ja hoor. Wij zijn in augustus begonnen, waarna ik in september zwanger ben geraakt. Dat was dus ronde 2. Helaas is het fout gegaan. Waarna ik maar niet wilde gaan menstrueren. Nu wordt het ronde 2 na de miskraam. DUs hopenlijk weer snel raak.....duim, duim, duim. En jullie, wordt dit jullie eerste ronde?
bij mij is dit ronde 3 na de pil.. Oh en ik wil na zondag op die bank op het dak! denk dat het lekker weer word dus kan ik genieten van het zonnetje en rondvliegend hcg oppikken! verder vind ik deze maand ook gezellig! gaat toch stukje verder dan vorige maand in wat we delen he!
@joyce81, ik vind het hier ook erg gezellig. En zodra het mooi weer wordt kom ik bij je op het dak zitten....dus houdt maar een plaatsje vrij!
Wij zitten nu in ronde 7 we zijn in september gestopt met de pil en zijn nu dus een half jaartje bezig. Joyce hou je een plaatsje op het dak vrij dan kom ik na het weekend naast je zitten lijkt me wel wat zo'n plekkie op het dak in het zonnetje!
Nou nee niet de eerste maand voor ons,was het maar zo! Wij zijn al 5 jaar bezig! In 2007 heb ik een BBZ gehad,en daarna nooit mee zo'n mooie positieve test in mijn handen mogen hebben! Dus...............HET MAG NU WEL EENS!hahahaha!
Volgens je banner heb je vandaag je eisprong. Goed geklust? Spannend hoor. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent/wordt van een gezonde beeb! Ronde 27, dat is niet niks!
Dan hoop ik voor jou ook dat het maar snel raak mag zijn en mag blijven. Ben je onder behandeling van de gyn?
jah, had mn ei al eerder, heb ovutesten gebruikt... maar netjes om de dag, en dat houden we nog ff vol
Hi Elegance en Doortje, ik kom jullie even een knuffel geven! Ik hoop dat die roze wolk snel gaat komen voor jullie, ik mis jullie nog steeds in september, maar jullie tijd komt, zeker weten! Ik zal duimen dat het snel gebeurt. Meiden heel veel succes en sterkte met de moeilijke tijden die jullie af en toe hebben. Ook voor de andere dames in april heel veel succes! Ik hoop dat het een mooie roze maand gaat worden. Liefs Twinkle
Hey meiden, Jeetje wat wordt er veel gekletst hier, gezellig! Moet wel veel terug lezen! Brigitte77 wat vervelend dat jullie nog niet zwanger zijn, ronde 27 is niet niks! Wij zitten pas in ronde 2. Mijn zus gaat binnenkort beginnen aan hun eerste ivf poging... Het hoeft helemaal niks met elkaar te maken te hebben maar soms ben ik wel eens een beetje bang dat het bij ons ook zo lang gaat duren... Maar de zon schijnt en het voorjaar staat voor de deur dus we moeten natuurlijk wel positief blijven!
Ja wij lopen vanaf mijn BBZ in het ziekenhuis! Heb nu in januarie een kijkoperatie gehad,om te kijken of mijn eileiders verder goed waren! Aan de rechterkant waar ik mijn BBZ heb gehad,zat het dus niet goed,maar de linkerkant zag er perfect uit.... Het is toch wel allemaal griezelig hoor!
Ohhhh wat een heerlijk weer. Zonnetje komt er langzamerhand een beetje door hier. Heb het druk met mijn huishouding. Krijg weer helemaal de kriebels. Hier is het ook gezellig druk zie ik. Heb vluchtig alles even doorgelezen, was zoveel geschreven hier. @Ladyjoey, jeetje das gelijk heftig. Wat betekent dat verder voor jou? Ik bedoel kun je nu zelf zwanger worden zegmaar of heb je daar hulp bij nodig vanuit de MMM. @Brigitte, kan me voorstellen dat je het allemaal eng vind. @wachtbankje, lees dat de eersten er al zitten, heel veel succes met wachten. En maar hopen op een mooi klein roze wondertje. @hier, mijn mannetje lijkt weer helemaal fris. Was gisteren niet lekker is gelijk na zijn werk op bed gegaan. Zag deze ronde al aan mij voorbij gaan. Maar vriendjelief heeft er weer zin aan Dus we gaan er weer voor. Zit ondertussen nog te wachten voor een oproep in het ziekenhuis. Vind het wel spannend allemaal.
@brigitte77 en ladyjoey, heftig hoor! Een eileider eruit is niet niks. Is het dan nu zo, dat jullie maar 1 keer in de 2 cyclussen kans maken, of vangt die ene eileider dat dan op? Ik heb daar geen verstand van.
Jeetje.. 27 rondes... 5 jaar.. BBZ en dan eileiders kwijt.. jeetje... en dan durf ik op een willekeurige zaterdag bang te zijn dat het niet lukt terwijl we pas in ronde 3 zitten.. Dames bij deze: Sorry als ik ooit hierover loop te miepen! heb er helemaal geen recht toe! HEEEL veel succes komende ronde! Hoop dat jullie de maand roze kunnen verlaten.. mocht ik op roze gaan enzo.. dan zorg ik er bij deze voor dat mijn moedervoormoeders bijdrage naar jullie toe gaat als dat jullie kan helpen (voor zover je er wat over te zeggen hebt he dan.. maar hoooop dat jullie me begrijpen wat ik bedoel) @ roosje: mijn zus slikt al 9 jaar geen pil en geen beebs... die heeft het alleen niet laten onderzoeken.. dus geen idee wat het is.. Hoop ook dat het niks erfelijks is.. MAAR hoorder op ander forum dat vruchtbaarheid NIET erfelijk is bij zussen dus.. Je moet meer op je moeder af gaan dan op je zus, zeggen ze!