Whahah Suekes dat komt helemaal goed. @ Heitje, met de beebie gaat het redelijk het is niet levensbedreigend gelukkig ik zal dr morgen avond ff bellen. Wennepennie is naar buiten kijken naar een sticker
Dankjewel lieve knorrie! Heb goed geslapen, hihi! Heeft wel even geholpen wat afstand nemen want wachten op ei duurt laaaaang! Maar hij lijkt er nu al te zijn dussss... het wordt weer spannend! xxx
Cool, is weer even wat afleiding van het zwangerworden ja toch! Stoere vrouwen hier. @ Voetbal: Grappig! Als er voetbal op tv is kijk ik meestal mee, vindt ik leuk. Klussen we daaarvoor, daarna of tijdens, ja toch. Sommige mannen draaien door wat betreft voetbal omdat ze het niet mogen kijken, ik zet het meestal zelf op en dan zapt hij tegenwoordig weg! Omgekeerde psychologie zeg ik!
Mijn mannetje houdt gelukkig ook niet van voetbal. Ik ben/ was altijd fantieker. Toen ik net met hem ging werd Ajax kampioen (2004) en toen is hij wel meegeweest naar Amsterdam. En hij is ook wel een paar keer meegeweest naar een wedstrijd, maar verder heeft hij er niks mee. Vind het niet zo erg! Haha
Mijne is ook totaal niet voetbal fan. Ik ben veel fanatieker in dat soort dingen, vooral met Nederland awhahaha
Meiden hellup Hebben jullie verstand van auto's? Tante Mars ligt op dit moment helemaal dubbel achter de msn omdat ik rare termen eruit gooi hahaha. Ik heb er geen verstand van en zeg wat ik hoor, maar blijkbaar worden de dingen aan mij in jip en janneke taal uitgelegd. Maar je bent lief hoor tante mars dat je me wilt helpen
versta je het allemaal wel goed wat wij hier zeggen? Of heb je een persoonlijke tolk die alles vertaald
Ja helemaal fan van kan niet eens schaatsen op de ijsbaan wel maar o natuurijs glij ik op me plaat Moeilijke taal kan het niet uitspreken