en ik maar denken dat ie laat was! maar je hebt idd gelijk! dat heeft ie het maar gehad...hihi liefs!
A ha zo zielig, die van mij had ook zulke kapotte billetjes, zo pijnlijk.. Het liefst neem je de pijn van de kind over...
Kan het zijn dat je kindje met het hoofdje op je ader drukt? Komt vaak voor op't einde vd zwangerschap. Cynthje en Sammie dat is fijn om te horen doe zo verder en roze!!! Yootje en Peetje ik sluit me aan bij Tante ,dit is nog maar het begin van de zorgjes
Klopt. Mijn vriend en ik gaan over 16e in ondertrouw en 6 mei geregistreerd partnerschap (= precies hetzelfde als trouwen alleen op familaire gedoe na). Dit omdat we een huis hebben gekocht (dat wel elkaars erfnamen worden) en geen geld meer hebben voor een knal bruiloft!
Hey , hoe is het met je schildklierwaarden? Heb het immers ook vaak koud en bij mij is het daaraan te wijden.
Die zijn recent getest en weer oke na een verstoring van mijn schildklier begin 2009 na zwangerschap en MK heb het sinds gisteravond koud en heb het vandaag niet warm kunnen krijgen ook niet buiten in het zonnetje
Ohh (geen verstand van maarrr) dat klinkt goed!! Mn duimen kraken al helemaal!! Ik zal ze wel ff doorsmeren, dan kunnen ze weer een tijdje aan de gang voor je!
Meis, heel heel heel veel succes morgen bij de echo, ik denk aan je hoor!!!! *duimt dat het met alletwee de wondertjes helemaal in orde is*
Ahh leuk! Je humeur is weer wat opgekrikt nu??? Nou krijg ik er ook helemaal zin in om erheen te gaan! Nog een kleine week wachten hier!
Ik weet een spelletje... Ik zie ik zie wat niemand ziet en dat is..... de binnenkant van mn ogen.... zzzzzzzzlaap lekker!