Wauw!!!! Dat kan zeker een goed teken zijn! Ik had 42 en bleek ook zwanger (uiteindelijk bbz maar goed)
Cyntje mét eitje(s) in tha house!!!!!! Links was helaas niets meer gegroeid.... maar rechts gelukkig wel! Meteen aan de goeie kant mét eileider Er waren meerdere grote follikes maar ze heeft er maar één gemeten en die was 12mm. Dússss a.s. zaterdag heb ik weer een date met Geertgen en hoogstwaarschijnlijk maandag ook. Ik heb even nagevraagd over de kwakkies van mijn hubbie.... áls ik zaterdag te horen krijg dat ik maandag een mayo-pot vol mee moet nemen dan mogen we gerust zaterdag nog klussen. Zélfs zondag nog omdat de gyn verwachtte dat het toch wel goed zou zijn, en dat is "onthouding" niet zo heel erg van belang. Maar voor de goede orde Hier gebeurd zondag dus niets hahaha! Ik heb dus goed naar mijn lichaam geluisterd. Ik merkte namelijk meer slijmpies én gisteren avond pijntjes rechts gehad. Nou doei!!! Even mijn moeder bellen
hihih ik mag nog niet in ondertrouw omdat huwelijksdag nog meer als 1 heel jaar weg is, en het tijdelijk stoppen zwanger te raken, is om te voorkomen dat iknet in mijn trouwmaand uitgerekend ben
Fijne avond alvast allemaal! graag gedaan lovepeet! Ik ga zo dadelijk afsluiten eten koken en daarna lekker zwemmen! Vandaag niet zo veel gedaan...eventjes gewerkt... verder viel het weer me tegen, dus lekker binnen schoon gemaakt! Vanavond weer lekker bankhangen haha... kijken wat er op de tv is... Groetjes
Jeej Cyntje, fijn dat je in ieder geval eitjes hebt en nog mooie ook. Heel veel klusplezier dit weekend!!! Liefs, Duveldraakje
Goede middag allemaal, lovepeet en iedereen die ook vandaag een pos test had van harte gefeliciteerd! ik wil iedereen bedanken voor de reactie en tips. ik heb vanochtend de assistente gesproken en ik mag morgen een potje urine inleveren en heb om 15.00 een afspraak bij de huisarts. ben benieuwd wat zij mij allemaal gaat vertellen. ben ondertussen 7 dagen over tijd en heb erg veel last van mijn rug en zij. maar goed.... ga er vanuit dat het ontpillen is... we zullen zien. groetjes
Das wel heel fijn dat ze het toch gaan nakijken voor je. Hopelijk komt er natuurlijk supergoed nieuws uit. Suc-6!!! Liefs, Duveldraakje
hallo! ik lees dat lovepeet zwanger is, gefeliciteerd meid! ik heb de verloskundige net gebeld en mag woensdag om 19.00u al komen! ik hoop echt dat alles goed is! ik ben zo ontzettend onzeker!
vind het ook ontzettend fijn dat ik morgen langs mag komen. ik acht de kans op goed nieuws erg klein na alles wat ik gelezen heb en vooral ook omdat ik 3x neg getest heb maarja al die pijntjes en ook dat ik vanaf vrijdag tot gister misselijk ben geweest blijft toch ook een beetje vreemd en geeft hoop.
hier hetzelfde, voel me erg onzeker.... en met momenten (gelukkig steeds meer) voel ik me echt op en top zwanger! mijn schoonmama vond me er helemaal stralend zeanger uitzien, en vriendje zei ook al dat ik er anders uit begin te zien!
Ja die misselijkheid herken ik heel goed, kreeg vanmiddag ineens heel erg zuur en zo misselijk. Maar goed de eerste ronde...we duimen gewoon en hopelijk komt er iets moois uit! Heel veel suc-6 morgen en misschien vinden ze wel iets, maar is dat met een gewone huistest nog niet te zien Liefs, Duveldraakje
Dames, die bang zijn. Klinkt cru maar : Wen er maar aan, dalijk ben je de 12 weken voorbij, kijk je uit naar de 20 weken echo (is alles wel goed bla bla bla zenuwen alom). En dan de overige 20 weken nog! En vervolgens de bevalling, de zorg voor je kindje, alles wat erbij komt. Echt de zorgen gaan vanaf nu niet meer weg!!! Maar Yootje wat een supernieuws ... Helemaal geweldig gefeliciteerd.. En Lovepeet natuurlijk ook!!
Gaat ze gangetje.. We hebben morgen een gesprek met onze eigen gyn. Eens kijken of we daar wat los kunnen peuteren, ik wil van het onzekere gedoe af. De een zegt zo de ander zo, op een gegeven moment weet je het niet meer! Gister was me bloeddruk aant begin van de ctg 140/100 en er na 110/68 laag is natuurlijk goed, maar waarom gaat ie telkens omhoog?? Heb geen zw vergiftiging ikke weet t niet meer.. Hoeissie met jou Senna?