Dat klopt inderdaad, dat is een heel gevoelig plekje...op drukken als ze klaarkomen is ook echt een aanrader.
Dat is ook weer zo, als ze teveel druk voelen dat ze moeten presteren, dan gaat het helemaal niet... Misschien inderdaad meer afwijzen...of gewoon tijdens het t.v. kijken op de bank met jezelf gaan beginnen...levert ook soms best leuke dingen op...hihi
Misschien inderdaad een goed idee om het voorspel bij hem wat meer uit te breiden. Misschien ook een idee om hem overdag te bestoken met geile smsjes. Zodat hij al lekker opgewonden is. Dan lukt het misschien ook sneller.
Ik ga me omkleden en weg. Hoe stom met tegenzin, we hebben nog geen woord tegen elkaar gesproken alwel weer 3 huilbuien gehad :S Tot straxx
@tante mars; dikke knuffel van mij. aan de anderen thx voor de tips. toch nog dingen die ik niet heb uitgeprobeerd. en idd meestal moet de man voorspel houden voor de vrouw haha
Check! hahaha Doe wel eens speciaal dan naakt heen en weer lopen, of in lingerie.. of juist "schat ik ga ff verhaaltje lezen en met mezelf spelen he!" Vooral leuk alsie aant gamen is. haha Komtie na tijdje toch kijken hoe en wat en dan is hij eigenlijk al in redelijk staat van paraatheid! @ anne: als je hebt geprobeerd willen we wel weten wat conclusie was he!
haha.. ja smsjes doe ik ook vaak.. Al is het maar als ik op werk vertrek een sms: ik heb zin.. in jou.. en dan evt nog met wat precies..
hahaha ja daar worden ze best nieuwsgierig van..hihi.. Inderdaad Anne, nu willen we echt ALLES weten!
zal hem straks eens smsen hihi, ben benieuwd hoe hij reageert, heb dat nml nog nooit gedaan... en we zijn al 10 jaar samen... ach nooit te laat voor nieuwe dingen toch? ga nu naar mn werk, laat nog wel weten of het effect had. haha , en mn ei is er nog niet eens, maarja..... haha
@ Tante Mars: sterkte meisje! *knuffel* @ Anne: Suc6 met het uitproberen van alle tips. @ Muurtje: Welkom! Als je ook op de NOD-lijst wilt geef dan even je NOD door. @ All: ik ga er over een kwartiertje vandoor. Heb om 13.00 uur een sollicitatiegesprek. Als ik thuis ben moet ik eerst nog naar de stad, want de adapter van mijn laptop heeft t begeven. Hij deed t elke x al slecht en gister kwamen er vonkjes uit . Nou, toen durfde ik m natuurlijk gelijk niet meer te gebruiken. Maarrrrr nu moet ik natuurlijk wel even een nieuwe adapter scoren, want ik kan echt niet zonder mijn geliefde laptopje
Boeien! misschien blijven ze wel langer ronddobberen, toch? En ms idee: www.samenstout.nl We willen wel uitkomst weten he! Wij zijn pas 2 jaar samen, maar proberen het vanaf het begin lekker spannend te houden! Zeker nu!
Ja bij mijn mannetje werkt het altijd goed! En tijdens het tv kijken af en toe in zijn broek voelen Een voorspel over de dag verdeelt zonder elkaar maar aan te raken is echt een aanrader. Dan heeft hij zich de hele dag op zitten winden. Maar dan is het meestel wel (TE) snel gedaan in bed, dat is voor ons weer een nadeel, maar voor de mannen die wat minder makkelijk komen een voordeel.
SUCCES! duim voor je! En een vrouw zonder telefoon of laptop.. da kan idd niet.. haha Heb ik zelf ook.. raak meteen in pniek! succes ook daarmee
Ja da doe ik ook! haha.. looptie voorbij.. en dan oeps sorry Gelukkig kan hij het redelijk inhouden haha... gaatie eerst meer tijd aan mij besteden.. maar hij kon me laatst ook niet bijhouden.. vervelend.. Merk wel dat ik nu zonder pil langer vochtig blijf dus dan kan hij nog doorgaan zonder dat het vervelend word