Lieve Trishka heel veel sterkte voor jou en je mannetje gewenst de aankomende tijd. Dit is heel hard en had niet gemogen. Ik heb er geen woorden voor en de tranen in mijn ogen. Dikke knuffel en nogmaals sterkte
Trishka lieverd...vind het vreselijk... echt niet eerlijk...nogmaals heel veel sterkte voor jou en je mannetje...
Dank je wel meis, was helemaal vergeten t hier te melden.. sorry.. dank jullie voor de lieve worden meiden.. is allemaal nog erg onbegrijpelijk..
Het cadeautje voor mrHeitje is trouwens geen Ipod geworden...tjeeeemig wat zijn die krengen duur! Heb nu een Sony mp3 gekocht van 8gb, net zo mooi en veel meer opslagruimte voor minder geld!
Hey meissie... logisch hoor dat het zo onbegrijpelijk is..ineens wordt het allerbelangrijkste in je leven je afgepakt... Wat bedoel je met vlokkentest/punctie voor de toekomst? Voor onderzoek of voor jezelf om te weten wat er precies aan de hand is met het kindje? (als je er niet over wilt praten snap ik dat hoor!)
Oh Trishka, ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe en hopelijk kunnen jullie het over een tijdje een mooi plekje in jullie hart geven. Liefs, Duveldraakje
triska ff geen woorden voor je meis zo erg en oneerlijk allemaal Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
t is voor 99% zeker dat t geen erfelijkheids iets is omdat er geen down voorkomt bij beide familiekanten.. maar die 1% of minder die je hebt dat t wel erfelijk is willen ze uitsluiten.. ivm ons toekomstige volgend kindje.. dus vandaar dat we op kort termijn nog een vlokkentest en punctie krijgen, verandert niets aan de situatie nu maar is wel slim om voor de toekomst te weten..
@trishka begrijpelijk dat je het nog niet in elk topic had gemeld, neem vooral goed de tijd om dit een plaatsje te geven en je voor te bereiden op alles wat nog gaat komen.
Trishka, ik had nog even gehoopt op een verkeerde diagnose. Wat een afschuwelijk nieuws. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuf!
Hey meiden Hoe is het hier? Ben net klaar met werken en gelijk maar ff een blokom met de honden geweest
Heyyyy verse mama!! Gefeliciteerd met de geboorte van Rowan! *schaam schaam* Had ik nog niet eens gedaan....foei Heitje! Is alles een beetje goed gedaan? Vertel vertel!!!