Tsjonge...ik was boodschappen aan het doen, word ik ineens aangehouden door de nod-politie! Betrapt...moest meteen terug naar huis en achter de pc kruipen. Gelukkig kreeg ik geen boete, maar wel een envelopje....Ik mocht m niet open maken, pas na 7 april...goed nieuws? Misschien wel hcg?
@mermaid Super! Leuk voor je dat het zo goed ging vandaag. Nu morgen maar afwachten. Ik zit al hard te duimen voor je!
ik heb alle afleveringen op mijn PC staan en ondertussen al een paar keer gezien. MMMMMMMM wat een heerlijke man!
http://www.123allcelebs.com/biography_o ... 37_nl.html kunnen jullie ff kwijlen! haha.. nee.. ik ga voor uhm.. Brad... en Dennis Storm! oh.. en Tygo Geirnand... hihi.........
even ego berichtje: Er is net gependeld voor mij: tweeling in mei/juni jongen/meisje.....nu kan ik helemaal niet meer functioneren..hahahaha
Dat klopt! hihi.. kei mooi man! ik ga voor je duimen maar duim ook dat we met de audi samen naar december mamas gaan hoor! maar ... heeft bootsy nog tijd denk je?
Weet ik niet, maar ik heb bij de Lounge zeg maar gekeken wie er pendelen en dan gewoon een berichtje sturen of ze voor je willen pendelen. Ik heb er nu twee terug. Schijnt best druk te zijn, maar we zijn toch geduldig?....hahaha....
En tuurlijk duim ik voor iedereen hier dat we met z'n allen naar de december mama's gaan. Zou echt zo leuk zijn!