NOD april 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Maidin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ja misschien is het wel regio afhankelijk idd. Zou natuurlijk best kunnen.

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Denk het wel... knorretje zoekt mijn huis en ik zoek kijkers alleen ligt het te ver uit elkaar...
    nou ja..
    hoop iig dat je na het weekend een beslissing kunt maken waar je 10000% achter staat (of 100, das ook goed;)..)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik denk dat dat wel goed gaat komen. De baan is echt super-leuk.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dag meiden!

Zo weer lekker 15 pagina's erbij gebept sinds gisteravond! En dat nog wel tijdens dat lekkere zonnetje buiten! (Moet ik nodig zeggen, ik zit een uur lang bij te lezen,binnen haha)

Denk dat mn eitje vannacht is geknapt want heb nog niks gevoeld vandaag!
    En dan..ff wachten...ff wachten nog en dan NOD!
    Weet je wat de afkorting eigenlijk betekent?
    ongi: Nou Op Donderen!
    WAHAHAaa
    Heb eigenlijk niet zoveel te melden, behalve dat ik verder hartstikke druk ben want ik ben bezig met een eigen bedrijfj te lanceren, en dat is superspannend en het zuigt al mn energie op!

Zit te bedenken of ik dan ook een pendel zal aanvragen, maar ben echt chicken wat dat betreft!

Mermaid: ik hoop dat je er snel uitkomt! Ik zou zeggen: doen! Je zit toch niet meteen aan een vast contract vast dus als het later niet bevalt kun je altijd verder zoeken. Bovendien is de situatie nu natuurlijk, inkomen..of niet en je bent aan het 'zwanger worden' dus ik zou de kans met beide handen aangrijpen!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor wat betreft de pendel.....gewoon doen joh! Ik heb t uiteindelijk ook gedaan en vind toch wel echt leuk. Heb t maar niet aan mijn wederhelft verteld, die vindt dat allemaal maar raar geneuzel :(

En wat je zegt over mijn nieuwe baan en zwanger worden is ook helemaal waar. Een inkomen hebben is gewoon hartstikke belangrijk. En ik heb nog maar 3 wkn voor mijn contract verloopt. Wel fijn dat ik altijd jullie mening kan vragen

Als ik strax bij mijn nieuwe baan ga beginnen zal ik wel niet meer zoveel hier op zp te vinden zijn :( , ik kan natuurlijk niet als ik net ergens werk een btje op internet gaan zitten rondneuzen ;)

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    hmm.. tja.. daar moeten we wat op verzinnen dan hoor! we kunnen je echt nit missen hoor mermaid...
    ms als compensatie voor salaris dat je mag internetten ;) grapje hoor!

Pendel is leuk heitje, gewoon doen!
    En mijn vriendje gelooft er wel in.. dus zijn huis word straks in mei verkocht! :D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik vind t eigenlijk wel een goeie, hahaha :)

Enne....een pendel is idd leuk. Stel je voor hé, dan zou ik volgende maand zwanger zijn, van een meisje! Een naam weet ik iig al :oops:

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Haha, niks mis mee.....

Weet ook al een naam voor een meisje en ook een voor een jongen.....

Zijn vorig jaar op vakantie geweest naar Ierland en kwamen daar zulke mooie namen tegen.......Dus toen we 2 mensen ontmoette met bepaalde namen (ja, hou het spannend) wisten we het allebei meteen: zo gaan onze kinderen later heten. Nu maar hopen dat we zowel een jongen als meisje mogen krijgen, anders moeten we nog ff op zoek naar andere namen. Het grappige is dat je die namen ook nergens tegenkomt. Heb het meisjesnaam pas 1x in een namenboek gezien en de jongensnaam nog nergens. Hou het geheim......ben nu nog orgineel.....Alleen het lastige is dat je de namen heel anders schrijft dan dat je ze uitspreekt, zal best lastig worden voor familie, vrienden en later op school: zegt de juf: uhhhhhhh, tja dinges.......haha

En jij....ook een naam met bepaalde betekenis voor jou?

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    ik ga weekend houden! doeg!
    tot maandag!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

De naam die ik in mijn hoofd heb heeft niet echt een bepaalde betekenis. Ik heb m uit een boek waarvan de hoofdpersoon deze naam heeft. Echt een heel mooi boek en de hoofdpersoon is ook echt een mooi, sterk persoon. Dus vandaar. Mijn man vindt t gelukkig ook een mooie naam.

Lieve meisjes, ik ga aftaaien. Ik ga lekker weekend vieren en morgen echt een nieuwe adapter scoren voor mijn laptopje.

xxx

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goed weekend!

Laten we van dit prachtige weer genieten!

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Fijn zonnige weekend voor iedereen die er aan toe is!
    Wat grappig knorretje dat je zo aan / op twee namen bent gekomen! leuk originele namen, daar zou ik ook voor gaan.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    hoi ik ben er :oops:

ik heb gevist vandaag :) met manneke

en ik heb een HELE GROTE GEVANGEN wel 46 cm :D ben alleen op de loop gegaan. Eng beest

EN NIET LACHEN ! :)

14. Gerda72

Gerda72 Actief lid

Jul 4, 2006
    113
    0
    0
    Hey wat goed tante Mars, ik denk dat ik ook hard zou wegrennen :D

Jeetje meiden wat beppen jullie veel, zoveel dat ik jullie niet eens leer kennen :oops:

Maar ik probeer er gewoon tussen te komen ;)

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Haha, die dingen moeten altijd mij hebben, ik vis altijd op witvisjes van die kleine leuke beestjes die ik met angst toch wel van de haak af durf te halen.. En na 5x een klein visje ineens dobbertje weg ik die hengel omhoog dikke vette vis er aan whahahha ikke op de loop mt me hengel en de vis er achter aan :) whaha ..

Vorig jaar had ik het ook 3 in 1 kwartier niet te geloven gewoon ik wil juist GEEN grote vis en krijg ze wel en degene die WEL een grote vis willen krijgen hem niet whaha ..

Maar goed, Gewoon plaatsen je leert vanzelf de dames hier wel kenne :D ..

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik lach je niet uit, ik lach je toe!

Heelijk zo'n middagje vissen....Dat moet toch helemaal top zijn geweest. Lekker in het zonnetje met je vent....Ultiem geluk.....Ik heb vandaag het huis gesopt en binnen gezeten....Mmmm, had wel willen ruilen met je!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Andere keer ruilen we wel :) , ik heb vandaag nog niks in huis gedaan :oops: meestal niet op vrijdag dat is me rust dag haha.
    Morgen gaan we voor het eerst weer naar de caravan toen :D schoonmaken boenen heerlijk :D

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heerlijk.....En je vent was ook vrij?

Relax.....Ik heb iedere vrijdag vrij en dan poets ik altijd in huis zodat mijn lief en ik het weekend ook echt hebben om leuke dingen te doen....

Heb er soms wel de balen van, vind poetsen zo'n stom werk, maar als ik eenmaal bezig ben is het ook zo gedaan....Maar leuk is anders.....

19. Gerda72

Gerda72 Actief lid

Jul 4, 2006
    113
    0
    0
    Dat vind ik nou ook, en het blijft maar terugkomen en dat is zo vreselijk balen

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Me manneke zit al vanaf oktober thuis, een verschoven rugwerfel. Loopt vanaf die tijd al bij de fysio en er komt eindelijk verbetering in :D . In februarie hebben zijn werkgever me mannetje en ik met ze allen besloten om het contract stop te zetten. Omdat hun gewoon dingen flikten die voor ons niet door de beugel konden ( loon inhouden enz. ) Tevens vond hij zijn draai in de ze ploeg niet en is het op het Eiland (Ameland) 1 pot nat. Hij kon dus ook daar zijn draai niet vinden. zijn werkgever heeft besloten om tot en met juni zijn loon en vakantie geld e.d. wel gewoon over te maken. Zodat we hettoch konden redden want in deze tijd is het niet makkelijk om een baan te vinden. Gelukkig is het zo dat ze kapiteinen voor de binnenvaart te kort komen en had ie binnen een week weer een baan. Maar het schip waar hij op moet is zo dusdanig uitgeleefd dat deze eerst 3 weken in dok moet om op geknapt te worden.

Zo lekker verhaaltje ook weer.

Owjaa ik maak ook elke dag schoon maar met een vent die van alles een bende maakt is dit niet echt makkelijk :)

Share This Page