NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik ga niet voor 32 uur hetzelfde verdienen als nu voor 36. Als ik bij nieuwe werkgever 36 uur zou gaan werken zou ik t zelfde verdienen als ik nu verdien voor 36 uur, snappie.

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hey meiden ik ga ff boodschappen doen, zal ik koekies, koffie en thee voor vanavond mee nemen?!

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ wakkere beestjes: jeuj! echt lente!

@ mermaid: moeilijk beslissing.. maar succes met nadenken.. 1 tip: als je goed gevoel hebt, gewoon doen! en dan maandag ipv dinsdag bellen! Weten ze iig dat je echt interesse in de baan hebt! en wie weet heb je over een jaar ineens een leuke stapje erbij te pakken!

@ 6de zintuig: er zijn tips binnen ivm de vaatstra zaak nav de uitzending gister! stel je toch eens voor he.....

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    heb er hier nog 1 in aanbieding als het morgen niet lukt! haha.. in het gezellige limburg!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, Limburg......Beetje ver weg....hahaha!

heb al vele bezichtigingen gedaan.......Tot 4x toe een superhuis gevonden, maar steeds voor ons neus weggekaapt....En dan zeggen ze dat het slecht gaat met de huizenmarkt......Makelaar zei ook dat ze het nog nooit zo druk had gehad. Mensen die huren gaan nu ineens kopen omdat het "goedkoop" is....En starters doen nu goede zaken....Maar ja een huis met minstens 3 slaapkamers, vaste trap naar ruime zolder en grote tuin is nie zo gemakkelijk te vinden. Zeker niet in Rotterdam en dichte omgeving............Heb het ook ff helemaal gehad met huizen zoeken.......4x teleurstelling = irritant!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Oke, begrijp het.....

Maar dan nog: 6 extra vrije dagen en een 13e maand. Dus je gaat erop vooruit!

Succes met de beslissing.......Doe wat je hart je ingeeft (ohhhh wat cliche, maar wel waar!)

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Woehoe! een kloddertje rekbaar helder eiwit!
    Hopelijk morgen nog meer! plus.. een opgeklaard vriendje... das belangrijkste...
    En anders hopen dat zijn zwemmertjes van woensdagochtend nog ronddobberen en wachten op een eitje....

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja heb ook nog wat anders lopen, maar dat waren van die rare wijven waar ik een gesprek mee had. Die zochten meer iemand die leuk bij het groepje paste volgens mij :confused:

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik duim voor je........!

Hier nog niks te zien of te merken van eisprong.....(overigens nog geen enkele keer iets van gemerkt op klein beetje slijm na).........

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja eigenlijk ga ik er wel op vooruit idd. Ik ga er van t weekend nog goed over nadenken, maar ik denk (zoals ik er nu tegenaan kijk) dat ik t wel ga doen.

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    En mocht het toch niks zijn kan je altijd nog iets anders zoeken......Maar zeker in deze tijd is het al top als je een baan kunt vinden dus......

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    vriendin van me is hypo adviseur en heeft MEER omzet dan vorig jaar deze tijd... dus het gaat helemaal niet slecht maar omdat iedereen het roept denkt iedereen het endenken de voorzichtige mensen: laat ik maar blijven zitten..

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, net Sultana Fruit&Choc Banaan op.....Heerlijk! Was er huiverig voor, maar is echt lekker!

Ohhhh moet nog steeds booschappen doen, schiet niet echt op! Heb geen zin, vind het poetsen alweer genoeg arbeid voor vandaag.......Vervelend is ook nog dat ik eerst 8 trappen af moet, naar de supermarkt lopen en dan ook weer 8 trappen op....Zie daar altijd zo tegen op! Weet het, ben nog jong enzo, maar dan nog!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ben ik het niet mee eens hoor. Ik werk in het notariaat en daar gaat t super-slecht. Dit heeft vooral te maken met de huizenmarkt. Er komen gewoon geen nieuwe zaken (= koopovereenkomsten) binnen, t is echt bedroevend rustig. Vandaar ook een reorganisatie....

Dat je vriendin meer omzet maakt kan ook komen doordat meer mensen hun hyp oversluiten. Het hoeft natuurlijk niet persé om hyp gaan die worden afgesloten ivm een nieuw aangekochte woning.

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Goedzo! Ik denk dat je daar goede zaken mee doet! Maar om je laatste twijfels over de streep te trekken, is een weekendje wachten nog niet zo gek! ;)

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Al iemand iets van Dini gehoord? Ben benieuwd. Spannend hoor!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    in haar geval ging het om nieuwe hypotheken... maar das misschien regio afhankelijk? of kan dat niet?
    Ze zei wel dat de makelaars het rustiger hadden...
    huizenmarkt is gewoon drama en helaas in venlo altijd al geweest dus..

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    die ging HA bellen en pas maandag weer testen, toch?

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Maandag pas? En doet haar HA geen bloedtest dan?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    geeeen ideee...... :(

Deel Deze Pagina