Ze gingen een grand pri karten, uit eten en de kroeg in. Kreeg vanmorgen om half 7 een smsje met weltrusten. Zit mijn mijn schoonmoeder op msn je zegt dat hij nog slaapt. Dus dat word een latertje Ah nou zitten mijn steektjes weer rechts snap er niks meer van. Gister links en nu weer rechts, in feb was het rechts. Zou het nu toch links moeten zijn
Welkom Mariebel, ja mooie audi, paaseieren, gaat gewoon heeeeel veel geluk en hcg brengen aj half zeven naar bed, ja dan zal ie no wel even slapen..klinkt leuk! en jij had geen vrijgezelenfeest van de dames? hmm vreemd van die steekjes, ik heb er geen ervaring mee (heb nog nooit iets gevoelt van m'n ei)
Goedemorgen meiden ben pas om 5.30 in slaap gevallen zat maar te draaien in men bed pijn is iets verzacht maar voel hem nog steeds heel erg hoe ist hier hier schijnt de zon ook heerlijk mannetje ligt nog te pitten die had nachtdienst dus die wordt waarschijnlijk rond en uur of 15.00 uur wakker zit nu lekker in men bed met een kopje thee en lekker te beppen met jullie wat ik nu voel is nog steeds die zere tepels en ook nog regelmatig wat pijn in men onderbuik hoop dat het goed tekens zijn zal het nog moeten afwachten.
welkom Nadeke Ik zag je al staan op nod maart met de melding dat je ongi er aan kwam. hopelijk brengt deze ronde je nu meer geluk.
Nee ik voelde normaal gesproken ook niks, dit is ronde twee en wil iets meer naar mijn lichaam en afscheiding gaan luisteren. Nee het was zijn vriend heb niet zoveel met die vriendin.
susan had ik ook deze maand eerst steken rechts dan weer links begreep het gewoon niet als het wel of niet men eisprong zou kunnen zijn heb toch maar gewoon door geklust het zijn wel vervelende steken nu heb ik ook een soort van steken ook als ik hoest dan trekt het ook heel erg van onderen
Goedemiddag allemaal! Hoe is het hier? Er is weer enorm veel gekletst zeg...heb helaas geen tijd om alles bij te lezen. Ben nu ook aan het werk, wel lekker thuis, maar toch.. Had vandaag weer rozige afscheiding....beetje emo ook...en vooral heeeeeeeeeel ongeduldig.. Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Dat schijnt toch meestal een goed teken te zijn. Je hoeveelste ronde is dit voor jou? Sorry zie het al ronde 7 Had je nooit eerder steken dan?
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87@baboe 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026& Susan27 & zwitsal & Anne19791980 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje @ alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: wgev 23: Einneh 24:Ikkuh26 25: JvS 26: Mcellie 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 88 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Goeiemidddag meiden! @alle nieuwe meiden: welkom in de Audi, die ons hopelijk allemaal naar december mag rijden! Leuk, ik zie dat het voor een aantal dames alweer langzaam aan spannend gaat worden !. @babylove: Die steken klinken als je ei hoor. Dus gewoon even doorklussen en hopelijk snel op de wachtbank. @all: heb mezelf maar even op cyclus van slag gezet, want het lijkt helemaal nergens meer op hier . Ga steeds meer denken dat ik misschien deze cyclus geen ei meer ga krijgen, mn lichaam maar rommelt wat aan
Ik zal je er even bijzetten hierboven . Jammer dat het niet gelukt is in maart , maar veel succes in de Audi!
Hey Dames **Stoomstrijkijzer...Super kopen! Groot reservoir en veel bar anders moet je lang wachten voordat het water in het reservoir warm/heet is. ** Het zonnetje is er hier nog niet echt door. **Vanavond avonddienst dus doe het nu effe rustig aan zodat ik niet te moe ben om te werken.. ** Net goed gesprek gehad met mijn mannetje (Hij wil iedere keer romanties en lang en dat ik ook klaar..., nu maar afgesproken dat het ook gewoon een vluggertje mag worden!) Anders ben ik echt kapot..en het kost ontzettend veel tijd.. We zijn momenteel goed bezig met het klussen maar als het goed is komt mijn ei er ook aan.! XXXX Breezer
@Breezer: fijn dat je zo'n goed gesprek had met je man. Wij hadden een paar maanden geleden precies hetzelfde. Ik had af en toe echt zoiets van doe mij maar gewoon even een vluggertje (je kunt niet elke avond uitgebreid met kaarslicht aan de gang...), maar mn mannetje had het idee dat het altijd romantisch enzo moest zijn. Het kan gewoon niet altijd superromantisch zijn als je zo vaak klust . Soms wil een mens ook es gewoon op tijd gaan slapen
21 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 31 Maart 2009 Een beetje vruchtbaar 1 April 2009 Vruchtbaar 2 April 2009 Erg vruchtbaar 3 April 2009 Eisprong 8 April 2009 Innesteldag 17 April 2009 Vanaf hier kun je testen 25 December 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Zo ziet het plaatje er voor de komende maand uit met de pendels, moet het dan goed koemn zou je zo zeggen. ach zou leuk zijn als het weer in 1 keer raak is maar daar moeten we maar niet van uit gaan
@Breezer, fijn dat je met je mannetje erover hebt kunnen praten! en idd lekker rustig aan doen vandaag als je de avond dienst in moet! @ricmar zou heerlijk zijn als alles volgens planning en voorspelling verloopt! ga voor je duimen! Ik ga zo een filmpje kijken (tv is ook niet echt wat aan) bride wars, eerst lekker broodje knakworst en drinken klaar zetten, filmpje erin verstand op nul en lkkr genieten