NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Goeiiiiiiiiiemorgen allemaal.
    Wat een heerlijk weertje he!

@mermaid heeeeel veeeel succes met je solli. Ik ga voor je duimen.

@Rebbel WELKOM

*ego* Ik heb vandaag volgens mijn banner mijn vruchtbaarste dag. Gister niet geklust, woensdag wel en natuurlijk vandaag nog dus dan kan ik ook op de achterbank plaats nemen. Al blijf ik wel even klussen want na mijn miskraam weet ik mijn cyclus nog niet echt. Vandaag is de vruchtbaarste dag van een 30 dagen cyclus. Qua voelen heb ik geen idee of ik mijn ei heb gevoeld. IK heb wel de hele week steken in mijn onderbuik gehad, hopelijk had dat er wat mee te maken. *einde ego*

2. 1984

1984 Niet meer actief

Banner check

succes allemaal!

Groetjes

ps mijn mannetje komt vanavond weer terug van een midweek werken dus vanavond word het klussen maar dat is sowieso geen probleem als je elkaar moet missen doordeweeks.

Hoop dat ik nog optijd ben check

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

Ik denk zelf van wel in ieder geval we zullen zien :D

3. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Mijn 1ste ongi na mijn miskraam was heel vaag. Het begon op dag 30, dat was donderdag. Ik heb 6 dagen lang elke dag misschien maar 1 tampon bloed verloren. En die tampon was dan nog niet eens helemaal uitgezet (mmmm lekker berichtje zo vroeg in de morgen SORRY). Op zondag ben ik erg beroerd geweest en toen 's avonds kwam er een groot stolsel bloed uit (rekbaar). Ik heb met de VK gebeld uiteindelijk en aangezien het maar 6 dagen heeft aangehouden mocht ik ervan uitgaan dat dit mijn ongi was.

Heb jij heel erg gebloed? Dat hoor je vaker dan wat ik heb.

4. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Balen dat dat ten koste van je vrije dag gaat. Ik hoef gelukkig maar een ochtendje, vanmiddag vrij. Maar dan moet ik paardrijles geven en zorgen dat de auto van mijn mannetje bij de garage komt.
    Moet je de hele dag werken dan Chicken?

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @wennie, jee dat van jou klinkt idd ook heel vaag.. zouden dat nog restjes ofzo zijn geweest?
    Ik denk zelf dat mijn bm uit zichzelf nog een keer goed schoon wilde worden :) en vandaar al het bloed maar dat niet al het bloed eruit is vandaar het zwart :S bah dit klinkt ook echt ranzig ik weet het .. ik weet het.. maar als je zegt je hoort het vaker ben ik al gerust gesteld.. gewoon een gekke ongi :)

6. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ja ik hoor vaker dat de meiden een hele erge ongi hebben na hun miskraam dan zoals ik dat je moet zoeken naar je ongi ;). Bij mij dachten ze dat ik een mola zwangerschap had, dus ik denk dat ze het extra goed hebben schoongemaakt waardoor er nu weinig schoon te maken viel ofzo. Ik weet het ook niet precies. We wachten gewoon af. Heb toevallig vanmorgen nog getest om zeker te weten dat die ongi geen innestel was. Maar aangezien hij mega negatief was, ga ik er echt vanuit dat het een 'gewone' ongi was.

Maar ik zie nu dat je 1ste cyclus netjes na 32 dagen was, wees gelukkig daarmee want sommige meiden moeten weken erop wachten.
    Ik hoop natuurlijk dat het deze maand raak is, maar zo niet dan hoop ik dat mijn ongi weer met 28 á 30 dagen begint zodat ik weet dat mijn cyclus weer een beetje op orde is. Dat scheelt de volgende maand weer een beetje.

7. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    ik heb 2 jaar geleden een curettage gehad, was toen 6w3d. maar vruchtje was na innesteling al gestopt maar kwam niet af. ik heb toen 5 weken lang bloedverlies gehad en daarna weer een cyclus van 31dagen. ik denk dat dit voor iedereen verschillend is.

8. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    ik heb vandaag zo een dip dag. pfff.. kan er echt om janken... lees hier allemaal verhalen over jullie die nog snel even klussen want jullie ei komt eraan, of dat jullie om de dag klussen of soms iedere dag. nou gisteravond wilde ik dus. tis alweer 2 weken geleden...maar mn mannetje wilde niet. dus ik hem overgehaald.. helemaal blij haha.. maarja na 15 minuten ofzo houdt hij ermee op en gaat hij slapen. het lukte dus weer niet en tja ik had toch sex gehad dat wilde ik toch.... echt ik baal hier zo van.... sorry voor het ego bericht hoor

9. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Jeetje Anne wat balen zeg! Gelukkig is je eisprong nog niet in de buurt. Wil hij dan niet verder omdat het niet lukt, of omdat het geen zin heeft?

10. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik heb er van de week al over zitten denken omdat ik na deze ronde ook wat minder druk achter mijn mannetje wil zetten, maar kun je niet beter met hem gaan praten dat het zo niet gaat en dat je je zwangerschapswens op een laag pitje zet. (maar dit natuurlijk niet doet). Hij weet waarschijnlijk toch niet wanneer je vruchtbaar bent en 1 keer is genoeg. Als je dat nou een beetje rond je eisprong gaat plannen. Op deze manier gaat het natuurlijk ook niet.

11. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    ja ik weet het ook niet meer. pfff. hij zal geen zin hebben gehad en misschien lukte het ook wel niet. maarja.. had nooit gedacht dat dit een probleem zou gaan worden. normaal wilde hij vaker als ik, maar als ik dan terugdenk deden we het heel vaak afmaken met handwerk...

12. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Je cyclus is vrij regelmatig zie ik dus dat moet te plannen zijn.
    Ik heb mijn mannetje aan het begin van deze cyclus uitgelegd dat mijn cyclus nog onbekend is en in welke week we de meeste kans hebben en dat ik het heel graag in die week in ieder geval om de dag wil doen en hij vond dat prima. Maar ik merk aan hem dat het langer duurt dan spontane seks. Vroeger baalde ik als hij al na 5 minuten kwam (wat een openbaring weer) maar nu duurt het toch vaak wel in ieder geval een kwartier tot een half uur.

Nu speelt het bij ons ook mee dat mijn ouders tijdelijk bij ons in huis wonen ivm een verbouwing en dan klus je niet lekker.

13. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik dacht, laat ik me ook een keer aanmelden bij het NOD-forum. ;)

Ik heb 6 weken geleden een 2e curettage gehad en ben afgelopen woensdag eindelijk weer ongesteld geworden.
    Uitgaande van mn normale cyclus, heb ik mn nod op 15 april. Kan iemand dat voor mij op de lijst zetten?
    Alvast bedankt!

Enne... Succes allemaal! :D

14. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    haha nee dan klus je inderdaad wat meer gespannen. ik ken het. hihi..

hij weet ook niet wanneer mn vruchtbare dagen zijn. ik heb mn ei nog in geen 1 cyclus ontdekt maar schat hem rond dag 20, maarja dan weet ik dat rond die bepaalde dag hem over moet halen en als hij dan geen zin heeft dan ga ik het ook niet proberen want het lukt toch niet. denk dat ik hem toch maar met rust ga laten en ook niks anders bij hem gaan doen. laat hem gewoon beginnen en dan hopen dat dit in de goede dagen is. en ik las bij jou zo van 5 minuten, nou plak er bij die van mij nog een nul achter en dan nog ooit niet.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mariska en de rest: ik doe mijn best met verwennen.. alleen helaas werkt dat niet... hij heeft muurtje en das nu weer wat gezakt dat ik er bijna overheen kan stappen maar helaas.. het duurt ff... en hoe meer ik ga trekken en knuffelen, des te meer voelt hij zich schuldig datie zich zo voelt..
    heel eerlijk word ik er soms echt gek van.. Gaat het net goed dat ik denk :jippie! 't zonnetje lacht! kom ik 's avonds thuis ... helaas pindakaas zonnetjes is achter hele dikke wolken verdwenen en er staat geen wind....
    Kan gewoon niks doen om hem te helpen en das zoo frustrerend! :(
    Heb nu ook eigenlijk kei veel zin in hem! echt! (eitje onderweg..).. maar krijg hem gewoon niet zover... hij heeft er geen zin in,.. geen puf voor.... alles wat ik gisteren zei over verleiden heeft dan geen effect... die muur staat ervoor...

@ 6de zintuig: ja gezien! kei gaaf he! jammer dat peter weg moest.. vriendje is 2 keer bij tessa op consult geweest vanwege burnout.. best heftig!

@ anne: zaad leeft 24 tot 72 uur, even blijven liggen is beter.. beter nog om meteen na zijn lozing klaar te komen, 15 min naknuffelen en dan plassen tegen de blaasontsteking!

@ lactacyd: spoel: 1 keer per maand maar bij voorkeur niet (lauw warm water om te spoelen is beter)
    zeep: liever niet of ms 1 keer per week.
    Anders weet je zuurgraad niet meer hoe het moet, in jip en janneke taal..
    Zie het als een man dat kind wat verwend werd en waar alles voor werd gedaan.. ga je ermee samenwonen, raaptie zijn sokkken niet op want zijn mama heeft geleerd dat die vanzelf naar de wasmachine gaan.. Snappie? (haha.. was bij mijn ex, maar vast herkenbaar)..

@ heitje en suekes: thanks! is lief van je!

@ tante mars: beebje in groningen aangekomen? gaat het al wat beter daar? zelf flink aan de klus neem ik aan?

@ elegancE: hier ben ik! en ben het eens: voetjes op de vloer.. lekker over onzin lullen en heeel soms de kwaaltjes! haha

@ mermaid: succes!

@ anne: wat balen hee.... hebben de tips niet geholpen dus? he bah... Enig idee waarom hij zo weinig met seks heeft? opvoeding? iets meegemaakt vroeger?

@ wen: ja zo probeer ik ook.. niks laten merken en dan per ongeluk expres precies in goede dagen.. hihi.. maar ja.. nu dus ff niet.. hoop datie morgen of zondag weer beetje bijgetrokken is...

16. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Jeeteje Joyce wat heftig met je mannetje. Zit hij ook in de ziektewet? Ik vind het ook altijd zo rot om te zien als mijn mannetje niet lekker in zijn vel zit, maar hem kan je inderdaad ook het beste laten gaan.

@ Anne jeetje 50 minuten, dan heb je er zelf denk ook helemaal geen zin meer in. Is dat altijd zo geweest? Ook toen jullie net verkering hadden?

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames, hoe is t hier?

18. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    moguh babsie alles goed hier :)

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nee.... en kreeg gister van therapeute al op zijn kop datie teveel deed.. hij doet weer minder thuiswerken en meer projecten aannemen..
    Ben op zon moment echt bang dat ik hem kwijt raak...
    Hoe ga jij ermee om dan? als je afstand moet nemen maar je gevoel dat niet wil?

50 minuten is wel lang ja.. maar soms niet haha :oops:.. glijmiddeltje erbij ms?

20. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    nee toen we net verkering hadden was dit niet zo. en ja hij is nu ook wat ouder, en hij heeft een stress baan en nu ook bang dat hij zn baan misschien niet behoud en hij moet nu ook nog avondopleiding erbij doen. dus het is allemaal veel. denk dat we het omdraaien, eerst 30 min.handwerk en dan sex. haha misschien werkt dat. en hij wil nog wel veel kinderen, dat wordt wat, dan moeten we opschieten... hhaha
    maarja baal er gewoon van.

Deel Deze Pagina