Hallo ik meld me hier ook aan , mijn NOD is 5 April geworden .. Ik was 6 dagen over tijd,vandaag toch mn regels gekregen ! Iedereen succes met het zwanger worden ... liefs Mathilde.
Lopen we gelijk , en in het zelfde schuitje .. ook over tijd geweest 6 dagen en vandaag toch mn regels gekregen ! haha leuk jou weer hier te zien
hallo meiden kom me hier weer lekker melden heb men ongie vandaag na 4 dagen overtijd dus op naar de 5de ronde hoop dat het deze maand wel raak is. wie kan mij op 3 april zetten want dan zou ik men volgende ongi moeten krijgen hoop het natuurlijk niet
Hi Babylove, balen voor je meid! @iedereen: Heb dit net ook gepost op de maartpagina. Miss hebben we er iets aan: Maansteen: Voor kinderwensers! Werking Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping. -ondersteunt de vrouwelijkheid -bevordert intuitie en fjngevoeligheid -brengt evenwicht -beschermend neem angsten weg -! maakt ontvankelijk voor nieuw leven (zwangerschap) -! brengt evenwicht in hormooncyclus (ook overgang) -! sterke werking op vrouwelijke organen, harmoniseert de eierstokken en baarmoeder. -stelt je open voor nieuwe ingevingen en impulsen Agaat: voor zwangeren! Werking Agaat is een aardende, stabiliserende en beschermende steen. De steen bevordert innerlijke rust en een kalme en nuchtere houding. Het stimuleert spirituele en geestelijke groei door aan te zetten tot zelfreflectie en spoort aan even afstand te nemen en alles wat objectiever te bekijken. Het bevordert rationeel en logisch denken, concentratie, het analytisch vermogen en helpt daarom om praktische oplossingen te vinden voor problemen. Agaat beschermt het aura, geeft een veilig gevoel en brengt balans in lichaam, ziel en geest. !Fysiek is agaat een goede steen om tijdens de zwangerschap te dragen (voor zowel moeder als kind) omdat het beschermend werkt, groei stimuleert en een gunstige werking op de baarmoeder heeft. Het heeft een positieve invloed op maag, blaas (bij bijvoorbeeld een blaasontsteking), darmen, huid, ogen, bloedvaten en stimuleert de stofwisseling.
i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984& Mutsseflutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 11 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
OEPS Iets fout gegaan ... domme ikke ... kan iemand het ff goed doen? Ik moet op 5 April .... GEZELLIG Bij Tante Mars en 1984 !
NOD lijst april 2009 i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 11 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Wil iemand mij een zetje geven en in de auto zetten? Sta deze keer met één been in de auto en nog één been in het huis. Kan 31 maart of 1 april m'n NOD hebben...hihihi
1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 16 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Welkom allemaal! jeetje de 'club' groeit idd wel snel! Mijn banner gaat overigens uit van mijn langste cyclus.. voor mijn ovu reken ik vanaf mijn korste cyclus. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer te vroeg mag testen, dus test ik op NOD van de langste cyclus.. Afgelopen maand had ik een positieve digitale test, helaas was ik helemaal gelukkig terwijl ik toch niet zwanger bleek te zijn. dus voor mij wordt het komende maand gewoon heeel veel engelengeduld opbrengen. XxX
Ow wat balen van die test. Had ik een dikke week terug ook, posi (licht) en ongesteld geworden, afgebroken zwangerschap of VMK. Dat krijg je als je een week te vroeg test, als het dan niet doorzet is het extra balen, dus ik ook geen minuut eerder dan NOD!
NODLIJST APRIL 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 17 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! 1 april! Hopen dat m'n lijf me niet voor de gek gaat houden
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 11 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ MutsseFlutss: Je bent ze vergeten tussen [ img] haakjes te zetten. @ mensen: vergeet niet de roze letters boven de lijst @ plien... watte dat hadden we niet afgesproken.. Ben weer weg...
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 3: Nicole1982 & aloeetje 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 17 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka 2: Esther1983 & mermaid 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars & Lauw & 1984 & MutsseFlutss 6: Miss Moneypenny 7: Lotte1987 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 19 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Helaas vanmorgen de naast mijn bed, dus ik kom me gezellig bij jullie aansluiten.
Hee meiden, ook ik kom me melden! Gisteren na een nega test toch ongi geworden... Ik zie dat er wat meiden tussen zitten met de vraag of ze op de lijst mogen maar er nog niet op staan. Zal ff teruglezen en dan iedereen gelijk erbij zetten! Iedereen veel succes met klussen, wachten en dan...hopelijk zwanger!