Thanks Bootsy weet ik dat ook weer ben niet meer zo vaak op het forum druk met men dochtertje bezig wil alles goed voor haar kunnen regelen wat school en sport betreft en daarnaast komt ook nog is bij zodra ze vrij zijn van school wil je natuurlijk niet binnen blijven met deze mooie weer lekker fietsen met ze en naar de speeltuin en daaarna het huishouden het dagelijks werk zal ik maar zeggen dus ben er niet zo vaak probeer wel veel terug te lezen maar bij eind van de rit weet je niet meer wie wat geschreven heeft hihihi dus please girls neem me niet kwalijk. X X X
Komt het ook wel, maar duurt al een tijdje... En ik reageer er vaak gewoon verkeerd op.. Denk dat ik daarom ook nu emo ben.. haha.. vraag werd gister gesteld en trek nu pas conclusie.. nou ja.. Soms gaat het zo goed... en dan dag erna kan het weer helemaal fout zijn.. en soms heb ik dan niet de energie om hem erdoorheen te slepen.. Soms wel: ga ik energie in hem blazen helpt alleen niet maar ja Hoop ook idd een positest .. denk datie dat ook wel eng vind.. nog minder rust enzo... Denk dat een verkocht huis ook wel positief werkt! En binnenkort gaatie lekker skien!
Maakt toch niks uit, ik snap het wel hoor! Maar wanneer je er wel bent, klets je toch gezellig mee. Prima toch.
Dat skien is ook een goed idee. Even lekker eruit en lekker niks doen. En ja hormoontjes door je lijf, wij zitten nu eenmaal anders in elkaar dan mannen....
hihihi, ik ook. Elke keer kijk ik of dat ik iets in mijn postvak heb staan, maar helaas, nog niks....afwachten dus.
ik weet niet wat ik dit jaar ga doen met de zomervakantie zie het wel lijkt me leuk om met het heel gezin naar Thailand te gaan maar moet kijken als dat nog wel gaat lukken aangezien men man dan moet werken hoop ik dat hij toch wat meer dagen vrij kan nemen
Oeh Oeh Oeh ik ben er even snel . Vriendinnetje en kleine beeb overgeplaatst naar UMCG de kleine is te veel afgevallen en de stofwisseling is helemaal niet goed.
hihihi ja hoor ik heb altijd nog genoeg ruimte in men koffer neem bij na nooit veel kleding mee koop het daar meestal hihih zo heb ik meer om mee te nemen
Met tante is het weer oké , alles komt wel op ze pootjes te recht En hoe is het hier ( nog niet bijgelezen snorry)
Och wat zielig! Zo klein en dan dit. Dit is erg heftig voor je vriendinnetje, probeer haar maar te steunen. Kan ze denk ik wel begrijpen. Dikke knuffel
@ Tante Mars: Jee, da's schrikken! Hopen dat t snel beter gaat! @ Berenbotje: Ja, ik check ook zo ongeveer elke seconde mijn inbox , maarrr nog niets. Nou ik ga zo naar huis, en heb thuis ff geen computer, dus moet ik mijn geduld bewaren tot morgen ochtend voor de pendel-uitslag. Dag moppies *zwaai* *zwaai* tot morgen.