Ja suf he? was idd een kwaaltje bij mij. Maar ik heb het niet lang gehad... gelukkig. hihi Verder had ik last van een rare stekende pijn rechts achter in mijn rug. Die snapte ik echt niet. Wat heeft dat met een zw te maken?!? Maar ik heb m vaker gelezen hier. Kwaal, dikke (*)(*) en verder licht misselijk. later ERG! hihi oh en pijn in de bovenbenen.
Ja ze heeft een andere functie gekregen, andere zitplaats waardoor er nu iemand achter haar zit die kan meekijken op haar scherm...
En dat was voor NOD? Of vlak erna? Ik heb altijd pijn in mijn rug maar gisteravond werd het ineens zo erg (niks geks gedaan) links onder dat ik dacht...wat krijgen we nou? Zakte er bijna doorheen... Normaal heb ik dat alleen als ik me teveel heb ingespannen, verkeerd heb gezeten/gelegen oid...
(sssst......kwaaltje hier....jeuk aan de schaamlippen en anus......) Was beter doorbloed, en ook de haartjes alsof die pijn deden hahaha...vreemde gewaarwording. Maar was wel pas later in de zwangerschap...rond de 7 weken.
Dan pik ik maar wat verjaardagscentjes uit onze pot die we samen hebben gekregen ...stop ik het later wel weer terug.. het is veel te mooi weer om niet naar de stad te fietsen! And i neeeeed afleidinghhh!
Hihi wat kan een zwangere vrouw toch gekke dingen voelen *grinnik* En ik ben nog niet eens zwanger en mn schaamhaartjes doen al zeer, wat een onzin he!
Meiden ik ga nu echt ff naar de stad anders gaat er niks meer van komen en morgen moet ik werken dus t moet vandaag! Tot laterz!
v.a. innestelingsdip.... Ik zou zeggen ga lekker die stad in en zoek afleiding. We hebben je nu gek genoeg gemaakt! Dikke knuffel! Ik ga mijzelf even onder de douche door gooien *bloos* heb dat nl nog niet gedaan en dan ga ik Ylva denk ik maar badderen. Die is toch wakker aan het zijn.
Ging ik ook niet zoiets doen? Veel plezier in de stad! En zwaai ff als je een zenuwachtig kipje langs ziet komen!
Hai meiden, Nou ik ben echt mega erg ongesteld.....dus zou me niets verbazen dat het weer een niet goede innesteling is geweest. Heb zelfs diarree erbij en buikkrampen/rugkrampen. Ben zelfs af en toe duizelig en misselijk ervan.
grinnik...ik zit te wachten totdat dochterlief het zat is om te badderen en dan gaat ze haar bed in! En dan ga ik lekker badderen.....had geen zin om samen te gaan...is zo een gedoe....heeft ze iedere keer mijn zeep in haar ogen...en veel te koud want dan hang ik de sproeier op...nu zit ze op de grond en heeft de douchekop vast....ze zit er eigenlijk constant onder. Maar hier een lui dagje...............lekker!! Dadelijk ff dus slapie doen...en daarna buiten spelen!!! (vrouwen zijn rare wezens.....)