Gewoon lekker voor deze maand gaan hoor... vind het veel leuker dat je deze maand zwanger bent dan volgende, dan maar een paar pendels fout hihi We moeten april ipv geel (pasen) roze maken
Dan kunnen we de pendel nog goed praten: Mijn ei is pas op 28 maart dus plus 4 dagen innestelen is 2 april, dus wie weet is je pendel juist wel goed, hihi! We wachten het af! xxx En nu echt weg waaaaaaah!
Oh, bedenk me net: Daarna is het weer 26 dagen wachten op ei (vanaf 11 april) dus mijn volgende ei is sowieso pas in mei! MEI-EI! Dus ik MOET juist klussen alsof mijn leven ervanaf hangt, whahahahha! Dikke kus!
Nou... flink klussen dan deze maand al... want dan heb ik voor deze ronde dus gependeld! Heb ik bij jou toch echt het innestellen gependeld!
Nou... flink klussen dan deze maand al... want dan heb ik voor deze ronde dus gependeld! Heb ik bij jou toch echt het innestellen gependeld!
bootsy, zou je voor mij ook nogmaals willen pendelen...je laatste was voor december....en dat is niet uitgekomen helaas.... Ik stuur je ob als dat goed is? Als je niet wil gewoon niet reageren hihi.. Groetjes, Miranda
Ik heb je al een pb-tje terug gestuurd... de pendel werkt altijd zo goed met me mee... behalve als ik zelf in een dip zit dan niet....
hihi nou laten we het hopen mei juni een meisje... thanks bootsy! enneuh das een date he...beide snel zwanger en dan elkaar ontmoeten hihi.
whahahaha.... die had nog geen eens gezien...tja. laten we die maar opbergen voor 9 maanden... en das zeker een date! Gezellig Maar we kunnen ook een keertje eerder afspreken?
he bootsy dat kan...maar laten we eerst maar wat beter leren kennen hihi..ben een beetje een schijterd in ontmoeten..erg he.. Misschien heb je hyves of msn? staat onder mijn berichtjes ....voeg me maar toe als je wilt!
Ik bedenk me net dat als t deze ronde niet raak is en ik dus ongesteld word ik wel gezellig in april kan blijven. Er vanuit gaande dat mijn cyclus nu weer 27 dgn is zou mijn volgende NOD 29 april zijn. Goh, dat zou gezellig zijn .
Ik ken het hoor... ik roep het ook altijd dat ik dat leuk vind, maar als dat eenmaal zover is Ik heb je via hyves toegevoegd, maar niets daar zeggen hoor over zwanger zijn/worden etc
dat zou zeker gezellie zijn, maar we hebben liever met z'n allen (neem ik aan ) dat je zwanger bent deze ronde hoor!
hai ben weer terug man zit alles uit te pakken mag nu niks doen hihih lief he ben ook benieuwd hoor Bootsy als het deze maand ook raak zal zijn. nog effe afwachten nogeen paar daagjes dan weten we het
magk meevangen....*haalt haar netje te voorschijn..blaast er even op...oooh stoffig...kuch kuch...maar hij doet het nog*