NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Leuk trouwens dat je een beetje van mijn leeftijd bent. Er zijn veel meiden van rond de 23-28.
    Zie dat onze cyclussen ook bijna gelijk lopen...leuk!

2. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ja idd als we ongie worden dan mogen we lekker een paar dagen zeuren. vind ik een prima idee.
    nou ben gister eerder naar bed gegaan als mn man, het voetbal werd een verlenging en ik had toch slaap , ben meteen in bed in slaap gevallen.
    vandaag wordt het ook weer niks want meneer gaat zelf voetballen en daarna natuurlijk de kantine in. dusssss is het maar goed dat ik niet deze week mn ei had. haha

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ All: Jeetje wat is er veel gekletst. Heb nog geen nieuwe adapter voor mijn laptop dus kon gister thuis niet op internet. Nu ben ik op mijn werk, dus kan t weer (ooohhhh, erg hè in de baas' z'n tijd.....nou ja, ik moet toch weg hier).

@ sollicitatie: Mijn gesprek gister ging er goed. Ik werd 's middags toen ik thuis was al gebeld dat ik op 2e gesprek mag komen. Het is een functie voor directiesecretaresse. Thanx aan alle meiden die voor me geduimd hebben. Vanmiddag heb ik ook een sollicitatiegesprek, hopen dat dat net zo lekker vlot loopt.

@ Tante Mars: Super dat je zo'n joekel van een ei hebt. Goed klussen nu en laat je mannetje raak schieten ;)

@ hier: Heb al 2 dgn niet gesexd. Hm, hoop dus niet dat ik nu een kans gemist heb, maar dat loopt wel los denk ik. Ik heb heel waarschijnlijk gister mijn ei gehad en heb zat, zon en maandag gevreeën, dus.....het kan slechter. Dins kon ik echt niet in de mood komen en gister ging mijn man al om 21.45 uur ofzo naar bed. Nou dat vind ik echt VEEL te vroeg.

Even een vraagje: Wat vinden jullie van mannen die zich onder hun armen scheren? Ik houd er persoonlijk niet zo van, maar nou had mijn man dat ineens gedaan van de week :( Ik vond het zo apart, niks voor hem. Hele bossen hoeft voor mij ook niet, maar helemaal glad, tja da's ook weer zo......glad ;) . Lekker duidelijk hè?! Nou ja, het was wel schattig, want hij had t speciaal voor mij gedaan zei ie. Ik heb maar gezegd dat ik t hartstikke lief vond, maar dat ik er eerlijk gezegd niet zo heel erg kapot van ben. Nou goed, ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hai Mermaid,

Mijn vriendje scheert zich altijd onder z'n armen..en ik moet zeggen als je het gewend bent is het eigenlijk wel lekker fris. Hiervoor had ik een vriend die deed het niet, maar had ook niet zo'n hele grote bos, maar geschoren vind ik het nu toch lekkerder. Het is echt kwestie van wennen denk ik.

5. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Bannercheck

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja leuk inderdaad en ook dat we een beetje gelijk opgaan! Zijn jullie ook bezig voor een eerste?
    Ik ben ook erg positief de laatste tijd! Hopen dat we lekker positief testen ook daardoor!

7. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen allemaal

Alles goed hier?
    Ik zie op mijn banner dat ik vandaag mijn eisprong zou moeten hebben maar voel voorlopig niets. We houden ons deze maand trouw aan om de dag klussen... Laat ons hopen! :)

8. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @mermaid; fijn dat je voor 2de gesprek kan komen, ga weer voor je duimen.
    en mn mannetje scheert zich ook onder zn armen, ik moet dat haar niet hebben en vooral in de zomer niet jakkes. maarja het is heel persoonlijk wat je ervan vindt.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja wij zijn ook bezig voor de eerste. Eigenlijk zijn we vorig jaar mei begonnen. Ik was toen meteen in de eerste ronde zwanger. Helaas is dat met 10 weken geëindigd in een miskraam. Dat was best wel heftig. Rond die tijd waren er nog meer vervelende dingen en we zijn daarom pas weer dit jaar begonnen. Ben er wel heel erg aan toe nu. En jij?

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Oh, wat rot voor jullie! Ik kan me voorstellen dat dat heel heftig is en dat jullie even tijd nodig hadden om te verwerken! Hopelijk gaat 2009 inderdaad een heel goed jaar zijn voor jullie!

Wij zijn afgelopen augustus begonnen maar begin dit jaar hebben even een 'pauze' genomen. Nu gaan we weer heel positief verder waar we gebleven waren! Heel spannend vind ik het maar we willen heel graag!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik vind het ook heel spannend allemaal. Ben er ook best veel mee bezig, ookal probeer ik het nu een beetje van me af te zetten. Ik had bij m'n zwangerschap al heel snel symptomen, zoals gevoelige tepels enzo...dus je begrijpt wat er iedere maand gebeurd....juist, ik begin al heel snel te voelen of ik al iets voel....best irritant...hahaha. Gelukkig lees en hoor ik ook dat iedere zwangerschap weer anders is, dus ik probeer dat soort dingen echt van me af te zetten.

12. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Goedemorgen meiden. Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik wilde alvast even reageren op Anne19791980.
    Gggggrrrrrrr :( mannen en voetbal! Beetje jammer dat hij zijn smsje niet had gelezen. Is het na de voetbal nog wel goed gekomen? (excuus als je het al hebt vermeld op een verdere pagina, ik ben nog aan het bijlezen).

13. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja, irritant is dat wel inderdaad.grrr Ik ben ook heel gefocust op elk pijntje, steekje, vlaagje van misselijk zijn etc. (terwijl mn eisprong amper voorbij is, alsof ik nu al iets kan voelen..) Maar volgens mij is het onmogelijk om dat niet te hebben haha! Nou ja, proberen om er niet al teveel mee bezig te zijn dan maar. Straks lekker van de zon genieten buiten!

14. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik zeg het nog maar een keer.... mannen :( :p

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Kun jij lekker van de zon genieten? hihi....vrije dag?

16. samkids

samkids Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78 & Tata
    17: Line77 & Noobody79
    18:
    19: Bootsy & Saz667
    20:
    21:
    22: wgev
    23: Einneh
    24:Ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

78 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Deze super coole Audi moet em worden voor mij! ;)

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames, hoe is t hier?

18. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Yep, heb vandaag vrije dag! Ik werk niet full time. Moet wel in huis aan de slag, is 'n zooitje. Maar eerst even naar buiten voor 't weer betrekt :)

19. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik begrijp ook precies wat je bedoelt.
    Ik wist bij mijn vorige zwangerschap niet dat ik zwanger was (was niet de bedoeling) maar toen kreeg ik ineens 2 puisten op mijn voorhoofd, die ik normaal nooit heb. Toen ik zwanger bleek te zijn begreep ik waarom ik die puisten had. Nu voel ik constant of er al een puistje op komt #-o
    Het heeft inderdaad geen nut, want misschien heb ik bij mijn volgende zwangerschap helemaal geen last van puistjes. Maar goed het houdt je lekker bezig :confused:

20. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    @ninoshka geniet ervan. Hier ziet het er niet naar uit dat de zon verdwijnt. Het is strak blauw.

Deel Deze Pagina