Jeetje, vervelend zeg voor je vent..... Maar hij gaat dus wel binnenkort weer aan het werk..... Is hij wel veel weg......of ga je mee op het schip? Hij werkt voor een rederij neem ik aan, of heeft ie zijn eigen schip? Mijn oom vaart ook, zijn vrouw gaat altijd mee.....Pffff, lijkt me enorm saari. Maar ze is niet anders gewend, doen dit al 30 jaar........hebben daarvoor wel besloten geen kinderen te willen.....ze vonden het maar niks dat zo'n kind dan naar een internaar moest....Pfff, lijkt me lastig hoor zo'n besluit......
Hij gaat wel voor een bedrijf werken maar van dat bedrijf krijgt ie zeg maar ze eigen schip, samen met een kraandraaier zal die daarop gaan varen, Hij is van maandag tot donderdag weg. Gelukkig zit ie in de noordelijke provincies zodat ie al ik op me vruchtbaarst ben naar huis kan rijden , ik zit nog op school en zie het ook helemaal niet zitten om op een schip te leven. Bah dan heb je gewoon geen vaste grond onder je voeten en dat is niks voor mij
Lijkt mij idd ook niks.....Ben weleens mee geweest met ze, maar dan werd ik na 2 dagen echt gek....Je zit zo "opgesloten".......... Maar fijn, dat je vent wel de mogelijkheid heeft om naar huis te komen als het op klussen aankomt......En maandag t/m donderdag weg....Wel irritant, maar te overzien.
Mwuah valt mee bij die andere job was die soms drie weken weg omdat ie een fout of dubbel dienst had :S . Domme bimbo's daar. Heb me manneke in het weekend drie dagen bij me heerlijk. Door de weeks kan ik me dan lekker uitleven in huis zonder gezeik over dat ik last heb van smetvrees
meiden wat kletsen jullie veel! hihi, ik kan dat echt niet bijhouden hoor! iemand toevallig nog een antwoord over mijn vraag van de ovu testen? liefs rebbel
@tante mars; volgende keer van hengel wisselen misschien? hihihi lkkr joh heerlijk rustig aant water met zonnetje erbij 8) Fijn dat je mannetje nu meer ritme heeft in zijn werk! en wat heet smetvrees? ik zou eerder angst voor bacteriën zeggen Ik ben in afwachting van de deurbel, was zo moe dat ik koken niet zag zitten er is een heerlijk shoarma'tje onder weg eetsmakelijk allemaal
Das waar.....haha! En aangezien je nog op school zit kan je dan ook ongestoord je werk voor school maken.....Voordeel = dat je samen daarna 3 dagen weekend heb.....Heerlijk zeg.....
euh vraag van ovutesten? wat wilde je weten? @vage streep op test; euhh misschien wil je het niet horen maar ik heb de vorige keer met de kruidvat huismerk ook zo een minuscuul penstreepje gezien en ik was toch echt niet zwanger. maar het kan goed zijn dat jij wel zwanger bent, dan zou hij maandag een dikker streepje moeten geven. en idd zijn er meiden die nog een soort van ongesteldheid hebben ook al zijn ze zwanger. succes iig.
Ohhhh heerlijk....... Ik ben met het eten bezig....Vis zit in de oven, aardappels worden gebakken, sla is klaar...... Effe gezond doen.....Alhoewel, de paaseitjes staan voor mijn neus....Jammie! Eet smakelijk alvast!
joehoe moet nog helemaal bijlezen! kan dus nog niet reageren.. maar wat ik wel kan verklappen is dat ik sinds de kerst geen alcohol meer heb gehad.. en dat dat vanavond toch echt nog een keer gaat gebeuren! (geloof me na 1,5 glas zie ik dubbel0 tot zo!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 84 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Zo even de audi dichter bij huis zetten voordat anderen er mee vandoor gaan 8)
Voor degene die mij een berichtje hebben gestuurd of nog willen sturen over het pendelen... ik pendel alleen doordeweeks, dus als mijn vriend op het werk is Dus maandagochtend worden ze weer beantwoord...
@knorretje klinkt niet alleen gezond maar ook lekker!!! ik heb net ook paaseitjes gehaald, de zak zit nog dicht.. @elegance geniet ervan! enne als je nou driedubbelziet, meestal is het middelste echt
Uhuh Geniet ervan , ik heb met kerst ook de laatste gehad (niet wetend dat ik zwanger was . Whaha krijg jij ook altijd lach buien als je aangeschoten/dronken bent
Als je een piek heb dus twee hele duidelijke lijnen de testlijn zelfs nog donkerder dan de controle lijn. Dan heb je binnen 24-48 uur (of36) je eisprong.