goedesavonds iedereen! wat lees ik? Tante mars! Wat goed nieuws! Ga ervoor! heel veel plezier! @susan: leuk om een beetje een 'lotgenootje' te hebben, pilstop voor mij is 8 januari, eerste cyclus was ook 50.......
@honeyy: vraagje: wanneer weet je of je ontpilt bent dan? ik zie dat jij ook de 2e cyclus hebt na je pil, dus je eerste echte zeg maar. Spannend! En wat zie jij als je gemiddelde duur van je cyclus?
hallo! even snel, want man wil op de computer! @mariska: dat is geen vrolijk verhaal, maar fijn dat jullie het weer hebben kunnen opbouwen en dat er een afspraak in het ziekenhuis komt! Lucht hier je hart maar lekker! @tante mars: jeuh! een ei! blij blij blij! Wat een goed nieuws! doe je best he? @nana: gaat het wel goed met je? Je schreef dat het druk in je leventje is, zorg dat je genoeg tijd voor jezelf inpland he? @elegance: joehoe!
Ja heb het gevoel dat iedereen veel verder is maar dat lijkt zo denk ik. Heb wel een banner gemaakt maar weet dus niet of hij klopt. Ga pas eind april testen stel dat ik weer een lange cyclus heb wil mezelf niet weer gek maken. En jij..?
mijn NOD was in Februari maar helaas kwamen de duiveltjes begin maart op visite. Nu voor de derde ronde Ben benieuwd! 1: Yadi 2: 3: 4: Niki83 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON ... april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 1 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
nou mn smsje werkte niet... baal baal, hij kwam een half uur geleden binnen(weer overwerken)en had mn sms uberhaupt nog niet gelezen. vraagt ie of ik zn eten even wil warm maken want ajax moet zo voetballen en dat wil hij zien. grrrrrrr
Wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van clear blue? ik heb nl al verschillende merken geprobeerd maar mijn ei wordt niet aangegeven ondanks dat ik (achteraf) wel getest heb een dag voor eisprong. normaal gezien zou de test dit toch aan moeten geven?
@susan: ja dat klopt, iedereen hier is al een tijdje bezig, wat ik soms wel heel erg vind! Ik ben via Thelady (van nod februari) ook terecht gekomen bij mijnkalender.net, en die geeft mij een cyclus van 39 ( na eentje van 50 en de rest bloedingen opgewekt via de pil) Ik heb wel wat positieve testen gehad vorige maand Heb vanalles gevoeld, en sinds vandaag en gisteren ook weer een harde buik en een soort spierpijn of hoe je dat moet zeggen, lijkt wel of ik een aantal keer daar gestompt ben, het voelt allemaal wat beurs op en in mijn onderbuik. Vind het wel moeilijk hoor na de pil om nou te zeggen wat ontpillen is en wat 'hoort'. En jij?
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens (probeer niet al te veel hier rond te hangen om er niet te veel mee bezig te zijn) Ik zie dat het al aardig druk word in onze audi, dat worden veel kerstkindjes! En de eerste meiden alweer op het wachtbankje, succes! Ik heb even een vraagje, misschien kan 1 van jullie me helpen. Ik heb vorige week woensdag mn ongi gekregen tot en met vrijdag. Zaterdag nog iets oud bloed daarna niks meer. (is normaal voor mij) Gisteren en vandaag sex gehad en nou heb ik beide keren na de sex rozige afscheiding. Ik heb dit nog nooit gehad, ook niet toen ik zwanger was en ik weet dat het dan wel vaker voorkomt. Iemand een idee?
hoi! ja had ik vandeweek ook het kan zijn dat er een adertje geraakt is tijdens de daad, of dat je baarmoeder mond wat besschadigd is. Ik hoor het wel vaker hoor!
En anders moet je ff googlen, maar over het algemeen word je daar nog onzekerder van, spreek uit ervaring
Ja dat kan ik maar beter niet doen! Ik las net bij zwanger worden iets over een kosmobiologisch ei? Ik leer hier nog es wat
*breekt even in* hallo meiden, Hoe is het hier? Aangezien jullie ons in maart allemaal langzaam verlaten hebben, zoek ik jullie even op om 'hallo' te zeggen! Er is een kansje van 50% dat ik me aan het eind van deze maand weer bij jullie aan kan sluiten, dus ik lees zo nu en dan gretig mee om lekker op de hoogte te blijven van iedereen! Iedereen die al aan het klussen mag, succes meiden, zet 'm op! Op naar bevruchte paaseitjes! liefs Suus *is weer weg*
Ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt. In okt gestopt. Ik heb toen de hele maand een licht ongi gevoel gehad, idd alsof het beurs was. na 28 dgn werd ik ongesteld (heftig) en de maand erna was ik zwanger. Na mn mk en curretage geen klachten van "ontpillen" meer gehad.
@Niki83: Welkom hier, ik heb 1x de Cb test gedaan waar streepjes op zouden staan, nou daar kon ik helemaal geen wijs uit worden. En daarna nog 2x de testen van CB met een smiley. Deze vond ik wel erg duidelijk. @Doortje: Dank je wel hoor. @Anne19791980: Grrrr, Mannen............................ Hopen dat je later deze avond meer succes hebt @hier: nog ff wachten totdat mijn hubbie boven komt en dan maar flink aan de slag. Heb rekbaar slijm, dus dan zou mijn banner aardig moeten kloppen