Haha, ja hij moest zich zelf wat verbeteren vond ie. Dus ik zei al dat ik dat echt helemaal nergens voor nodig vind. Ik houd al 9 jaar van 'm zoals ie is, dus veranderen is echt niet nodig (maarrr, mocht ie iets willen veranderen, dan geef ik de voorkeur aan het eraf trainen van ca. 10 kilo, maar ja da's ook zo onaardig om te zeggen.) Ach, I love him just the way he is!
Nee haha, ik vroeg hoe ze dat deed! Toen we smiddags naar huis gingen zei ze nog tegen me dat ik goed mn best moest doen haha. Hoop niet dat t betekend dat ze mijn hcg opslokt met dat kleine frutseltje!
@Lotte: ooh, hou op schei uit... Heb ook zoveel zwangere meiden in mn omgeving die er veel minder lang mee bezig zijn geweest dan ik. Niet leuk . Vervelende is dat ik in het begin er heel naief van uit ging dat het met een maand of 3 wel gedaan zou zijn. Nu zijn er dit jaar ene aantal belangrijke data, waarvan ik toen al wist en ik stelde me steeds voor hoe zwanger ik dan zou kunnen zijn. Nu komen die data 1 voor 1 voorbij en is het voro mij steeds pijnlijk duidelijk dat ik nog niet zwanger ben. Konden we gewoon allemaal maar binnen 3 maanden zwanger zijn!
Pfff, krijg het niet bijgehouden hier... Ik heb er nu de puf ook niet voor.. zit ziek thuis en ben zo moe en misselijk... bah bah... Nou, dan ben ik tijdens mijn ei in ieder geval weer fit haha
Wij zijn nu 5 maanden bezig en dat is opzich normaal, maar toch is het moeilijk als iedereen om je heen zo snel zwangre raakt. Het zusje van mn schoonzus is ook gestopt met de pil en was meteen zwanger. Had ze helemaal in paniek dr zus (mijn schoonzus dus) opgebelt, want ze dacht dat het nog heel lang zou duren en ze wilde nog zoveel "leuke" dingen doen en nou moest ze heel snel gaan sparen... :x Zoooo dom! Ik denk elke keer aan mn vakantie in de zomer. We gaan half augustus naar Frankrijk en elke maand denk ik...'dan ben ik 9 maanden als we op vakantie zijn'.....'dan ben ik 6 maanden als we op vakantie zijn'....Maar ja...hoop niet dat we de vakantie voorbij gaan, maar dat ik voor die tijd een kleintje in mn buik heb. Hoop dat het bij jou ook snel raak mag zijn...echt!
good morning ladies, Ik heb vanaf vandaag officieel plaatsgenomen op het wachtbankje! Joepie! Nog 2 weken wachten, dan weten we meer! Ik ga even teruglezen, er is weer veel gekletst!
@Lotte: Dank je meid! Ik hoop ook dat jij heeeel snel zwanger bent! Dat van de zomervakantie herken ik ook helemaal. Toen we begonnen was er nog sprake van dat we misschien helemaal niet op vakantie zouden kunnen, omdat er misschien net een beebje zou zijn. We gaan nu in juli op vakantie en ik hoop ook zooooo dat ik tegen die tijd zwanger ben. Maar ik ga er maar niet meer van uit, dat lesje heb ik nu wel geleerd . @Berenbotje: Lekker dat je je eitje hebt gehad
Zoooo dat gaat snel, moest weer ff bijlezen. Ik denk niet dat ik er gecharmeerd van zou zijn als mijn mannetje kaal gaat. Ik weet niet, ik vind een beetje haar wel mannelijk. Ik hou alleen echt niet van borsthaar, maar dat heeft hij gelukkig ook niet. Een vraagje aan de meiden die hun babywens met hun collega's delen. Hoe komt zoiets dan ter sprake? Het is nu dat ik een miskraam heb gehad en ik mijn directe collegaatje op de hoogte moest brengen omdat ik gecurreteerd werd en alles met spoed is gegaan (vanwege een mogelijke mola) maar anders had ik het nooit gezegd dat ik nu 'bezig' ben. Sowieso weet bijna niemand het in mijn omgeving. Alleen mijn ouders, een vriendin en mijn opa en oma. Niet eens mijn schoonouders. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in elke maand de vraag... en? al gelukt? Na mijn miskraam heb ik sowieso besloten om het echt tot 12 weken af te wachten voordat ik het aan iemand vertel. Ik ben zo blij dat niemand van mijn zwangerschap/miskraam wist zodat ik ook geen vragen hoefde te beantwoorden na de miskraam.
Mijn collega en ik kunnen heel goed met elkaar overweg. We hadden het over onze moeders en dat ze af en toe zo kunnen zeuren over een kleinkind. Uiteindelijk kon mn collega het niet voor zich houden (is flapuit) en zei dat ze gestopt was met de pil en er in november voor wilde gaan. Toen kon ik het ook niet meer voor me houden omdat ik het zo leuk vond. Verder vond zij het zelf heel fijn om het met iemand te kunnen delen omdat ze bang was het anders meteen aan iedereen te vertellen wanneer ze zwanger zou zijn zei ze. En wat je zegt over dat bijna niemand er bij jou vanaf weet. Ik vind dat nog best veel aan wie je het hebt verteld. Zo zie je maar Bij mij weet mn collega het dus en mn schoonzusje. Mn ouders en schoonouders niet
Ik snap er ook nog niet veel van maar ja we wachten gewoon af. Ik voel momenteel helemaal niks maar ik feb. voelde ik van alles. We wachten af of het nog komen gaat deze maand. Al mijn testen waren negatief en echt ongi ben ik niet geweest alleen maar 6 dagen een heel klein beetje bruinverlies.
Het was niet aanvallend bedoelt hoor! Ik vroeg het me gewoon af. Het lijkt me heerlijk om samen met iemand deze periode te kunnen delen. Ben wel heel blij met dit forum Ik woon samen met mijn ouders op 1 erf (boerderij) dus logisch dat die het wisten. Mijn vriendin gaat verhuizen en ik kreeg al haar babykleertjes en spulletjes ndat ze de zolder had opgeruimd. En ja toen kwam het gesprek op baby's en toen kon ik het niet meer voor me houden dat ik zwanger was. En met mijn opa en oma heb ik een hele speciale band.
@ mariska, fijn dat jullie weer gewoon kunnen klussen. Ik hoop dat het bij jullie snel en toch nog op de natuurlijke manier raak zal zijn! @ mermaid, fijn dat je op 2de gesprek mag komen. En vandaag ook al weer een sollicitatie. Spannend hoor! En onder de baas zijn tijd, hier op deze pagina....hhahaha...je gaat daar toch misschien weg.... @ haar of niet, een beetje mag van mij wel hoor! Kaal is ook maar kaal. En te kaal vind ik toch een beetje te vrouwelijk worden. Goed bijhouden is niks mis mee @ lang bezig, er zijn hier inderdaad veel meiden die al wat langer bezig zijn. Heel vervelend, daar moet dus verandering in komen! @ zwangere meiden in de omgeving. Hier ook last van! Er zijn 2 collega's van mij zwanger, drie vriendinnen van mij zijn zwanger....en ik gun het ze allemaal van harte....maar IK WIL OOK!
hey meiden, Ik heb ontdekt dat iemand een extra dagje heeft toegevoegd aan april! de 31e! haha! Hoe is het hier? Druk zo te lezen! In maart is het redelijk rustig nu gelukkig...de dagen dat er 20 pagina's per dag werden gekletst, daar mengde ik mezelf niet eens meer in het gesprek! Lekker eitjes zoeken iedereen en dan verdienstelijk klussen zodat we elkaar allemaal in het december mama topic zien! Tot dan! liefs suus
Whahaha 31 dagen in april, dat is me nog helemaal niet opgevallen. Ik zal het zo even aanpassen! Gezellig dat je hier ook af en toe komt kletsen. En nog 10 dagen dan mag je testen! Spannend! We denken positief, maar wel met de voetjes op de vloer (dat is de afspraak hier in april), ik wil wel mee naar het december mama topic!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 78 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! April heeft nu nog maar 30 dagen!
@ haar vs kaal: Ik zie dat de meningen toch nog verdeeld zijn. Ik ga persoonlijk dus ook voor wel wat haar. Maar wel bijgewerkt en niet van die bossen. @ Berenbotje: Het is niet misschien dat ik weg moet bij mijn huidige baan, het is 100% zeker. Contract wordt niet verlengd ivm ecnomische crisis. @ zwangere in de omgeving: Hier valt t nog mee. Heb wel een hele goeie vriendin die ik december is bevallen van een dochter, maar verder niet. Oh ja en 1 collega, maar met haar werk ik nooit samen, dus heb ik niet echt "last" van. @ wie t weten: Mijn moeder en 2 beste vriendinnen weten dat we bezig zijn. Mijn stiefmoeder en vader (en zusje en broertje en vriendin van broertje ) waren pas ook al aan t vissen of we al bezig zijn. Heb gezegd dat dat ze nix aan gaat en dat ze t vanzelf horen als t zover is. Ach, iedereen weet dat ik gek ben op kinderen, dus ze hebben vast wel een idee dat we bezig zijn. @ zomervakantie: wij hebben alle2 al wel vrijgenomen, maar nog niets geboekt. Mede omdat we natuurlijk niet weten of ik zwanger ben tegen die tijd en hoe ik me dan voel. Eigenlijk wil ik natuurlijk zwanger zijn én op vakantie
100% zeker weg, phoe . Dan is het helemaal goed dat je sollicitatiegesprekken hebt! En weer een nieuwe uitdaging is nooit weg Hopenlijk heb je snel een nieuwe en leuke baan Hier weet nagenoeg iedereen dat we bezig zijn voor ons tweede kindje. Met mijn miskraam en curretage heb ik het gewoon verteld. Krijg ik ook niet van de rare opmerkingen..."en al zwanger van nr 2?" De meeste mensen vragen nu, hoe dat het met me gaat. En ik kan mijn verhaal kwijt. Ik denk dat ik bij mijn volgende zwangerschap niet lang wacht, om het te vertellen. Als het dan mis gaat, waar we liever niet vanuit gaan, kunnen ze daar ook rekening mee houden. Maar ja, dat is natuurlijk ook weer bij iedereen persoonlijk.