NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    nou dames kom later weer lekker me beppen manlief wil zo graag naar buiten een beetje shoppen dus spreek jullie later nog wel

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Joyce,

als jullie nog steeds erg van elkaar houden dan slaan jullie je hier wel door heen. Denk eraan, liefde overwint alles.

Ik heb Bootsy ook even een pbtje gestuurd of ze even voor mij wil pendelen. Een tweeling lijkt mij ook wel heel erg leuk. :D

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

wat kletsen jullie veel! :confused: :)
    ik heb even een vraag!

ik had vanmorgen ovulatiepijn, dus dacht mijn eisprong te hebben,
    gister was mijn ovutest ook super positief!
    net was hij nog steeds positief, maar wel wat lichter.
    betekent dit dan dat ik idd mijn eisprong heb gehad?

liefs rebbel

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Veel plezier!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ah, dit vindt ik zo erg om te lezen! Wat een beroerde situatie! Het is misschien hard, maar ik zou hem vragen of hij wel een kindje wil want dit lijkt nergens op...

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Heb die truukjes wel geweten, maar ben ze weer vergeten. Kan je die andere die je gevonden hebt niet tijdelijk opslaan en dan in je album zetten?

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ik ga even een beetje aan klungen met poetsen, is kijken of ik al ietsie meer energie heb dan de afgelopen dagen.
    Tot later (of straks)

8. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb even gekeken bij fotoalbum zwangerschapstesten en ik heb er een gevonden die bijna hetzelfde als die van mij is.
    Op pagina 3 en dan rechtsonderaan ergens van lovelyjolin1987....
    Ik heb het commentaar wat daaronder stond ook gelezen en dat is wisselend postitief en negatief. Wat vinden jullie?

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Grappig van dat gamen, laat ik mijn vriendje nu ook maar wat vaker doen, en hij mag kiezen wat er op tv komt, dan kan hij stoom afblazen van zijn zware werk, maar dan wel eerst... hihi! En wij wachten niet tot slapengaan maar recht na het eten, dan is ie nog alive and kicking. Meteen na werk is ie ook altijd vol energie.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik had destijds dezelfde test, ook een lichte streep....en een lichte streep is ook een streep. Maar verder is het wel vreemd met de ongesteldheid, maar het zou wel kunnen volgens mij.

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    heb ik al gereageerd op je? Want ik zie je berichtje nergens in mijn inbox staan.... :confused:

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks Bootsy!

Voor iedereen: April van een jongen! Ben benieuwd, hier zou mijn schat heel blij mee zijn! Zou dit betekenen dat ik in mei positief zou testen? Ja toch? Anders was het wel Maart geweest toch?

Dikke kus en Bootsy nogmaals bedankt!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    I know! ... komt ook wel goed... :D...

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Gaaf! ikke ook!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @Dini: Ik moest van de HA ook een tweede test doen een week na ongi want het kon heel goed zijn dat ik alsnog zwanger was volgens hem. Ik zou dus als je dat kunt nog een testje wagen, dan kun je het tenminste afsluiten. Voor hetzelfde geldt is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en kun je het beter z.s.m. weten. Veel succes! Ben wel heel benieuwd naar de foto van je test! Over andermans test: rechtermuisklik, opslaan als op je bureaublad en dan gewoon in je profiel bladeren naar de foto en dan openen en opslaan, helpt dat? xxx

Ik ga nu met mijn zussie positiekleding kopen. Ben benieuwd of ze dingen hebben die cool genoeg zijn om aan te trekken. Het ziet er vaak zo duf uit...
    Dikke kus en geniet van het lekkere weer en aan alle wachtende veel geduld gewenst en de klussers veel succes! Tot vanaaf!
    xxx

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oeh cooool! Hihi! Weet jij dat miss? Want ik test natuurlijk in april, maar dat is dan een maart-beebje toch? Dus dan zou het voor de volgende ronde zijn toch? Spannend! We gaan samen heel hard duimen en miss wordt het voor ons makkelijker de voetjes aan de vloer te houden omdat miss maart toch niet onze maand wordt (maar wel hard doorklussen hahaha!) xxx

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    leuke kleding: mamaliciuos, h&m

18. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja. bij de uitslag van het pendelen geef ik de maand door dat de eisprong/innestelling zal zijn, dus het moment dat je zwanger bent...

noppies heeft ook mooie positiekleding.... ;)

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks joyce! Ja had van mamalicious een heeeel mooi jurkje gezien, zou ik zo wel aan willen, hihi!
    xxx

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oke! Komt helemaal goed dan, jeuh! Maar ik klus deze maand wel alsof er geen morgen komt hoor ;) Gaat helemaal goedkomen met shoppen dus! (ben zo blij dat ik die jealousy achter me heb kunnen laten by the way!) Dikke kus!

Deel Deze Pagina