Wat super! En lekker he als die mannen dan vragen van waarom niet...hihihi Nou ga er maar lekker van genieten!
Ik ben weer terug..heb het potje + info brief nou thuis liggen Vriendlief al helemaal in de stress want die dacht dat er veel meer bij kwam kijken enz...hij dacht dat daar een tijd moest zitten enz... Ik zei nee dat hoeft niet...je hoeft alleen maar om half 10 je potje in te leveren En dat staat nou ook bevestigd in de brief!...Dus nou gelooft ie het ook...hihihih
Heb eten klaar voor vanavond ,kunnen man en kids niet klagen dat ik ze geen eten voorzie. Wie is nu nog aan't aftellen naar zijn nod??
Hee iedereen, Ik ga nog even relaxen en dan zo naar werk. Tot morgen/zaterdag (morgen word een drukke dag). Ik denk dat ik zaterdag nog één test doe Dikke kus en succes voor alle mensen die vlak bij hun NOD zitten. Kus
Mag ik hier aanschuiven? @Mystiklady, gefeliciteerd! Pas maar op met wachten met de ondertrouw, wij waren te laat haha...gelukkig zag de gemeente het door de vingers @Lilalien en @Rimar: haha ik was 6,5mnd toen we trouwden maar we hebben er ook geen groot feest van gemaakt, het was vooral praktisch met de zwangerschap en zo.
Hallo dames, Hoe is het hier?? Zag nog niet zoveel roze dames op de lijst staan. Balen! Ik zit inmiddels ook weer op het wachtbankje! Vanmorgen bloed laten prikken op progesteronwaardes vanwege dat mijn baarmoederslijmwand op de laatste echo nogal dun was. Hopelijk is het deze maand wel goed zit nu in ronde 20 en vorige ronde mijn HSG gehad. Liefs esther
Net gebeld voor Progesteron waarde en deze was 74.5 Referentiewaarde 12-60 goede eisprong vanaf 20/25.
jeuhhh!! hoge waardes kan prille zwangerschap zijn hoop voor je!! (had zelf vorige ronde 82 progesteron waarde.....lichte test en werd op 18 dpo ongesteld......)
Ik had vorig jaar een Progesteron van boven de 100 en licht positieve test waarschijnlijk toen een VMK.
nou in ieders geval weet je ....je ei is perfect gesprongen...je hebt goede zaadjes ingebracht gekregen....en alles zou perfect moeten zijn voor een zwangerschap... Duuuussss plakbeeb...hou je eens vast bij sammie!!
Wow Sammie, wat een hoge progesteronwaardes zeg. Daar zal her in ieder geval niet aan liggen. Ik duim voor je dat het gelukt is.
Lovepeet, GEFELICITEERD. Had het na je vorige berichtjes echt niet meer verwacht. Jij zelf ook niet waarschijnlijk. Geniet ervan. Mamatje77, klinkt ook erg hoopvol. Wanneer ga je weer testen?