NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die van mij is net thuis, en die is anti poetser dus ja hij pech moet toevallig de tv nog poetsen en hij lig voor F1 :) , ooohww shit dan geef ik hem maar een kans e ndan gaa ik boven ff zuigen en stoffen.. hahahaha. maar dan moet ik jullie weer verlaten :O

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    We zijn inderdaad bezig voor ons eerste kindje.
    Helaas zijn we afhankelijk van een donor , en die zijn schaars zoals de laatste tijd al via de media was te vernemen.

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ooh heerlijk joyce, lkkr aan de vakantie denken! heerlijke afleiding en super gaaf vooruitzicht!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Ricmar, kiezen jullie voor een bekende of onbekende donor?

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Wij kiezen zelf onze donor uit, willen niet via een kilniek omdat het te belastend is voor het mannetje (hij kan geen lange auto ritten maken)
    we hebben nu een donor gevonden die goed gelijkend is en ook veilig.
    We vinden dat het kindje het recht heeft te weten waar zijn roots liggen mocht daar behoefte aan zijn..

mocht het zo zelf niet lukken is deze donor bereid mee te gaan naar een kliniek, maar we hopen dat niet nodig te hebben.

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    daar hebben jullie helemaal gelijk in.
    Doen jullie de insemenatie (schrijf ik dat goed) zelf ?
    Sorry voor de mischien wel domme vragen :oops:
    ben ook totaal niet nieuwschierig

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Jee dat is wel heel heftig om daarvan afhankelijk te zijn, donor worden kan inprincipe iedereen dat? ben er niet zo in thuis, als je er niet op in wil gaan ook zeggen hoor ;)
    Ben iniedergeval wel super blij dat jullie nu een donor hebben! ga heeeeel hard voor je duimen dat alles goed gaat verlopen!

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik zat net te denken, misschien nouja niet misschien ik ga het gewoon doen,
    ik ga voortaan elke avond een kaarsje branden voor alle meiden hier hopende dat
    dat bergen hcg (en geduld) gaat rond brengen! en natuurlijk ook plezier hier op het forum :)

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat wilde ik ook vragen, vroeg het me ook af.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    De inseminatie doet mij hubby zelf (kan hij toch nog zelf wat doen) en zo voelt het goed.
    en hij kan het wel wel was in januari in 1 keer zwanger!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    In principe kan elke gezonde man met goede zwemmers donor worden,
    Helaas vinden veel mannen het eng en zijn ze bang dat er na 16 jaar ineens een horde tieners bij de deur staat.
    Tja zo werkt dat dus niet , maar dat is waarschijnlijk de angst voor het onbekende.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    En vragen staat vrij hoor dames..
    ik ben er open in.
    en dingen die ik niet wil beantwoorden geef ik dan wel aan.

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    jammer dat er ook nog enigszins een taboe rondom heen lijkt te zitten he, bloedgeven is heel normaal, maar zaadjes hoor je eigenlijk nooit iets over.
    Ik doe elke keer kleine poetsdingetjes omdat ik gewoon de puf niet heb op het moment om lang bezig te zijn, slaap tussendoor zelfs even..Maar heb net de wc in de sop gezet en dan maak ik het zometeen af..

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ricmar Wat fijn dat je mannetje dat helemaal zelf kan doen, hij kan in ieder geval wel raak schieten ;) , in een keer raak :D. Laten we duimen en hopen dat dat deze keer ook zo zal zijn :D .

@ MaaikyB Pff wat rot dat je niet te veel in 1 keer kan doen zeg :( Ik heb het bijhok de slaapkamer en de voorkamer klaar de hal en de keuken/achterkamer moet ik nog ff uitsoppen maar dat doe ik na het eten wel, Nu ff rust hoor buikpijn ( EITJE ? ) bah strax maar ff was opvouwen :D

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Tante Mars is weer goed bezig dus.
    Hier helemaal niks gedaan vandaag.
    Super internet verslaafd vandaag. Maar goed dan mijn vriend niet ieder weekend weg is dan zat ik alleen maar achter de pc.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal!

@berenbotje: owww over 10 dagen april? Dat klinkt goed!

@ricmar: spannend hoor allemaal! Hoop dat het je mannetje deze keer weer zo goed lukt en dat het kleine frutseltje zich goed vast houdt dan!

@iedereen: lekker weer he!? Hopelijk brengt april ons allemaal een beebje en bevallen we allemaal in december van een gezonde zoon/dochter!

*ego bericht*

om 16:00 was ovutest nog steeds niet donker...verdorie...hoop wel dat ie vanavond donkerder wordt en anders morgen, maar nou mag mn eitje wel eens gaan knallen hoor!

*einde ego bericht*

17. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    maar die donor is dat dan een bekende van jullie?
    lijkt me wel spannend om dan die zaadjes in te brengen en dan te wachten. pffff.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Nee de donor is geen bekende van ons maar zal natuurlijk nu wel een bekende worden, immers er is nu al een mail uitwisseling en er is contact.
    Hij zal verder op afstand blijven.
    Dat is ook wat we willen en wat de donor ook wil.
    Met een bekende loop je meer risico dat iemand zich met jou zaken gaat bemoeien.

Had nog wel een bekende als laatste optie achter de hand, maar ja liever dus niet

warig verhaal maasr volgen jullie me nog?

Helemaal anonieme donoren mogen niet meer in nederland!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ lotte1987 het was hier helemaal niet zo lekker vandaag wel jammer hoor, vond het wel heerlijk afgelopen dagen

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ ricmar: ! super hoor dat jullie een nieuwe donor hebben gevonden! de vorige was toch weg nu? Hopelijk dat de donor er snel voor zorgt dat jullie je eigen kindje in je armen kunnen sluiten!
    En snap wel wat je bedoelt hoor.. Denk dat NL wil dat de kids weten waar ze vandaan komen maar je wil het kind met 2-en opvoeden en niet met iemand die zich er oook nog mee bemoeit!

@susan: heb je zelf niks leuks gedaan dan? weekendje niks is ook wel eens lekker! e mijn zit net te gamen en ik ga zo frietjes halen ! :D

Ongimeiden: he bah verdorri!

@ mannen: hahahahaha.. ik mag de mijne niet meer daar aanraken :p.. hahaha.. :oops:..

Deel Deze Pagina