Oke je lijf is flink aan het werk dus! Ik ben nu al 3 dagen misselijk maar lijkt me veel te vroeg dat het van een evt zwangerschap kan komen...denk ijzertekort ofzo dus heb net maar 2 boterhammen met appelstroop gegeten! En heb ook weer behoorlijk brandende krampjes wat echt lijkt op een aankomende ongi...dus het kan hier nog alle kanten uit..
Hahaha ben blij dat ik niet de enige ben. Heb in het weekend echt niet fijn gehad met mijn spijkerbroek deed af en toe gewoon pijn. Dus vandaar dat we zo maar ff moeten shoppen
Nou die krampjes heb ik nog steeds dus t kan ook wat anders betekenen he...en ik had ze ook altijd voor ik ongi wordt en ze voelen echt hetzelfde....heel bizar....heb ook steeds het gevoel als ik ze heb van he ik ga toch niet alsnog ongesteld worden he...
Jep, cadeautje voor mrHeitje! Denk dat het een ipod gaat worden. Hij is alweer een paar maanden lekker aan het sporten op de sportschool en kan daar vast een leuk muziekje bij gebruiken
Oh volgens jou dus precies hetzelfde gevoel! Dat vraag ik mij nou altijd af...of het nou nét ff anders voelt of niet... Bij mij komt en gaat het nu steeds... En Muur: weet nog dat jij toen zere schaamhaartjes had, dat heb ik nu ook weer... maar ook eerder gehad maar toen ging ik gewoon op rood..
Volgens mij is er gewoon niks over te zeggen hoor voor je een positest in handen hebt. Sommige meiden hebben dat natuurlijk wel maar volgens mij de meeste niet.
@ Heitje, goed plan die ipod. Extra stimulans. @ Charmed, nee, niet via babyfoon. Manlief heeft zelf camera opgehangen. Die we eigenlijk hadden ivm bewaken van het huis. En nu dus ivm bewaken vh kind. muts doet 2 sec d'r ogen dicht.. ik denk oeh... ze gaat slapen. Nou! mooi niet hoor! Hopa daar gaan die armpjes weer. Maaaai!
Jep idd...alleen een test geeft uitsluitsel.. Ik ga hier maar afsluiten voor ik mezelf nog gekker maak. Ff wat afleiding zoeken! Fijne dag dames!
Wat grappig joh, zo'n camera! Big momma is watching you, hihi! Oeps dat klinkt eigenlijk ook niet aardig...hihi nou je weet wat ik bedoel ...... toch? Ylva kijk ze, vast een moooooooooie film!
Ik ga nog ff cup soupje nemen en dan ff de stad in voor ik weer instort (nog zo'n zwangerschapskwaal hihihi) bye meiden
zo ik ben er weer en het is gelijk stukken drukker, gezelliger geworden heitje je hebt een mailtje van subke gehad als het goed is
Whahahah! dat je dat nog weet! Ik was het alweer vergeten. Maar ja, je hebt gelijk. Dat had ik toen. Suf he? En idd het gerommel voelt net aan alsof je ongi gaat worden... je kan er dus geen pijl op trekken. helaas
Hahaha ja je onthoudt soms gekke dingen.... Ik heb het volgens mij een keer opgenoemd en toen jij al zoveel weken zwanger was zei je het tegen mij dat je dat ook had als kwaal
Big mommmaaaa! Whahahaha! jep klopt! En manlief is vanaf zijn werk nu mee aan het kijken. Belt mij net.... ze is wakker en ze kijkt naar links... Wist niet eens dat hij dat kon! wat grappig! Big pappa is ook watsing