NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pfff, geen idee meis... ga anders ff naar de dokter voor een bloedtest?

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja Dini, ik zou ook zeggen. Doe maar nog een test. Succes! ;)

3. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Zeker nog een keer testen.
    Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte.

4. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Oohh bedankt meiden!

Ik ben echt in de war ...... dan denk je dat je zekerheid hebt omdat je ongesteld bent geworden en dan komt die onzekerheid weer bovendrijven, maar goed als het echt positief is heb ik dat er natuurlijk maar al te graag voor over :D
    Ik ga zo maar eens naar de winkel om een test te halen en dan zullen we het wel zien, maar ik vind het ook vreemd dat die lijn dan niet donkerder wordt als ik wel zwanger zou zijn.... dus ik twijfel nog heel erg, maar goed.....
    Als die lijn dan weer vaag positief is, dan bel ik de HA...

Bedankt voor het meedenken!

5. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik bedenk me nu net....
    Het kan niet zo zijn dat ik nu positief test, omdat ik vandaag (theoretisch gezien) mijn eisprong zou hebben of wel?

6. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    geen dank meid

7. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    je kan niet positief testen als je je ei hebt. Je kan alleen positief testen als je HCG in je lichaam hebt.
    Dus dat lijkt me sterk.

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mariska: op zich gaat het tussen ons niet stroef.. weet datie onvoorwaardelijk van me houd en andersom. ik baal er gewoon van dat ik hem niet kan helpen. zal wel komen juist omdat ik van hem houd.. snappie?

Vind het wel fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan en jullie het toch redelijk snappen allemaal.. hou gewoon zoveel van hem.. en doet me zo'n pijn hem zo te zien.. met de gevoelens voor elkaar zit het gelukkig wel goed!

@ doortje: doetie al.... en hij kreeg al op zijn kop datie teveel deed... hij heeft alleen wel een therapeut nodig die op juiste knopjes drukt.. anders gaatie namelijk sociaal wenselijk antwoorden geven.. issie te slim voor..

@ dini: het klinkt alsof je wel eens gewoon zwanger zou kunnen zijn. heb je digi test? die zegt het gewoon namelijk haha.. en als die negatief is: helaas pindakaas en hup aan de klus jij! (als ik je banner zie dan)

@ chicken: in het kader van de beetjes op de vloer: tja meid.. heb je wel eens he! kan me voorstellen dat je gedachten nu afdwalen, maar ms dat je het nu "inbeeld" vanwege de pendel he..
    Dus rustig blijven, in en uit ademen en ervanuit gaan dat het dat niet is! ;)
    Je lichaam heeft gewoon ff behoefte aan wat extra wit, heb je wel eens he!
    En met de beentjes van de vloer: klinkt goed man! woehoe! stel je voor....

@ internet verslaving: toen ik dit huis kocht toen heeft het meer dan jaar geduurd voor ze eindelijk het voor elkaar kregen mijn internet te verhuizen.. :( das echt k u t!
    dus ik hoop dat het bij jullie sneller gaat!

@ kantoor/thuiswerk: zou soms graag thuiswerken, maar meer zodat ik ook in huis meer kan doen! haha.. mijn liefje werkt nu vaak thuis.. maar als ik dan thuis komt is huis netjes, was gestreken en eten klaar.... en dan voel ik me een mislukte huisvrouw (grapje hoor haha)..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dini, kun je er geen fotoootje van maken en in je album plaatsen.....dan werpen wij er wel even een kritische blik op..hihi

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    he dames Bootsy heeft voor mij gependeld en ze kwam uit op een tweeling j/m en wel in maart oooohhhhh ik schrok er van maar vindt het wel leuk hihih
    THANKS BOOTSY
    X X X

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Ja Dini dan kunnen we ook meekijken en je vertellen wat wij ervan denken

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey boots, had jij al eens ooit voor mij gependeld?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ha Joyce!

Ik ben al weer rustig op aarde teruggekomen. Ik laat me toch zeker niet gek maken door een beetje wit! :) :) :)

En voor jou, het is ook heel moeilijk om degene van wie je houdt zo te zien. Maar juist omdat jullie van elkaar weten dat jullie zoveel van elkaar houden denk ik dat je hem gewoon even moet laten. Soms kan teveel aandringen en teveel willen helpen ook verkeerd werken. Ik heb dat namelijk in een eerdere relatie ook gehad...probeer vooral gewoon lekker jezelf te blijven, ookal is dat heeeeel moeilijk.

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh oh, straks wordt het een tweelingenstorm...hihii....wel gaaf!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hi Elegance!
    Nee niet bij een gyn. Zou ik dat al moeten doen? Vindt het daar nog wat te vroeg voor, zit pas in mijn 2de ronde. Als het nou in mei/juni nog niet gelukt is ga ik via de HA een afspraak regelen, maar eerst maar even op de au naturelle manier, hihi!

Dikke kus!

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Elegance, nog een keertje! Ik had niet echt een mk maar meer een afgebroken zwangerschap tijdens innestelen maar ik ben 10 dagen ongi geweest. 8 van de 10 waren weliswaar bruinverlies, maar duurde echt lang! Verder voel ik dat mijn ei eraan komt ook wat betreft slijmies. Hoop dat je er wat mee kunt..

Dikke kus!

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik was bij de eerste miskraam 2 wkn aan de rooie klats, bij de tweede net 3 dagen serieus en 3 dagen heel licht, zou het met een inleg af hebben gekunnen... derde was na bbz, dat was een gewone van een goeie 5 dagen... dus elke zw en ook mk is verschillend hoor...
    hoeft je geen druk te maken ;)

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Nee.. ei = LH en zwanger is hcg
    wel andersom: posi-ovutest kan wel hcg oppikken..

@ chicken: thanks meis! hihi.. (nu nog doen, maar je hebt me wel weer ff geholpen.. :D)
    en goed te horen dat je niet meer zweeft, je weet het he, we kunnen niet vliegen.. ;)

19. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb geprobeerd om een foto te maken, maar dat lukt niet met mijn camera (die kan niet zo goed scherp van dichtbij fotograferen), maar ik heb een foto van iemand anders gevonden die heeeel erg op mijn test lijkt, maar hoe krijg ik die foto hier??[/img]

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Goedemorgen @llemaal!
    Gezellige boel hier! hopelijk brengt het zonnetje voor iedereen wat meer van wat ie wil (en roze in april natuurlijk!)

Er was al weer veel te lezen, veel vragen en al veel reacties en wat reacties betreft kan ik me vaak bij anderen aansluiten en ben ik (weer 's) te laat met reageren, anders wordt het zo'n herhaling he..
    Genietze allemaal van het mooie weer! En succes voor ieder die met solliciteren, verhuizen, verkopen en geduldig zijn bezig is!

Deel Deze Pagina