Butter Brea en Griene Cheese Wa dot net sizze kin is gjin oprjugte Frys . En nu de spelfouten maar eens tellen
Jeeeeeuuuuuuh! Ik ben officieel bijgelezen, jippy! @Joyce: ik hoop dat het snel beter gaat met je schatje! @Tante Mars: ow, wat erg! Ik duim dat alles goed komt! @Gerda en Zwitsal: Welkom! Aan de eerste wachtenden: Heel veel geduld voor jullie gewenst! Denk dat ik eerder dan verwacht bij jullie op het dak kom zitten! Nou, morgen weer een nieuwe dag; kleppen we weer lekker gezellie verder allemaal! @hier: vanaaf weer met zusje op coole positiemode-jacht geweest, bijna onmogelijk of je komt bij dure dingen uit! Iemand tips toevallig? Morgen gaan we weer shoppen, dit keer in Breda! Het gaat heel goed met haar en ik heb geen jaloerse gevoelens meer! Slaap lekker en dikke kus! Sue
Wij gaan op bed nou ja eerst ff douche morgen ogtend weer vroeg het wekkertje , okeeeeee Lekker slapen allemaal Liefsss
Is mooi ik woon praktisch aan de zee heerlijk vanmiddag hele middagop de dijk rond gehuppeld met de honden.
Ok ik ga echt weg nu heb het snik heet oe oe oe , Manneke is al in de douce ik ga dr achter aan Lekker slapen Lieverdss ... KNUFFFF (Breek uit )
Goedemorgen... en hier is het antwoord! www.ishetalvrijdag.nl Zo en nu ga ik eens bijlezen De hele dag vrij... en dan nog zo vroeg wakker.. denk dat ik vandaag eens eenmiddagdutje ga doen maar eerst ff lezen
@mermaid succes met je sollicitatie vandaag! @tante mars, hoe is het met je vriendin en haar baby? @heitje, is je eitje al geknapt? dan kun je heerlijk op de achterbank plaatsnemen Het is zo druk op de bijrijdersstoel ^^ zoveel meiden die willen rijden.. ^^ bah en dat zo vroeg zo ranzig al :S @nog een keer tante mars jaaahhhh je hebt een ei! dat zal voor jou toch ook een hele opluchting zijn he? nu niet vergeten te klussen he! en niet aan je auto @Suekes, fijn dat je er weer bent meid, je temperatuurt, loop je ook bij gyno ivm je lange cyclus? @berenbotje, ahum na je opsporingsbericht was ik diegene die spoorloos was Ik was je vergeten te vertellen dat ik de meiden was gaan opsporen die op een terras verbleven alleen.. vond ik het er zo fijn dat.. ik .. ook .. was blijven hangen @topic.. ik vind nod topics aan het begin van de maand zoveel leuker dan als de maand eenmaal start.. zoals vorige maand lijkt het dan alleen nog maar om kwaaltjes te gaan en onzin wordt dan gewoon vergeten meiden gaan we het deze maand anders doen? ook kwaaljes natuurlijk, maar niet op iedere pagina dezelfde personen die dezelfde kwaaltjes omschrijven? en mochten jullie allemaal naar het mama topic gaan en ik alleen achterblijven.. mag ik de auto dan houden? @doortje joeehoeee! Geniet van je vrije dag! @iedereen die ik weer eens vergeet, ik benje niet echt vergeten he ik doe maar alsof anders wist ik niet dat ik je vergeten was.. dus bij deze denk ik aan je @hier, als ik nu weer ga slapen is het dan voor mij alweer een middagdutje?
Als ik uitga van mijn kortste cyclus betekend dat dat ik morgen al in de roze dagen ( van mijn banner) zit dus al beetje vruchtbaar 0.o en ben nog giga ongi.. lijkt me dus niet heeft iemand verstand van ongi na een mk? hoe verliep die dan? Ook het idee gehad dat je leegliep en dat het daarna zwart kleurde zo ik denk dat ik nu wel genoeg gepost heb voor mijn middagdutje XD en ben ook al ranzig geweest voldoe ik nu aan de norm? Hmm is joyce al terecht na het opsporingsbericht?
Een heeeeeeeeeeeeeele goedemorgen allemaal! Ik kan het helaas niet allemaal bijlezen...ben al weer op kantoor. Normaal m'n vrije dag op vrijdag, maar het is zo waanzinnig druk, dat ik nog even wat moet doen.. :x :x Alle dames die vrij zijn..geniet ook een beetje voor mij!
goedemorgen meiden! wij zitten nu in onze 1e ronde voor ons 2e kindje! mijn cyclus is wat langer, want ik heb vanmorgen duidelijk mijn eisprong gevoeld! gister niet meer geklust, maar woensdagavond nog wel, dus we hebben dan toch nog een kansje denk ik. mijn NOD is op 3 april. dus het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen! is er iemand die mij op de lijst kan zetten? of kan ik dat zelf doen? liefs rebbel
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 83 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! ik zag al dat ik het zelf kon veranderen!
Goedemorgen ladies kids zijn de deur uit mannetjes lig nog lekker te pitten en ik zit lekker aan men thee achter de laptop moet nog heel erg bij komen was gisteren weer is heel hectische heb wel wat bijgelezen @Tante Mars hihi heerlijk auto monteur je houd zeker van klussen @wenniepennie ben je der al uit wat het zou kunnen zijn wat er met je auto gebeurt is @wachtende meiden nou ik ben der ook 1 van lekker in onze mooie audi lekker rond rijden in deze mooi weer @Ongie dames hoop dat het snel voorbij is en dat jullie lekker verder mogen klussen @en alle andere nieuwe meiden Welkom Vandaag moet me ei plaats vinden hihi nou ik voel in ieder geval nog niks
Goeiemorgen, wat is het toch weer een prachtige dag! @ nieuwe dames: Welkom! T is hier echt hartstikke gezellig met al die lieve meiden. @ sollicitatie: Ik heb er zin in! Thanx aan alle meiden die zo lief meeleven. @ Heitje: Ja, ik heb me toch maar laten pendelen. Kon het niet laten. Nu maar hopen dat t uitkomt (zie onderschrift). @ Berenbotje: En? Wat is de uitkomst van jou pendel? @ hier: Gatver wat voelde ik me vanmorgen beroerd. Pijn in mijn maag en misselijk. Ben gister uit eten geweest, maar had maar 1,5 glas wijn op. Is denk ik toch niet helemaal lekker gevallen. Nu voel ik me gelukkig weer helemaal goed. Nou skatti's ik ga snel even beginnen met werken