Ook ik meld me maar weer eens na 2 dagen niet op het forum te zijn geweest...... De vakantie is weer voorbij, de scholen weer begonnen, dus tja, ik moest ook weer aan het werk.....Altijd weer ff wennen zo....Ook nog studie vanmiddag gehad, dus niks geen vrije woensdagmiddag.....Maar ja, hoort erbij! Nu nog ff relaxen, dan eten koken, en hup naar mijn zangcluppie toe.........Wat kan een mens toch druk zijn, maar wel leuk hoor!
same here... Zo ben je alleen met je scriptie bezig en zo doe je van alles... Ik ga vanavond ook zingen... Heerlijk
Ik zing niet in een koor, maar in een band. Dit doe ik in de kerk. Eens in de zoveel tijd doe ik dan en anders zing ik klassiek op hoog niveau...
Oke dan....... Wow, klassiek is zo lastig.....Ik ben een echte sopraan maar klassiek zingen (en dan met name de sopranenpartij) is echt lastig!
Ik ben zelf mezzo sopraan met een groot bereik. Klassiek is idd lastig, maar wel leuk... Juist door de uitdaging
Hallo dames... Ik ben ff weg geweest.. maar ik kom me melden voor 5 april... vanwege mijn cyclus heb ik maart overgeslagen.. sinds februari ben ik ook de medische molen in gegaan.. Nu maar afwachten wat er allemaal komen gaat
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw 6: Miss Moneypenny 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 11 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Hoi dames! Ik ben nog niet zolang op het forum hier, klopt mijn idee dat jullie hier kletsen tot in april de wacht, test en geduld periode weer aanbreekt? Dan kom ik erbij, na een verwarrende week bracht een verlate weer duidelijkheid. Ik verwacht mijn nieuwe cycles ook op 1 april en zal denk ik ook op die dag een test doen. Groetjes Maaike
Net nieuw... wow dat is voor mij een lange tijd terug... Maar dat is aan mijn hoeveelheid posts ook wel te zien... Je banner is niet te zien omdat ze tussen [ img] en [ /img] moeten staan. Zonder de spaties natuurlijk
Hoi Maaike! Welkom, ik ben ook nieuw. Kom net van Maart af. Ik baal want het duurt nog zo laaahahang! Ik kom nu wat vaker hier hangen! Maart is steeds zoveel bijlezen, ben er uren zoet mee, hihi, maar dat komt hier ook straks! Dikke kus
anniepannie, werk ik de hulpverlening en begin 1 april bij Bureau Jeugdzorg. Heb voorheen een jaartje bij de politie gewerkt Vandaar mijn interesse in het rechtsysteem Ik ga werken, tot 23 uur! Liefs
bedankt voor het welkom Ik hoop dat de banner wel weer te zien is, ik had een andere geprobeerd maar dat wou niet helemaal lukken dus hou het maar lekker bij deze. Spannend hoor een nieuwe job Joey! Ik werk ook in de gezondheiszorg en ga zo op pad om iemand te bezoeken. Tot schrijfs XxX
Hallo allemaal. Kom net uit de maart-lijst, maar ben gisteren ongesteld geworden. Dus mn volgende nod is 7 april. Wil iemand mij erbij zetten?
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 11 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Kom ook net uit maart na een langere cyclus dan normaal kom ik gezellig bij jullie! Duim voor jullie allemaal dat we niet naar mei hoeven! Groetjes