NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi meidels,

BB & Cyntje (((hugg))) iedereen die ook een knuffie kan gebruiken (((hugg)))

Hier gaat het wel hoewel ik vandaag weer eens hoofdpijn had en nu ineens pijn krijg in m'n eierstokken:( Ik hoop van een ongi die eraan zit te komen.

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik kom me ook hier melden!

Laten we hopen op een mooie ROZE maand!

Liefs esther

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik kom me hier ook melden, Nod nog niet bekend.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

ja het gaat wel weer
    na een paar grote tegenslagen deze week dan..
    gelukkig.. gaat het nu wel weer
    en heb ik mijn woede geuit in de sportschool..

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Goeiemiddag meiden !

Even een vraagje : Gisteren is mijn ongi toch gekomen, maar moet zeggen dit is wel echt minimaal.. (cyclusdag 37), verder ook geen buikkrampen gehad of iets dergelijks. Hebben meerdere meiden dit gehad, dat de 1e echte menstruatie na het stoppen van de pil echt maar minimaal was? :)

6. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet weten Vlindertje. Ik gebruikte de pil al jaren niet meer voordat we gingen proberen zwanger te worden. Maar ik denk dat het wel kan door de hormonen. De eerste menstruaties na mijn zwangerschap had ik ook totaal geen menstruatiepijnen. En ik heb ook een keer gehad dat ik een minimale menstruatie had zonder pijnen en na een week ineens bedacht laat ik eens een test doen en deze was positief maar 2 weken later kreeg ik toen toch een miskraam.

Gr Miri

7. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook altijd ovulatietesten, vind het alleen een nadeel dat op het moment dat ik een positieve test heb ik ook meestal binnen een paar uur al mijn ovulatie voel. Dus is het toch nog lastig om de timing goed te krijgen. Zoals jullie horen is hier de ontspanning ook ver te zoeken. Had me nog zo voorgenomen om deze keer relax te blijven. Om te denken ik heb al een kindje daar moet ik blij mee zijn. Dat ben ik uiteraard ook En als een tweede niet lukt zal ik daar ook vrede mee hebben. Maar zolang ik het nog niet afgesloten heb blijf ik er toch mee bezig. Al ben ik nu wel iets rustiger dan voor de eerste toen was ik erg bang dat het nooit zou lukken.
    Tempen zie ik niet zitten met mijn onregelmatige werk en vele nachtdiensten, is dan toch niet betrouwbaar.

Ga maar weer even wat anders doen. De kleine ligt te slapen en hier is ook niemand. Kom later of anders vanavond nog wel even kijken.

8. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of de banner gelukt is

9. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet alleen niet hoe ik hem nu naar links moet krijgen.

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    opnieuw de link plakken in je onderschrift
    en deze weg halen

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey damens, hoe is het met jullie?

hier eventjes stil... even onze handen vol aan ons meisie, hangt op t moment enorm aan me spugen snot roggelen
    vanacht maar 1,5 uur geslapen en vandaag de 3de prikjes gehad
    zo zielig, daarna een heel eind gaan wandelen lekker in t zonnetje

mn temp... weer geen ei in velden of wegen te bekennen dus ben heel benieuwd naar de bloeduitslagen de 29ste

mn nichtje is sinds gister weer thuis! echt super! operatie is heel goed gegaan ze heeft 1 keer beetje een terug val gehad maar doet t helemaal toppie nu!
    alleen helaas kunnen we niet op bezoek zolang ons meisie niet in orde is vanwege bacterien.

allemaal een dikke knuff, ben jullie niet vergeten hoor!

12. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een beetje een digibeet maar ik zie niet meer ruimte in het hokje waar ik hem nu geplaatst heb (als handtekening).

We lopen bijna gelijk met onze cyclus, had jij nu afgelopen ronde een vmk gehad? Hoe ver was je?

13. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukt met de banner, ik word er nog eens handig mee.

14. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Goedemorgen Dames :)
    Gaat alles goe bij iedereen....
    Ik ben de afgelopen dagen flink aan de klus geweest, maar of ik nu mijn ei heb/gehad ik heb geen idee.... mijn temp is wel gestegen maar na mijn idee veeeel te vroeg!
    Al op dag 11 van mijn ciclus.... strange... omdat ik normaal een ciclus van 31 dagen heb... afgelopen maand 28 en dan nu 25???
    W e zullen zien ;)
    liefs!

ps welkom esther

15. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hee Love Peet en alle andere dames!

Hoe is het met je?
    Ik hoop dat het wat beter met je gaat :)
    Dikke knuffel voor jou.

Ik wil dat iedereen deze maand op rose gaat :D

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi!

wat is het stilletjes hier

maandag weer bloedprikken voor de gyn
    er is geen ei te vinden volgens temp
    temp is ook totaal niet gestegen

17. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi!

Wat een verhalen lees ik op het forum zeg. Ik neem vandaag voor het eerst weer een kijkje hier. Wij zijn nu bezig met onze vierde ronde en heb mijn ei achter de rug. Getest met ovulatietest, daarna tempverhoging. We zullen zien en afwachten.
    We zijn al trotste papa en mama van dochter Elin, zij is van 4 juli 2007. Hopelijk is het deze maand raak!

Voel veel steken in mijn onderbuik links en rechts. Dat ken ik niet zo.

Ronde 1 21 dagen
    ronde 2 27 dagen
    ronde 3 24 dagen
    ronde 4 zijn we mee bezig, ei gehad eergisteren denken we..sinds gisterochtend vehoogde temp.

Succes allemaal,

18. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey ladies,

misschien een hele dome vraag hoor. maar als je ongi bent heb je dan een eisprong gehad? of als je temp omhoog is gegaan heb je dan een eisprong gehad?

19. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een menstruatie hoeft volgens mij niet altijd te betekenen dat je ook een eisprong hebt gehad. Toen ik voor het eerst bij de gyn kwam zei hij dat. Hij ging toch mbv bloedbepalingen kijken of ik daadwerkelijk een eisprong had ook al zei ik dat ik een regelmatige cyclus had.
    Als je temp stijgt schijn je wel een eisprong te hebben gehad. En domme vragen bestaan niet dus stel ze gerust. Hoop dat je er wat aan hebt. Ben je bang dat je geen eisprong hebt. Gebruik je ook ovulatietesten?

20. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat moet je gaan prikken als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina