NOD april 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Maidin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Je hormonenhuishouden staat gewoon helemaal op z'n kop...mannen weten dat best wel, maar ik denk dat ze er soms ook niet zo goed mee om kunnen gaan. Ze denken al gauw van, niet zeuren, gewoon opnieuw proberen. Dat wil je zelf ook wel denken, maar door je hormonen gaat dat gewoon niet...daar kun je niets aan doen. Denk dat je het ook op die manier uit moet leggen aan hem...

Kop op hè... ;)

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ok het is duidelijk, HIJ HEB LAST VAN ZE HORMONEN IK NIET .

Hij wou vanmiddag wel aan de gyn vragen of dit normaal is, want als ik dit weer moet slikken zorgt ie wel dat ie weg is :) ja kan makkelijk als je kapitein bent. Maar hij is nu nog ff thuis en kans op een zwangerschap deze maand is eigelijk wel groot want hij is nog thuis en me ei zal dr binnen kort wel aankomen....

Ik hoop hem dat ie niet meent wat ie zij denk het niet volgens mij was het om me dwars te zitten, want vanmorgen vroeg maakte hij me wakker met de woorden je moet de afspraak niet vergeten..
    Dus hij is er wel mee bezig.

Maar toch vind het niet leuk maar na 3 jaar van tegenslagen en geduld kan ook dit er nog wel bij.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik weet het ook niet....je zou inderdaad zeggen dat het dan niet mis kan gaan...pffff....waarom zit het eigenlijk allemaal zo ingewikkeld in elkaar. Als je vogels buiten in de sloot tekeer ziet gaan, die verzuipen elkaar bijna en leggen ieder jaar eieren. Daar is het wel in één keer raak! :confused:

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    @mermaid, dat luisterend hoor daarom zijn we hier he :)
    Ik vind wel en dat heb ik ook al in februari aangegeven, ik vond maart zo'n rare maand, iedereen leek ook geen aansluiting te vinden op elkaar.. het ging bijna op iedere pagina alleen maar over kwaaltjes.. en het gekke is, ik dacht dat alleen ik die aansluiting niet vond, maar nu las ik dat meer mensen in het in maart hadden en dus gaan we het nu anders doen he :) gewoon meer met elkaar bezig zijn. ja en af toe lekker over jezelf klagen... vooral niet vergeten natuurlijk.. :)
    Ik moet ookw el zeggen , heb er echt zin in deze maand... ik ga er vanuit dat er veel minder meiden vanuit een mk weer hierna terugkomen het waren er ook giga veel in maart :(
    zo ook dat moest ik ff kwijt :)

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    had ik ook meer van gehoord in maart jah... maar goed, die maand moest ik overslaan haha... meteen hup! in april...

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik kon die aansluiting ook niet vinden, zelfs je bemoeien in een discussie en je kreeg nog niet een woord terug :) .
    Maar ja hoefde ook niet in maart te wezen

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! :D

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Hallo dames,

Bij deze kom ik ook om de bocht kijken. Helaas dag een van cyclus. BAAL!

En tante Mars... Mijn hubbie reageerde afgelopen week ook ongeveer zo. Leef met je mee. Is alles weer beter tussen jou en je hubbie? Hope so.

Hier gaat het wel weer. We hebben later, toen we allebij weer rustig waren, met elkaar gesproken.
    Hoe het mij lukte weet ik niet maar tijdens mijn jank aanval en zijn ge-grrrr. Bedacht ik opeens. Volgens mij zijn we allebij niet realistisch bezig nu. En verwijten naar elkaars hoofd aan het smijten. eerst weer rustig zien te worden. En dan verder praten.
    en tot mijn grote verbazing. Lukte dat ook nog.
    Ik heb alles even op een rij gezet en de boel van zijn kant proberen te bekijken en het klopt hij snapt er geen snars van hoe de hormonene in mij tekeer gaan en dat ik ook niet altijd weet hoe ik er mee om moet gaan. enz...

Hoe dan ook, we proberen nu meer rekening met elkaar te houden.

Succes allemaal!

Liefs Muur

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, of nou ja.. de weken zijn gepland.. we gaan naar Bali en moeten nog boeken! woehoe!

GEEEN idee waarom ik emo ben... Wilde het zo goed doen.. en was moe.. en kon het niet hebben.. Vond mezelf sowieso al stom! hij had nieuwe velgen, was ik al 5 keer langs de auto gelopen nog niet gekeken.. dus had al gesmst sorry dat ik zon stomme vriendin ben op dat punt.. maar mag ik NOOIT meer zeggen want ben liefste leukste lekkerste vriendin ooit dus.. maar ja.. kwee nie.. hij zei iets over wat ik aant doen was en kon het niet hebben en stond later dus te huilen dat ik zo stom tegen hem deed.. HEEL vaag.. maar ja..

Ja precies.. maar elke dag is ook nog veel dus ;) haha.. ach ja, doen waar je zin in hebt.. denk tegen je zin in is ook stressie en dus niet goed..

Hoorde afgelopen vrijdag op tv sowieso dat je moet kijken wanneer je moeder in overgang zat.. Daar 10 jaar aftellen en vanaf die leeftijd kan het moeilijker worden zwanger te raken..

En die slogan vind ik geweldig!

10. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    Jeetje Tante Mars, dat is inderdaad erg vervelend. Geen ruzie maken hoor! Ik denk dat een man nooit zal begrijpen hoe wij ons voelen, maar probeer hem er zoveel mogelijk in te betrekken. Laat hem weten wat je voelt en waarom je zo snel huilt en boos wordt. Al reageert hij er misschien niet zo op zoals je zou willen, hij gaat er echt wel over nadenken en hij weet dan in ieder geval hoe jij je voelt.

11. wennepennie

wennepennie Actief lid

Feb 1, 2009
    166
    0
    0
    @muurtje. Jammer meid dat je ongesteld bent geworden. Maar bekijk het van de positieve kant.. je hebt nu kans op een kerst beebje :)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ tante mars: wat balen dat je ff ruzie had.. hoop dat het weer bijgelegd is inmiddels!
    Helaas horen dipjes soms ook bij een relatie, maar niet vergeten: liefde overwint alles!
    Misschien een code woord afspreken voor als je last hebt van de hormonen.. dan weet hij dat hij je gewoon alleen even moet vasthouden!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Yo slijm expert dames.. heb ff probleempje waar ik zelf ook niet uit kom..
    Ik weet: niet kijken na seks of als je opgewonden bent.
    Nu heb ik vanmorgen seks gehad (voor 8 uur) en ging ik net kijken.. bm zit hoog, kan er net bij, iets open en zacht en waterig slijm, maar kan wel draadjes maken van ong 3 cm...
    Is dit dan toch al voorloper van? Of telt dit dan toch niet vanwege de seks van vanmorgen?

14. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    @muurtje, jammer dat je ongesteld bent maar je bent hier van harte welkom

en voor degene die het vroeg over mn mannetje; tja hij komt gewoon niet makkelijk klaar als we vrijen, als hij het zelf doet zeg maar dan is hij ook 20 minuten bezig voordat het lukt. hij is wel opgewonden maar het klaarkomen op zich lukt soms niet of duurt echt langer als een uur. nou dat houdt ik niet vol (doet zeer ) en dan wordt het handwerk dus zaad gaat weer verloren. (tis maar goed dat niemand weet wie ik ben haha, lekker anoniem hier). hij heeft hier altijd 'last'van gehad, maar dan maakten we het anders af. maarja dat zaad moet er toch in als jullie snappen wat ik bedoel anders komt er geen baby. we zien wel hoe het loopt. kan er toch niks aan doen.

15. anne19791980

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    @joyce; ik zou er niet vanuit gaan dat dit je slijm is. ik heb ooit nog wel als we savonds vrijen dan de volgende ochtend dat het rekbaar is. denk toch mix van sperma en vocht dat het rekbaar is.

16. anne19791980

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    hmm moeder is nu in de overgang dus dan 10 jaar eraf dan is het 42.. ohh nog tijd genoeg.
    en joyce naar bali; ik wil meeeee. lijkt me echt gaaf.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Je zal het misschien wel geprobeerd hebben, maar als hij bovenop je ligt en je doet je benen goed tegen elkaar? Dan heeft hij meer wrijving... :oops:

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Klinkt als de zaken en rollen zijn omgedraaid.. Dus als jij zin hebt dan doe je uitgebreid voorspel bij hem ipv andersom! dus eerst half uurtje voorspel bij hem en dan pas jij erin betrekken als in seksen.. neem aan dat dat wel kan of niet?

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh! nog ms een ideetje, vast al geprobeerd, maar toch: Precies achter de balletjes maar VOOR anus zit een plekje wat kei gevoelig is.. Wellicht kun je dat betrekken in voorspel? Drukken en masseren..
    Ken mannen die als je dat doet en dan handwerk of mondwerk meteen eigenlijk ZOO opgewonden raken dat het nog sneller gaat dan normaal...

EDIT: of je doet jou speeltje tegen dat plekje aan?

20. anne19791980

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    oh, heb alles al geprobeerd; verschillende standjes, idd benen tegen elkaar, leuke lingerie, sexy kleding, xxxfilmpje erbij, het maakt niet uit.
    hij boven , ik boven, liggend, staand, zittend etc.
    heb wel het idee dat hij merkt als het niet gaat lukken maar dan toch doorgaat omdat we een baby willen maar dan wordt de stress groter bij hem en lukt het toch niet. gaan maar eens hem wat vaker afwijzen, misschien dat hij na een aantal dagen zoveel zin heeft dat het wel goed lukt.

maar toch bedankt voor de tip

Share This Page