vanaaf denk ik niet. 20:00u guido weijers tot??? dunno dan moet ie slapen half 6 dag moet op cursus midden vant land. succes int ziekenhuis doeg
Hey cyntje Ik zie dat jij straks weer een FM krijgt Hopelijk is er nou al wel wat te zien Veel succes
Goed, zit lichtelijk op een roze wolk momenteel, hihi. Heb net de opvang geregeld, ons kleintje gaat straks als mama weer gaat werken naar een KDV op de boerderij, helemaal geweldig. En goed om te weten dat praten in je slaap erfelijk is, ik doe dat ook nl. oeps. En dat lijkt me ook heel moeilijk hoor, de eerste dag weer moeten gaan werken. Wanneer zal dat zijn??
Wat leuk een KDV op de boerderij Nou geniet maar van je roze wolk! Ik praat ook in mijn slaap en mijn vriend doet dat ook...hihihih
Wat leuk, kdv op een boerderij! Ik heb eer-gister te horen gekregen dat we hier aan het begin van de wijk een plekje voor dochterlief hebben gekregen bij de kinderopvang. Joepie! En ik moet de 23e weer gaan werken. Bleegh!
Ja ben al helemaal enthousiast en dat alleen van de verhalen die ik gehoord heb, hij gaat nog open nl, de open dag is begin juni, maar ze heeft nu al allerlei reserveringen, dus ik wilde niet achter het net vissen, vandaar.
He wat leuk dat je daarheen gaat! Wij gaan toevallig volgende week woensdag heen! Hoop dat het leuk is!
Dat scheelt weer, hoeveel dagen ga jij weer werken. Ik werk zelf nu 5 dagen en wil straks naar 3 dagen gaan, tenminste zo denk ik er nu over, weet niet hoe ik me na de bevalling enzo zal gaan voelen. En dan 2 dagen opvang en 1 dag opa en oma, en als zij niet willen dan 3 dagen opvang. En wat gaat de tijd toch snel, weet nog heel goed dat we te horen kregen dat je een prachtige dochter op de wereld gezet hebt en nu alweer bijna aan het werk.
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!! Lovepeet: ja? Zwanger? ja? Joepie! Gefeliciteerd!! Ik ga ff teruglezen!
Eet ze Rimar!! Dondersteen ook alweer weg zie ik...sjips nét gemist.... Zomaar: ik hoop dat je je gauw wat beter voelt meis en dat die man van jou flink zin krijgt!! Cyntje: succes bij de FM!!! Hopelijk een mega mooi ei in zicht! Yaraah: knap hoor dat je de rest van de week niet meer gaat tempen!! BB: wahh nog maar 2 dagen!! Hier: druk druk druk, ben dus weer weg...
Nou meiden ik zal er zo ook vandoor...tot later Het zonnetje probeert hier ook door te breken...het mag van mij wel..het heeft tot half 10 geregend....brrrr Nou tot later
nou ik loop al een aantal dagen te hoeste enzo maar gistere werdt ik misselijk , moe, hoofdpijn, en dacht dat iki gewoon ziek was ik was ook al aan de race dus voor mijn idee ziek! tot ik gisteren buikpijn kreeg maaar geen menstruatie pijn beetje trekkerig gevoel en toen zei mijn vriend doe morgen een test ik zei nee is toch negatief en vanochtend toch maar gedaan .. en hij gaf zwanger aan ! ik schrok me wezeloos !!! ik mijn vriend gebelt! dat hij zijn zaad onderzoek kon laten zitten en zo dom als mannen zijn vragen waarom dan ! ik zei omdat het niet meer nodig is ik weet namelijk dat het goed zaad is anders zou ik n iet zwanger zijn stil aan de andere kant.. nee zei hij ik zei ja. nee ja nee ja nee ja.. zo ging het ff door toen hoorde ik JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hhhahahaha helemaal vrolijk dat is mijnn verhaal