ik wordt wel nieuwschierig van al die pendel verhalen, weet eigenlijk niet eens precies hoe het in zijn werk gaat...
ik geloof dat er in het forum ook uitgelegd staat hoe het werkt. volgens mij is het iets van een draad met een steen of wat dan ook waar mee gependelt wordt. En daaraan kunnen sommige mensen zien bijvoorbeeld wanneer iemand zwanger zou kunnen worden. Ik leg het misschien wat krom uit. Heb er eigenlijks ook nog geen ervaring mee.
wat ik weet, is dat het luisteren is naar je interne onbewuste stem. Het gaat met een touwtje met een verzwaard object eraan, wat word vastgehouden en ronddraait. Mensen gebruiken daarvoor over het algemeen echte pendels voor. Door het onderbewuste word er dan antwoord gegeven op de vraag die gesteld word door te draaien naar een antwoord wat op een tafel oid is geschreven/ wat op een papier is geschreven. Kenners: heb ik het een beetje goed zo?
Vandaag met schoonzus wezen shoppen. Echt mega veel gekocht. *Laarzen *zomer schoentjes * 2 broeken *1 rokje *6 shirtjes van de H&M *lingerie setje HOEZO FINANCIELE CRISIS? Hahahaha Hoeist hier?
ok, en als je dat kunt kun je dat dus ook voor anderen doen die je eigenlijk niet echt kent? stoer! Hey breezer! dat klinkt goed! heerlijk om zo al in de stemming te komen voor het voorjaar! en ook nog even lekker op het terras gezeten?
Ja het is wel leuk Owww maar het is goedkoper dan hem laten maken, de motor zal vervangen moeten worden en dat word 1500 euro, en voor een auto die dat niet waard is is het zonde om dat geld er allemaal in te steken kunnen ze beter iets bijleggen en een mooie andere auto kopen..
@ Maaikyb Het zonnetje was heerlijk vandaag Ja, lekker gelunched op een terrasje in Nijmegen. Kei veel kleren gekocht maar of ik het nog pas in de zomer? Anders is het gewoon voor volgend jaar achter de kinderwagen... Hahahahaha.
Hier ben ik het helemaal mee eens, behalve dan nummer 3 (hebben nog geen kids) maar daar zou ik deze dan voor in de plaats zetten: droge en natte was door elkaar heen in de wasmand gooien (heb er met opzet altijd 2 staan......)
Hopelijk pas je straks alleen de wijde dingen maar meer ! en de schoenen zouden ook nog moeten gaan, maar hopelijk zit voor de rest je buik in de weg
hihihihihihi mijn mannetje stopte net een dvd in mijn latop en suprise wat erop stond! een film over zwangerschap, die zit ik nu even te kijken... blijft zo wonderlijk allemaal!
Heel wonderlijk, wat leuk dat je ventje dat doet (L) mijn ventje ging op bed, dacht ja dat doen we dus niet he meneertje, ben er meteen achter aan gestapt
Jaaaaah! Hahaha, vanaaf weer geklust, 4de keer op rij, als je ervoor wilt gaan dan maar elke dag, al zitten er maar 10 goeie zaadjes bij! We gaan door tot 1 april, hoppa! Vriendje helemaal blij met jongetje! En nu duimen en klussen! Dikke kus!
@Breezer: Balen van je auto! Veel succes! @Mermaid: Ik zou de baan aanpakken hoor, klinkt erg goed en idd het is echt zwaar kl*te om nu werk te vinden! @tip ovutesten: op testjezelf.nu vindt je goedkope ovutesten en die deden hun werk goed afgelopen ronde, heb er even een bevrucht eitje aan overgehouden maar zette helaas niet door, prima testen en zo'n 1,40 per stuk wordt thuis bezorgd discreet. @mannen irritatie top 3: 1. wc niet goed doorspoelen/gewoon helemaal vergeten. 2. na dragen sokken in schoenen stoppen, vervolgens ligt er boven een bergje gebruikte sokken naast schoenen. 3. net doen of hij luistert, yeah right! De mijne doet zijn zakken leeghalen en broek binnenstebuiten in de wasmand. Ik ga ook gauw mijn mandje opzoeken, djeez zo laat alweer! Morgen heb ik een body en mind checkup, heb de hele week mijn eten en drinken moeten noteren en heel veel vragen moeten beantwoorden van stoelgang tot menstruatie en dan gaan ze testen doen bij mij met magneten en accupressuur etc.. Ze laten een heel team van bocam-leerlingen op mij los (tai chi studenten van mijn schoonvader) Moet ik in mijn onderbroekie en bhaatje voor de klas whaaaaah! Maar ben wel heel benieuwd! Ik laat de uitslag wel weten, krijg die waarschijnlijk pas over 4 weken maar mijn schoonpapa zou alvast wat met me bespreken ivm mijn kinderwens zodat ik het nog even snel kan aanpassen! Dan krijg ik allerlei info over mijn organen en wat ik moet aanpassen aan mijn eetgedrag en oefeningen die ik moet doen. Ik ben nogal een stressgevalletje en gevoelig voor alles dus denk dat dit mij erg gaat helpen. Dikke kus en slaap lekker!