moet alleen kijken als je NIET opgewonden bent! Anders is het altijd zo namelijk.. en als je het niet met afvegen ziet, wil niet zeggen dat het weg is.. Dan zou je eigenlijk ff bij de bmm zelf moeten kijken...

@ ego: ik heb steeds het idee dat mijn (.)(.) groter zijn dan normaal.. Mijn zusje dacht bij het zwemmen kleiner.. maar ik denk groter.. bikini zat niet lekker en nu voelen ze ook weer raar... En gister kei emo! Had mijn vinger mee gedunschilt en mijn vriendje vroeg iets en toen stond ik zo te janken! :|....

10. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    vet verkouden ik hoop maar dat het snel over is.
    Ik ben twee minuten al helemaal buiten adem.
    Is niet echt prettig tijdens het (klussen)..
    Ik hijg echt als een weet ik veel wat.
    En ik wilde nog heel graag een kerstkindje....

11. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    dat van de vakantiedagen heb ik ook wel hoor. en dat we met oud en nieuw getoast hebben op het nieuwe jaar met zn drieetjes herken ik ook. en idd nu is het alweer maart en zouden we in december bevallen. dan hoef ik de dagen niet te sparen. heb nu 2 weken in de bouwvak genomen maar durf nog niks te boeken. denk dat als ik in juni nog niet zwanger ben dat we dan wel een vakantie boeken , lekker naar frankrijk ofzo.

hoop zo dat het dit jaar nog lukt, anders wordt het alweer 2010, wat gaat het toch snel, vorig jaar was ik druk bezig met huwelijksvoorbereidingen en nu alweer ronde 5 voor een kleintje.

12. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    oja dat slijm, ik heb daar echt een week last van, maar heb niet dat doorzichtige slijm, wel rekbaar slijm maar dan wit. vreemd he...

13. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ladies ken dat gevoel ook wil ook graag in 2009 nog mama worden we gaan gewoon flink klussen en hopen dat het raak is. man die maakte zich zorgen omdat we de afgelopen dagen echt letterlijk iedere dag klussen als dit wel goed is vertelde hem nog liever om de dag maar hij kan zich maar steeds niet inhouden en nu maakt ie zich druk om de zaadjes sorry kom ik weer met men verhaal zucht wordt ook moe van me zelf

14. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik merk dat slijm maar 1 keer daarna niet meer nu heb ik niks van slijm gemerkt

15. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    kunnen we niet even van man ruilen? haha, die van mij wil bijna nooit..... arrrggghhh.
    of hij wil wel maar het lukt niet ook zo frustrerend, dan ben je 45 min. bezig en eigenlijk weet je bij 30min. al dat het niet gaat lukken. pfff

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hihih ja dat is wel heel frustrerend kwam gister ook thuis en ja hoor gelijk aan de deur kus knuffel en van het een kwam het ander maar ik wil ook niet iedere dag wordt wel moe van hihih ja kon het maar he wisselen van man hihi

17. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik heb ergens een keer gelezen dat elke dag klussen niet goed is voor de kwaliteit van het zaad.
    Wij doen het om de dag á om de 2 dagen (ligt eraan hoe het uitkomt) en aangezien ik niet zeker ben van mijn cyclus proberen we dat de hele maand. Nu is het 'probleem' bij mij en mijn vriend, dat hij een nachtmens is en ik niet. Hij gaat het liefst elke avond pas om 2 uur ofzo naar bed en ik ga meestal rond 12 uur half 1. Haha altijd een gedoe dus wie er later dan gewenst, of vroeger dan gewenst naar bed gaat.

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen!

Zit op mijn werk, dus niet zoveel tijd om te reageren. Heb wel alles gelezen hoor ladies!

@elegance: Zo herkenbaar! Zo sterk geprobeerd te blijven de laatste en soms komt het eruit. Gisteren toen ik thuis kwam alleen maar gejankt, ben toen maar lekker in bad gegaan. De zon schijnt en ik kan alleen maar denken, ik zou ook met een dikke buik in de zomer moeten lopen! maar vandaag gaat het wel weer hoor! waar gaan jullie naartoe op vakantie? Wij gaan ook in mei!
    @tante mars: hoe waren de eitjes?
    @ontpillen: ik versta onder ontpillen ook dat je eigen hormonen weer op gang moeten komen. Dus bedoelen hetzelfde! (ik heb er trouwens nooit last van gehad gelukkig!)

19. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Joyce81: wat grappig dat wij allemaal denken dat het ontpillen is terwijl het dus eigenlijk ons eigen lichaam is dat moet wennen...

Breezer: heel veel beterschap!

Babylove1: volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit of je nu om de dag klust of elke dag... Vorige maand hebben wij "netjes" om de dag geklust maar nog niet zwanger zoals je ziet. Terwijl ik al heel veel succes verhalen heb gelezen van stelletjes die wel elke dag klussen. Ik zou zeggen ga zo door :) !

Anne 19791980: Hoezo lukt het niet? Sorry dat ik het zo vraag maar bedoel je dat je mannetje niet komt...

Hier nog steeds in afwachting op mijn eisprong.

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja dat is ook zo is het is niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen dus hoop dat man lief vandaag goed heeft nagedacht op het werk ben wel nu in men vruchtbare periode dus ga kijken wanneer we weer kunnen gaan klussen

Deel Deze Pagina