NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ja de één vindt het fijn om erover te praten en de ander liever niet. We zijn allemaal zo verschillend. Ik zeg nu wel dat ik het pas met 12 weken vertel, maar ik weet natuurlijk niet of ik dat wel vol hou. :)

2. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Gelukkig! :p

3. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    [quote="mermaid@ Berenbotje: Het is niet misschien dat ik weg moet bij mijn huidige baan, het is 100% zeker. Contract wordt niet verlengd ivm ecnomische crisis. [/quote]

Jeetje zeg, het lijkt me echt erg als je weg MOET. Wanneer moet je weg zijn? Had je geen vast contract?

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

op mij werk weet iedereen het door de mk met kerst (had meoten werken) en door giftige stoffen waar wij mee werken moet ik ook wel...

vorige keer (schoon) ouders etc t verteld nu eerst maar niet, wil t proberen tot de eerste echo voor onzelf te houden maar of t gaat lukken ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als ik zwanger ben dan wil ik het ook proberen 12 weken voor me te houden. Het scheelt, eigenlijk zijn het er maar 8 omdat je de eerste 4 "cadeau" krijgt! Ben nog niet zwanger geweest en omdat je helaas niet kan weten hoe lang het duurt heb ik t niet aan onze ouders verteld.

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ zomervakantie: wij gaan gewoon boeken, zien het dan wel..
    @ kaal of niet had ik al bantwoord
    @ mensen die het weten: 2 vriendinnen waarvan 1 zwanger en 1 met kindje van 1. is van vriendenclub en wij zijn speciaal clubje wat het stiekem daarover heeft ;).. (eerst was het: net bevallen, net gestopt met pil, overwegen stoppen met pil.. haha). dan weet mijn zusje wel dat ik binnenkort stop maar niet dat dat al zo ver is. dan nog een vriendinnetje en mijn moeder weet dat ik er aan denk maar wil niet weten als we bezig zijn.. schoonouders vermoeden het.. schoonzusje weet het.. dus... en jullie!
    @ mensen in omgeving: 19! jeetje...
    @ extra dag: das voor die mensen die het hier gezellig vinden en niet naar mei willen denk ik ;)

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hahaa, zal ik die dag dan maar weer terug zetten. Niemand hoeft natuurlijk weg, daar is het veel te gezellig voor ;)

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi

bannercheck

wijziging: jep! doet het

9. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78 & Tata
    17: Line77 & Noobody79
    18:
    19: Bootsy & Saz667
    20:
    21:
    22: wgev
    23: Einneh
    24:Ikkuh26
    25:
    26: Mcellie
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

79 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Ik ga deze maand ook weer mee!

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ zomervakantie, wij gaan in ieder geval wel op vakantie. Maar we weten nog niet waarheen. Misschien blijven we wel gewoon in Nederland, lekker naar zee, maar naar het buitenland kan ook, daar is wel meer kans op mooi weer.....dus we zien nog wel. En als ik zwanger blijk te zijn....en dezelfde symptomen zou hebben als bij mijn vorige zwangerschap, dan hoef ik niet naar het buitenland. Ik heb niets anders gedaan dan heel mijn zwangerschap overgegeven, dan zit ik niet zo lekker in het vliegtuig. Dus we zien het allemaal nog wel!

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @Mcellie, welkom! Ik zie dat je 29 maart hebt ingevuld als menstruatie dag? Klopt dit wel?

12. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Hallo meiden,

Ik heb mezelf op de 26ste gezet van deze maand. Na meer dan anderhalve maand ongesteld te zijn geweest ben ik eindelijk naar de dokter geweest. Ik heb kunnen kiezen uit het ondergaan van een curretage of het nemen van medicijnen. Ik heb natuurlijk voor het laatste gekozen.....

Ik moet nu 10 dagen orgametril slikken en als het goed is moet ik dan na een dag ongesteld worden. Dus komt mijn NOD op 26 april. (hoop ik)

Dus we gaan er weer voor! nieuwe rondes, nieuwe kansen!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

bijna weekend :) Ben nog deze middag heel druk met administratie en registratie, geen tijd om terug te lezen, maar heb het een opgepikt op deze pagina :)

kaal vs haren, (bijna) kaal, maar mijn liefje is heel kort geknipt.. en dat staat hem ook echt goed :) hij heeft mega blauwe ogen, is lang en gespiert, is een top sporter en heeft sproeten en toch is ie geen bleekscheet.. :) ik bedoel :) voor ik iets met hem kreeg, kon ik hem al van zien... en mag ik zeggen dat ik sinds hem voor kaal ga XD
    en het liefst ook geen borsthaar, weinig okselhaar en dat ie ook maar moeite doet om zijn boeltje beneden netjes te houden.. 0.o zo wat een privacy.. ben al blij dat mijn lief niet hier meeleest XD (zegt ie dan)
    Ps wel absoluut geen jonny boy ^^ gewoon een man... XD zonder tattoos ook he :)

Zomervakantie, joyce weet je al waarnaartoe?
    wij boeken pas paar dagen van te voren :) dus we zien wel :) wil misschien wel in mei een paar dagen weg.. hebben we samen ook een weekje :)

OP mijn werk weet ook iedereen het van de mk, op mijn liefs werk ook... ik ben zwanger aangenomen, wilde hier eerlijk over zijn,, dus tja besloten om het op het werk te vertellen.. maar het was toen al snel duidelijk dat we als we het zouden vertellen aan mijn eventuele nieuwe baas dat we onze schoonouders ook zouden inlichten..
    irriteert me nu wel. ik weet gewoon dat ze er nu op ziiten te wachten.. :)

zwangere in de omgeving.. geen enkele... als we het over werk hebben.. zijn er een paar om zw verlof en heb ik contact met enkele hulpverleners buitenaf die zw zijn.. maar die tellen niet vind ik.. dus geen enkele XD

Hoe is het verder hier met de kletskousen? :)
    en over 31 april.. is dat niet gewoon 1 april dubbelop? :)

nog even en dan is het weekend...
    gaan we weer..

www.ishetalvrijdag.nl

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Nog twee weekjes, en ik heb weer mn NOD... pfff, vind het spannend, omdat we echt gericht geklust hebben (en nog steeds doen) maar eigenlijk weet ik wel dat het toch nix uithaalt... ach... ooit... komt t wel...

Hoe is het hier? Meeste zitten nog in de rode vloedgolf, voor hun ei of in de klusperiode is het niet? Ik duim voor jullie mee!

Liefs

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoe het hier is, ik ivnd het rustig voor een gemidelde door de weekse dag... lijkt wel of iedereen op het teras zit en van het zonnetje aan het genieten is :)

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Wat vervelend meid. 1,5 maand ongesteld geweest :confused:!
    Begin maar snel met die pillen dan, des te eerder ben je weer in de running! Sterkte met de pillen, ik hoop niet dat ze al te veel bijwerkingen hebben.

En klets hier gezellig mee!

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het is inderdaad akelig rustig! Het is wel heel mooi weer, dus ja dat terrasje zou wel eens kunnen kloppen!

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Je blijft in ieder geval met de voetjes op de vloer! Maar gericht geklust, dus wel een kans. ;)

De spannende tijd moet hier nog komen....dus nog maar weinig mensen op het wachtbankje. Maar ach die twee weken lijken langzaam te gaan, maar het is zo april!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah mccellie, had je bericht ook helemaal over het hoofd gezien... jee wat naar.. hopelijk krijg je snel weer een normale cyclus hierna.. ben nu zelf ook pas voor het eerst ongi na een mk... en moet zeggen.. zo heftig ongi ben ik echt nog nooit geweest.. ook niet tijdens de mk.. ben benieuwd wat het gaat doen :) sterkte meiss.. en het is berengezellig hier he berenbotje :) Ondanks dat iedereen spoorloos is XD

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het is hier inderdaad berengezellig. Ik denk dat ik zometeen maar een opsporingsberichtje de deur uit doe. Het zijn er wel heel veel, die vermist worden :) !

Deel Deze Pagina