NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik heb net een bakje ROZE paaseitjes gekocht iemand eentje hebben bij een bakkie thee?

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey meiden,

jullie vroegen je af waarvoor ik naar het ziekenhuis moest.
    Ik ben al twee jaar gestopt met mijn pil. (zag net dat onder mijn bericht pilstop 2008 stond maar dit is dus al 2007) en waarschijnlijk al langer.

Ik ben in 2006 denk ik al met de pil gestopt angezien mijn vriend en ik geen sex meer hadden. Dit kwam door dat ik steeds meer pijn kreeg tijdens het vrijen (van onderen). Dit werd steeds erger waardoor ik het ook niet meer durfde te doen.
    Ik kon er geen tampon meer in krijgen. Ik heb lang gewacht om naar de huisarts te gaan, want ik durfde er niet mee heen. Ondertussen slikte ik al geen pil meer want we deden het toch niet.
    Mijn vriend zei na een 1/2 jaar dit kan zo niet langer je moet er mee heen nit alleen voor mij maar ook voor jezelf. Die constateerde bekenbodemproblemen. Uitstrijkje lukte niet.
    In het ziekenhuis ben ik daar voor in behandeling geweest. En moest ik fysio therapie hebben ook omdat ikmijn bekkenbodemspiern niet kon aanspannen en los kon laten waardoor ik bij het minste en geringste wel urine verloor.
    Nou ja in ieder geval al gauw met behulp van oefenen met hulpstukken en oefeningen lukte het langzaam aan voorzichtig weer en bouwden we het langzamerhand weer wat op.
    Ik vroeg aan mijn vriend moet ik weer aan de pil hij zei laat maar we zien wel.
    In eerste instantie niet erg mee bezig, we deden het ook nog niet zo vaak. En na een jaar denk ik was alles weer zoals vanouds. maar nog steeds niet zwanger. Sinds een halfjaar zijn we denk ik echt bewust aan klussen op de "goeie dagen"maar nog steeds niet. we zijn vrijdag naar de huisarts geweest en die vond dfat mijn menstruatie ook niet zo heel reglmatig was en zou ons dooverwijzen.
    Heel verhaal, hoop dat het beetje duidelijk is.

Groetjes mariska

3. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hoi Mariska,

Pittig hoor! Dus je komt hier niet even onbevangen binnen. Nou ik hoop op een roze maand voor je hoor! *KNUF*

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je charmedknorrie, nee ik heb toen al twee keer een onderzoek gehad bij de gynaecoloog. En ik vond dat heel vervelend. Ik ben best wel preuts, en heb er heel veel moeite mee om mijn sexleven zo even over tafel bespreekbaar te maken.

Ik hoop ook dat ik snel zwanger ben, maar ja dat hopen alle andere meiden ook natuurlijk. Wel fijn om hier een beetje alles van je af te schrijven.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden, daar ben ik ook weer ff.

Sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd, maar het is gewoon even superdruk in mn leventje nu. Helaas blijft dat ook nog wel even zo :( . Lees een aantal heftige verhalen over meiden in de MMM. Heel erg veel sterkte allemaal! *Knuffel voor jullie!*
    Ik gun het iedereen natuurlijk om snel zwanger te worden, maar alle meiden die al zolang bezig zijn en zoveel hebben meegemaakt die MOETEN gewoon deze maand op roze!

Denk verder dat mn eitje uitiendelijk toch pas gister was. Temp is nu iestjepietsje hoger - dus zal morgenochtend wel zien of het echt door mn eitje komt.

Groetjes!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mariska: Jeetje meis.. Fijn dat iig nu alles weer vertrouwd en bij het oude is.. Kan me voorstellen dat het lastig is om dingen te vertellen.. (heb er ms zelf minder last van, maar gelukkig redelijk goed inlevingsvermogen). Hopelijk kunnen ook jullie snel een beebje in de armen sluiten..

7. Femya

Femya Niet meer actief

@Doortje, het is ook oneerlijk, daar mag je best af en toe een baaldag van hebben! Goed dat je wel positief over de toekomst bent, dat is ook de beste instelling en de volgende keer blijft beebje gewoon lekker 9 maanden zitten. Wow dezelfde NOD, dat MOET geluk gaan brengen!
    Met mij gaat alles goed, met ons kleine hummeltje ook, volgende week mag ik weer even kijken hoe hij/zij er nu uit ziet.
    Ik hoop snel goed nieuws te horen van jou en Elegance. Liefs

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey joyce,

gelukkig is mijn vriend heel lief en begripvol. En heeft me heel erg gesteund en in die moeilijke tijd niet gepusht e.d. Ben blij dat we in ieder geval weer helemaal In love zijn wat dat betreft. Een relatie zonder sex is natuurlijk niet echt zo als het hoort.

Nou moet ik zeggen dat ik het hier op het forum minder moeite mee heb om me te uiten als rechtstreeks op de man af.

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt! en kan me helemaal voorstellen dat het dan nu weer helemaal als in love voelt!
    Wij hebben dan wel niet hetzelfde meegemaakt, maar hebben nu ook meer seks en dat werkt idd wel goed :D
    Forum is natuurlijk ook lekker anoniem..
    Mocht je luisterend oor nodig hebben dan is dat wel erg prettig! We zijn er voor je (spreek dan wel vanuit mezelf maar toch).
    Dus als we je ergens mee kunnen helpen horen we het wel!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel Joyce. Hoop wederzijds jullie ook een beetje te kunnen helpen.
    Alleen ik merk wel dat ik lang niet zo goed in deze stof zit als sommige van jullie :D Voor mij is het ook nog wel heel leerzaam. Ik lees soms dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.

Zoals lekkere plekjes bij de man :) Zal vanavond even het plekje opzoeken \:D/

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hihi.. doe je ook hoor!
    en sja.. heb me goed ingelezen ;) haha maar aantal weet gelukkig nog meer! vind het wel fijn!

Ben benieuwd of je het plekje vind! hahaha

HEE! we zitten ongeveer gelijk!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hallo hier is ikke weer.

Wat een verhalen allemaal zeg pfff niet echt om vrolijk van te worden. Heel veel succes.

Nou we zijn eerst naar Leeuwarden gereden om wat boodschappen, toen me mannetje ineens zij we gaan es even lekker een hapje eten bij de Vlaaienmaker :( vreemd maar was wel lekker.

Daarna zijn we doorgereden naar Dokkum, we waren veelste vroeg in het ZH dus eerst ff de shop in om een kleinigheidje te kopen voor me dinnetje, sta ik op de kraamafdeling mocht ik niet naar binnen :( ikke zeggen kom alleen ff wat afleveren en dan gaat ik weer want moet zelf ook in het ZH wezen. Mocht ik eindelijk naar binnen was kleine Jarno er niet. Die lag op de couveuse afdeling maar ze hebben er een camera op zodat ze hem de heledag kan zien, en heb ff lekker mee gekeken en gejankt.. Een ontzettend mooi mannetje..

Toen moest ik me ook nog haasten naar de gyn kwam daar wachtkamer leeg ff snel blaas legen en hoorde aan het eind van de gang al Mevr S........ ow zegt me kereltje die zit op de plee :) , dus ik wat sneller lopen..

Wat vragen of het de eerste keer was met clomid blablabla bijwerkingen..! Me kereltje zei Word helemaal gek van haar ze jankt zeurt en zanikt alleen maar nou zegt ze, Je moet er maar rekening mee houden ze kan niet zoveel hebben door al die niet natuurlijke hormonen in haar lichaam. EN hij was meteen bij gedraait. Maar goed toen maar ff uitkleden (van onderen) en op de bank benen wijd in die beugels :) staaf erin en wat denk je? EEN VET GROOT EI hahaah 15 mm die waarwschijnlijk het weekend zal gaan springen. :D
    Dus we moeten er flink tegen aan :D .

Ze zei overigens dat de kansen heel gunstig waren, ow ik ben zo blij zo blij.. :D

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik ook, doe me best. ;)
    Ja ik zag dat we gelijk op lopen. Dat wordt misschien samen testen.

@Tante Mars: Joehoe.............dat wordt flink aan de bak de komende dagen. Ik doe gezellig met je mee. Nou ja bij mijn eigen vriendje dan he :) Succes, en think pink.

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    WAT GOED!
    Hoop het zo voor je!
    Jammer dat je Jarno niet live hebt kunnen zien, maar denk dat het ei al veel goed maakt, toch?!

@ mariska: hihi.. ja, zou leuk zijn! Zullen we dat gewoon afspreken? dat we samen testen? Als we over de nod heen gaan dan..

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Joyce, afgesproken en idd over de Nod heen. Spannend weer hoor.
    Eerst maar flink aan de klus.

Ik ga nu eerst even eten koken, kom later vanavond nog wel even weer.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    .@Tanta Mars: Helemaal goed zeg dat je ei eraan zit te komen. Moet een lekker gevoel zijn dat clomid zn werk goed doet. Nu een paar zaadjes erbij en wie weet...over 9 maanden mama Mars ipv tante Mars:D

@Mariska: Tjee, lees net je verhaal. Lijkt me echt heel moeilijk hoor, zulke problemen :( Fijn dat het nu weer zoveel beter gaat en wel helemaal super natuurlijk dat je weet dat je mannetje er altijd 100% voor je was. Daar wordt een relatie volgens mij alleen maar beter door. Ik hoop dat het maar snel raak mag zijn!

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hey meiden!
    Het was even terug lezen, maar wel heel gezellig!

@ tante mars, gelukkig dat je mannetje is bijgedraaid. Bovendien, "goedmaak sex" is lkkre... Dusss veel plezier ;)
    @mermaid; duim voor je gesprek!! in welke sector heb je sollicitatie?
    @charmedknorrie; hopelijk gaat je mannetje minderen met de alcohol, mss is het handboek voor kinderwensers en twijfelaars een stille hint voor 'm...
    @Mariska, hopelijk ga je deze maand op roze en mag je de onderzoeken overslaan..sterkte!
    @ alle nieuwe april meiden; welkom!!!

@hier; een raar weekend / week achter de rug, ik ben zo moe en nog eens moe..ook lkkr emo erbij (jullie ervaringen zijn heel herkenbaar). Na ietsiepietsie aandringen van mijn mannetje vandaag ziekgemeld en naar de HA geweest. Lichemalijk lijkt alles verder in orde, de HA denkt eerder dat het in verband staat met de hormoontjes, deze week rustig aan doen en anders terug komen en ja...op 1april testen! hihi rare datum om te testen, maar als ik dan nog geen :evil: :evil: heb test ik dan wel.

Over alle verhalen rondom cyclussen en eitjes;
    ons lichaam is zo bijzonder en zwanger mogen zijn zo'n wonder, wie weet wat ons lichaam allemaal uitspookt iedereen is immers ook weer zo anders..
    Allemaal veel klusplezier en sterkte met het wachten, ik kruip ook in de zon op het dak!
    XxX

18. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Tante Mars: JIEEEEEEHOEEEEEEEEEE een mooi groot eitje wat gaat springen helemaal toppie!!!! We willen je dus de aankomende uren hier niet zien wat jij gaat heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel klussen he zodat je in april zo'n hele mooie test met twee roze strepen krijgt! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ Tante Mars: You Go Girl ook al blijft het het hele weekend mooi weer jullie blijven in bed 8)
    Succes meid, het is je gegund.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hallo dames! ik wil me bij deze aanmelden hihi heb 1 april mn NOD .. Dus maar weer even afwachten.. en dat is zooo irritant.. hihi

liefs,

Deel Deze Pagina