wel he? ik wil uiteindelijk met jeugdrecht iets gaan doen... misschien in het begin bij jeugdzorg/kinderbescherming, uiteindelijk de advocatuur in en misschien zelfs doorstuderen tot kinderrechter... lijkt me echt geweldig! Jah, die cyclussen, ik word er wat moe van had er nu een van 36! vind ik echt belachelijk lang!
jah, maar heel wat jaren nog studeren Moet blij zijn als ik dat voor mn 40e haal En ik ben pas 26! Maar goed, hele strenge selectie etc etc etc... kleine kans dat dat lukt, maar advocatuur voor jeugd is ook al mooi 58 dgn is extreem lang ja
Wel onwijs leuk om naar te streven. Tegen die tijd heb je zelf ook kids en dan is er wel meer ervaring... de dagen zijn dan erg lang... dinnetje had een cyclus van over de 100, maar had een cyste... Iemand met PCO had een cyclus van een half jaar... dus dan is 33 dagen netjes
Advocaat is idd ook errug leuk! Ik hou het gewoon bij het onderwijs en de theologie... Als ik zo een echte baan heb ik het onderwijs ga ik voor mijn master.. Nu even een tijdelijke theologiepauze
Ach, ik heb een cyste gehad, maar werd gewoon ongesteld... was een dikke van 6 cm, drukte tegen mn eileider aan, maar doordat daar nix uitkwam, produceerde mn rechter gewoon Ik weet niet, bij ons is er nix mis denk ik... gewoon eerst pech gehad met mn schildklier en nu teveel stress gok ik... maar komt wel Dalijk een nieuwe baan, vakantie, rustig kijken of mn huis verkocht kan worden... lekker relaxen met mn mannetje, komt goed
@ theologie: ja dat is idd leuk, maar zo nu en dan erg zwaar, maar welke studie niet @ stress: same here...
geloof ik Ik ga maar weer ens klaar maken.. .moet werken weer... kom net uit de nachtdienst en nu dit weer... bleeehhhhhh geen zin!
haha, zal toch wel iemand bij komen ZOu ook ni gezellig zijn.. .mja, heb dalijk twee kids, dus moet ze proberen te vermaken met dit vervelende weer... wordt een middag vol spelletjes en knutselactiviteiten... hmmmzzz
@ Yadi: dus je scriptie is eindelijk af? waar ging die over? engels, geschiedenis, theologie? waar geef je nu dan les in? @ladyyoey: kinderrechter, gaaf! wat voor werk doe je nu dan?