Ook jij mag af en toe wel miepen hoor! Dat doet iedereen wanneer het niet gaat zoals je wilt. Maar het relativeerd natuurlijk wel weer. En aan moeders voor moeders mee doen, is een goed idee! Ik doe mee, wanneer ik weer positief test!
Ik ben dan gelukkig niet mijn eileider kwijt,maar hij heeft ook niet meer veel kans om iets te doen....maar ze laten hem zitten voor als nou de rechterkant toch eens uiteindelijk ook niet goed blijkt te zijn,dat ze deze schoon kunnen maken(er zitten verklevingen). En ja je kunt met een eileider GELUKKIG wel in verwachting raken. Zover ik het weet heb je 6x per jaar aan de rechterkant je eisprong,en 6xper jaar aan de linkerkant! En joyce....je mag best miepen hoor! Ik kan me jou gedachten evengoed wel voorstellen,je wil een beebje en het liefst vandaag dan morgen!
Thanks Verder volgens mij is het niet eerlijk verdeeld met eitjes... dus kan goed 4x links en 3x rechts dacht ik..
Het is wel fijn dat zie die eileider hebben laten zitten, dan! Laten we hopen, dat je goede eileider binnenkort een eitje vrijmaakt, en ook nog eens bevrucht wordt! En ja 6 x per jaar, is wel minder als gemiddeld, maar dat wil nog niks zeggen natuurlijk.
nou ladies. . . krijg helemaal rode oortjes van al die verleidverhalen hahaha @einnah; sorry was in 1x weg gisteravond, maar ik kom vanavond je was wel even doen en vooruit die van jou ook elegance! Hier mag je naar utrecht komen om te stofzuigen @mermaid: spannend, hoop dat je wordt aangenomen! @tante mars: jeetje, wat een lastige situatie met je mannetje. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis ook aan hem uitleggen wat dit allemaal emt je doet! @ladyjoey: heftig verhaal joh! betekent dit nu ook dat het moeilijker zeanger worden is voor jou? @mariska: ja vroeg mij ook af waarom je naar het ziekenhuis moet @elegance: We moeten idd ons toekomstbeeld aanpassen. Denk je eerst in september mama te worden, en dat wordt dat van je afgenomen. Ben er echt veel mee bezig merk ik, ookal gaat het verder goed met me. Hoort bij eht rouwproces, denk ik, herken het nog van de vorige keer. 12 april zitten wij aan de test met een koppie thee! @twinkle: lief dat je aan ons denkt! Ik kom even gluren in september! @hier: had net mijn beste vriendinnetje aan de telefoon en zij had vandaag haar 20 weken echo. Ze krijgt een meisje! ! ! ! Ze heeft al een jongetje, dus zoooo leuk. Ze is helemaal gek van hello kitty, dus dat wordt shoppen!
Hallo dames, Heb net mijn cyclus ingevuld op mijn kalender.nl en kom uit in april. Ga dus van januari (pilstop 5de) naar een vage bruine afscheiding in maart door naar april. Nou ja we zien het wel. Volgens mijn kalender zit ik op 7 april. Zet me daar wel bij maar weet het dus niet omdat het nog maar ronde 2 is.
http://i452.photobucket.com/albums/qq24 ... 7roze1.jpg]i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/url] NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 77 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Heb mezelf maar op 10 gezet iets meer speling, wie kan het plaatje er weer bij zetten?
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 78 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
brigitte: heftig om te horen dat je eileider dicht zit. Gelukkig kun je nog wel zwanger worden, de vraag is natuurlijk alleen wanneer.... Joyce81: bedankt voor de info over erfelijkheid! Dat wist ik namelijk helemaal niet! Mijn moeder was bij beide keren heel snel zwanger dus ik heb weer hele goede hoop! Wat een super weertje hé! Heb net lekker op de fiets boodschappen gedaan!
@ doortje: nope.. 78... Heb speciaal reken sheetje in excel gemaakt dus.. Als het er 79 zijn staat er ergens een & te weinig.
is ook maar van horen zeggen hoor! en: leeftijd dat bij haar overgang starte - 10: leeftijd vanaf waarop het moeilijker is om zwanger te raken.. Mijn moeder was gelukkig al wat ouder toen ze in de overgang kwam en heeft bij ons alle 4 niet echt moeite gehad om zwanger te raken..
Ik hoop dat dit mooie weer een voorteken is voor al die baby's die in December geboren gaan worden... Eitjes...pasen...lente...nou ja, jullie snappen de link vast wel
ik snap het.. en hoop het ook... Pff.. ik ben me toch een partij emo en onzeker vandaag... Waarom? GEEN idee.... word gewoon moe en gek van mezelf! Lijkt wel alsof ik onig meot worden.. raar he?: sorry.. moest ik ff kwijt... Gelukkig is het niet 100% van de tijd.. want als ik naar buiten kijk dan heb ik zin om jurkjes aan te doen en lekker met mijn vriendje te knuffelen! ..