Hey Ladies, @ tante mars heeft verstand van auto's! Waaahh wat stoer! Weer een openbaring! @ Mermaid, mijn pendel gaf aan MAART! nu maar hopen dat Bootsy gelijk heeft! Jij hebt ook een erg goede pendel gekregen zeg! @ autopech, is de auto met behulp van tante mars gemaakt, of is er toch een garage aan te pas gekomen @ alina 21, welkom meid. Klets gezellig mee! @onzin hier op het forum, gezellig! Zo hoort het, en volgens afspraak natuurlijk. Beentjes op de vloer!
hee lekker zonnetje breekt hier door. ben trouwens veel spulletjes op marktplaats aan het verkopen. jullie daar ervaring mee? morgen komt er iemand kijken voor onze scooter. ben benieuwd
Nou ik weet gewoon dat ik hem beter even kan laten gaan. Hij is gewoon een loner. Hij is niet depri hoor maar zit de laatste tijd wel met zijn werk in zijn maag, hij wil daar weg. Dan merk ik het al als hij thuis komt. Meestal ga ik dan lekker op tijd naar bed zodat hij lekker in zijn eentje kan gamen. Dat lucht altijd op bij hem. Hij is sowieso iemand die op zijn tijd even alleen moet zijn. Ook kan hij zijn ei gelukkig kwijt in het klussen hier in en om het huis. Ja het is wel moeilijk om hem met rust te laten, maar ik weet dat het hem helpt.
Voor alle meiden met mannen met geen zin of puf: Ik ken het, maar nu niet meer hoor! Wanneer je ventje geen zin heeft, kun je proberen om hem lekker te masseren, complimenteer m enzo... een man is eigenlijk een vrouw met een stoer omhulsel, al willen ze dat niet altijd laten blijken
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 84 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! alina21 je staat erbij!
@wennepennie; ja denk dat die van mij net als die van jou ook wat afleiding nodig heeft. en het weer wordt weer beter. ga van het weekend wat bloemetjes halen voor in de tuin.
nou ik ga lekker ff buiten in de zon zitten. heerlijk! tot vanavond, mn mannetje is er wederom niet dus zal wel ff online zijn.
Ja ik heb van de week ook bloementjes gehaald bij de praxis, waren in de aanbieding. Dat brengt de lente een beetje in huis. Ga ze vanmiddag planten.
Het is inderdaad ontzettend lekker weer! Vanmiddag naar het bos met de hond, even genieten van het zonnetje! Morgen gaan we in de tuin bezig. Krijg je gewoon zin in nu!
Ik ga straks via de intratuin. morgen de kijkers dus ff huis leuk aankleden en wat mandjes met bloemekes in de tuin als ze dat hebben.. en dat soort dingen he! Mijn mannetje doet ook gamen, maar op sommige dagen als dan ook nog de zon in de tv zit....... Ach ja.. ik probeer niet te trekken.. maar zit gewoon niet in me!... leerprocesje voor joyce! tante mars: vet cool dat je verstand hebt van autos
heyhey allemaal ik ga zo ook ff naar buiten... eerst ff douchen en dan ff vitamines binnen halen zodat ik weer helemaal beter ben Fijn weekend allemaal alvast!