Je wordt wel vrolijk van Guido Weijers. Ik ben er 2 weken terug geweest en het was geweldig. Ik vond het een hele leuke doordachte show met verassend ook nog een boodschap!
Nee helaas, het was de 10e en dat vind ik zo'n mooie datum dat ik hem laat staan. Maar als ik eerlijk ben moet ik nog 4 dagen wachten. Misschien ga ik zaterdag wel testen maar dat weet ik nog niet. Cyntje succes vanmiddag ik duim voor een heel mooi groot dik ei!
BB10-Dinnetje!, spannend, wat zegt je gevoel?! Ik duim voor je! Cyn, succes vanmiddag! Dat er maar een mooie follikel mag zitten!
Ships ships ships! Heitje gemist! Schat! dikke knuffel! Was bestelling aan het plegen... gatsie! had ik dat nou maar niet gedaan! oh en nu krijg ik bezoek... Knuffel aan iedereen!
goeiesmiddags meiden, ik heb iets op me hart liggen wat ik tot nu eigenlijk aan niemand kkwijt kan, maar kwijt MOET... gelukkig is dit niets vervelends, en heeft totaal niet eens met babys te maken.... Ik gaat..... volgend jaar 15 juli..... .................trouwen...................
Ik ben er weer en lees toch goed nieuws, hee mystiklady, dat is nog eens leuk nieuws om te lezen, gefeliciteerd hoor met jullie voorgenomen huwelijk.
Rimar, hier hetzelfdeJ het is ook echt zon dag om in bed te blijvenJ Vergeet je ook niet een cursus ofzo te regelen als je die wilt? Wij waren daar bij Olaf Te laat mee Nou inderdaad stil bah wat een reactie.. Wat een geweldige kinderopvang heb je gevonden! Rammel..had ik je al gefeliciteerd, anders alsnog: GEFELICITEERD!!! Lovepeet: zie je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha dus nu afspraak afzeggen bij de HA en NOOOOOOOOOOOIT meer voor NOD testen! lovepeet..hoe kan je er nou vanuit gaan dat ie negatief is terwijl je al posi hebt gehad ver, heel ver vor NOD! Gekkie! En geweldig dat je mannetje zo blij was! Appie ook gefeliciteerd! zomaar jeetje pff ik zou geen tips weten alleen die stress dat doet inderdaad geen goed. Misschien lekker massageolie kopen, samen douchen, insmeren met een lekkere bodylotion, relaxen in badjas op de bank en dan masseren en dan .? Meid..pff lastig hoor, hebben jullie ook wel eens heeeeeeel goed gepraat over een kleine? (vast wel) Hele, hele, hele dikke knuffel voor jou! Kubus wat geweldig dat jullie een huis hebben gekocht!en een samenlevingscontract hebben getekend!gefeliciteerd!Heerlijk he, als je huis echt van jou is! Lilalien heeeeeeeel veel succes morgen! Hoop op een mooie echo voor jullie! Cyntje heel veel succes vanmiddag! Ladidiii heb je de link voor me? Leyshena, zie dat je een goede echo hebt gehad? MYSTIK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wij ook volgend jaar, maar hebben nog geen datumJ *feliciteert mamatje77 toch stiekum heel voorzichtig en hoopvolJ
ergens in mei gaan we een datum prikken om de familie van dit heugelijk feit op de hoogte te stellen en ons dus te verloven en dan een datum uitzoeken voor de ondertrouw, maar dat kan pas 1 jaar voor je trouwdatum
Paloe..ja heb een inwendige echo gehad was allemaal nog zo klein maar hartje klopt al snel, zo grappig en onwerkelijk nog allemaal..
Ja klopt ik weet het, moet me daar nog verder in gaan verdiepen, er komt zoveel op je af. En eigenlijk wil ik alleen maar slapen nu.